• Baraentilligen

    BIM MARS 2018

    Hej!

    Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

  • Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Theresu

    Woho, fast gubbe för mig idag också! :D Blev orolig tidigare att den aldrig skulle komma efter 5 dagar med blinkande gubbe.

  • joannac
    Bambi91 skrev 2018-02-18 10:56:03 följande:

    Wey! Fick fast gubbe idag, så nu ska jag o killen mysa massor :D


    åh grattis! mitt lh är påväg att stegra, svagt idag men synbart tydligare än i förrgår. Hoppas ägglossningen håller sig till tidigast onsdag, iväg med jobb måndag till sent på tisdag. dålig tajming.. får ligga i idag och så fort jag kommer hem helt enkelt ;) kram!
  • saijda

    Ingen mens idag, tempen ligger fortfarande på 36.9 grader och inget pluss :( förstår ingenting! Får ringa till gyn imorgon och prata med dem :0 någon som har haft missfall som har varit med om detta?

  • Bambi91
    Theresu skrev 2018-02-18 12:22:22 följande:

    Woho, fast gubbe för mig idag också! :D Blev orolig tidigare att den aldrig skulle komma efter 5 dagar med blinkande gubbe.


    Ja vad kul! :D
  • Bambi91
    joannac skrev 2018-02-18 12:23:13 följande:

    åh grattis! mitt lh är påväg att stegra, svagt idag men synbart tydligare än i förrgår. Hoppas ägglossningen håller sig till tidigast onsdag, iväg med jobb måndag till sent på tisdag. dålig tajming.. får ligga i idag och så fort jag kommer hem helt enkelt ;) kram!


    Åh ja men om ni kör idag o när du kommer hem borde de va lugnt med tanke på hur länge spermierna kan leva i kroppen! Håller tummarna för dig iaf :D kram
  • Jeex
    Meej skrev 2018-02-18 09:34:54 följande:
    Haha, nej, vi började leta nästan direkt och köpte en fyra när hon var några veckor gammal. Flyttade när hon var tre månader ungefär. Så länge stod vi ut!

    Så skönt att du verkligen haft ÄL! Förstår ju frustrationen nu när min segar sig också..! Vet du varför du inte hade ÄL förra månaden? Eller var det bara en av de där månaderna per år som en ibland inte har ÄL tror du?
    Haha, förstår jag verkligen. Hur gick flytten med en liten spädas ? Blev det jobbigare än vad en flytt ALLTID ;) är i vanliga fall ? Lägenheten som vi flyttar till nu är en mellanlandning innan vi hittar drömhuset.

    Jag tror nu när jag tänker efter att min kropp har varit lite ur balans sedan jag fick mitt x i aug-17. Mina cykler har varit ovanligt långa och jag tror att min äl också blev påverkad av det.
  • joannac
    Bambi91 skrev 2018-02-18 12:36:02 följande:
    Åh ja men om ni kör idag o när du kommer hem borde de va lugnt med tanke på hur länge spermierna kan leva i kroppen! Håller tummarna för dig iaf :D kram
    ja men precis! lite så jag tänker också :) håller tummarna för dig med!
    När har du bim?
  • TouchOfRed

    Denna cykeln har jag kört med rosenrot. Känns som att jag iaf varit piggare och börjat få tillbaka sexlusten som legat lite på is i ett par veckor... hoppas det gör något för min lite oregelbundna cykel oxå :)

    Är på cd 14 idag och börjat med digitala ÄL test idag (vanliga, inte advanced). Ingen glad gubbe på testet än men hoppas på det snart:)

  • Bambi91
    joannac skrev 2018-02-18 12:51:18 följande:

    ja men precis! lite så jag tänker också :) håller tummarna för dig med!

    När har du bim?


    Lite oklart, slutade äta p-piller i december, så tänker att min cykel kanske inte är helt jämn än, men min förra var på 31 dagar, så om jag räknar på det så blir BIM den 5:e :D kommer nog inte klara av o vänta så länge på att göra test dock, haha! När har du BIM? :D
  • Meej
    Jeex skrev 2018-02-18 12:36:03 följande:

    Haha, förstår jag verkligen. Hur gick flytten med en liten spädas ? Blev det jobbigare än vad en flytt ALLTID ;) är i vanliga fall ? Lägenheten som vi flyttar till nu är en mellanlandning innan vi hittar drömhuset.

    Jag tror nu när jag tänker efter att min kropp har varit lite ur balans sedan jag fick mitt x i aug-17. Mina cykler har varit ovanligt långa och jag tror att min äl också blev påverkad av det.


    Det gick nog ändå helt okej. Vi fick väldigt mycket hjälp av föräldrar och vänner. Sen mådde jag inte så bra efter förlossningen och nu i efterhand har jag förträngt mycket från den tiden, så om du frågar min partner får du kanske ett helt annat svar..! Allt är lite luddigt i mitt huvud..! :)

    Vi flyttade in i vårt drömhus i höstas och har renoverat hela den gamla delen snart (är mitt uppe i köksrenoveringen) och det är en underbar känsla att bo någonstans där en känner att en vill bo resten av sitt liv! Rekommenderar det ;) Hoppas ni hittar ert drömhus snart!

    Det är ju inget konstigt att allt blir lite konstigt efter en sådan grej. Du fick ta bort ena äggledaren? Var det så? Det måste ju också rubba hormonerna kan jag tänka mig.
Svar på tråden BIM MARS 2018