• ALY538

    Mest irriterande reklamen?

    Hej,

    Jag tycker mycket om att prata om reklamer. Jag tänkte fråga er vilken som är den mest irriterande reklamen som går just nu eller har gått på TV?

    Jag HATAR reklamen för någon drickyoghurt (minns ej märket). En ganska ny reklam är det:

    Man ser en trött, nyvaken man komma in i ett kök. Han öppnar kylskåpet och tar en flaska med den yoghurten i. Mannen börjar sedan skaka och dricker yoghurten. Då klarar han plötsligt av att bära minst tio barn, och förpackningarna visas sedan i bild och sen är reklamen typ slut?!!?!

    Tycker den reklamen är gjord som om man skulle vara trög, den är så larvig! Vet ni vilken jag menar?

    Vilken reklam stör ni er på?

    Mvh, /oscar.

  • Svar på tråden Mest irriterande reklamen?
  • Kurlie

    Går mot strömmen här då jag faktiskt skrattade högt när jag såg en reklam för ett tag sen. Det var ett danskt par tror jag då kvinnan frågar mannen om han kan åka och köpa fågelfrö. Tror företaget bakom är en mack eller nått. Vet inte varför jag tyckte den var så kul. Någon som vet vilken jag menar och har länk till den?

  • Arbor
    ALY538 skrev 2017-12-19 15:05:43 följande:
    Till Arbor: Det är Yoggireklamen du menar, eller hur? : - "Kan du inte skicka Yoggin?" - "Va? Men här finns ingen Yoggi..." - "Jag är säker på att den står bakom brödrosten?" - "Jag förstår inte vad du menar, Peter!" åååh den retar mig också!!!
    Ja, den är det.
  • Mirelle

    Gammalt hatobjekt:

    Eeeeee....Khhhh.....Ssssss.....Thhhh......Rrrrrr....Ööööö....Mmmmmmmm....Sssss....EKSTRÖMS! Barn ääääälskar Ekströms. Stora..... som små.

    Finns ö reklam för skönhetsprodukter med div fakelatin och nutri-phyto-somer eyc.

  • Nymphaea
    Kurlie skrev 2017-12-19 20:38:30 följande:

    Hittade den! :D


    Haha, den var superrolig!
  • ALY538

    INGO-reklamen är irriterande tycker jag. Byter kanal eller stänger av ljudet direkt när den kommer! Men någon annan tyckte om den, såg jag!

    Och även Bregottfabriken med dom där olika citaten. Usch.

    /Oscar

  • ALY538
    Arbor skrev 2017-12-19 20:38:44 följande:

    Ja, den är det.


    Ja, usch, hon gör allt för att slippa dela med sig av Yoggin för att hon tycker den är så "god". Och sedan kommer; YOGGI. SVERIGES GODASTE FRUKTYOGHURT.

    USCH!!!
Svar på tråden Mest irriterande reklamen?