• Baraentilligen

    BIM MARS 2018

    Hej!

    Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

  • Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Lindsey77
    Baraentilligen skrev 2018-03-01 06:51:28 följande:

    Grattis till plus!

    Bim eller bim+1 idag. Ingen mens ännu och bröstvårtorna ömmar som bara den fortfarande. Tror ändå inte att jag är gravid, men testar imorgon om inte mensen kommer. Är på äl+13-14 imorgon så det borde väl synas något då? Känns bara som att kroppen lurar mig så tänker inte förvänta mig annat än mens.

    Håller tummarna för alla!


    Jag fick inte ett synligt streck förrän ÄL +13 på Testlagrets stickor, dvs idag. Det är så svagt att det knappt syns, men fick positivt på digitalt.
  • Lindsey77
    PowerL skrev 2018-02-28 22:35:18 följande:

    Oh herregud så fel jag hade om mig själv. Jag ÄR gravid!

    Men har sån himla mensvärk och ett jävla svängande humör som precis innan mens så trodde ju det var kört....


    Ett stort grattis!! Vi ses i BF november. :)
  • carnations
    Lindsey77 skrev 2018-03-01 06:11:13 följande:

    Tog ett digitalt test imorse som visade gravid!!!!!!! Är så himla glad!!!!!'

    Tog en av Testlagrets sticka i samma urin. Det visade ett svagt svagt streck, bara som en skugga.

    Fick svagt streck i tisdags på Babyplan. Då stämde det!

    BF blir 9/11. :) Hoppas bara allt går vägen denna gång. Fick missfall i dec...


    Grattis!! Jag kommer ha bf 8/11. :)
  • sofiaaaaaa

    Grattis till alla som plussat! Jag önskar jag kunde få hänga på bf november men är har noll förhoppning tyvärr. BIM söndag men redan fått spottings så känner att det är kört. Denna månad är dock enda månaden jag inte är skengravid ;).

  • Fluffershy

    Börjar med att be om utsäkt för ett långt inlägg.

    Grattis till er alla som plussat!

    Är ny här på FL, jag har läst mycket.. förmodligen allt för att få tiden att gå. Men inte skrivit förrän nu.

    Inte helt säker på att det hjälpt mig att läsa allt då jag säkert inbillar mig massa symptom nu som inte fanns där innan. Haha!

    Iallafall.. enligt min app hade jag ÄL den 17-18/2 och BIM den 4/3-6/3 (då räknar jag på min vanliga cykel längd och min längsta)

    De senaste 3-4 månaderna har min PMS varit heeeelt banans och olika varje månad.. kan säga värre varje månad då jag aldrig haft PMS besvär innan.

    Jag trodde jag var gravid både i Oktober och December men det var då bara nya besvär.

    Denna månaden dock så känns det så annorlunda. Jag kan inte förklara det.

    Symptomen jag har är;

    Molvärk i tjejmagen (ibland hela magen och ibland bara på en av sidorna) vilket jag bara får första och andra mensdagen i vanliga fall.

    Jag har INGA humörsvängningar alls, min sambo påpekade detta.

    Bröstvårtorna är känsligare än vanligt (brukar inte känna dom alls så detta är skumt) och vid tidigare PMS'er har jag haft ont i hela brösten.

    Men framför allt så känns det annorlunda.. det går inte att sätta fingret på vad det är eller varför. Det är bara.. annorlunda.

    Jag tänkte testa mig på BIM+5 Om inte tanten dykt upp.

    Oj vilket långt inlägg. Haha. Hoppas någon orkade läsa. Lycka till alla ni som väntar på plus!

  • Entriss

    Tjejer!!! Jag har PLUSSAT!!! Kan knappt tro det. BIM-1 enl NC och jag har aldrig förr fått två streck på ett testa tidigt men idag fanns dem där.

    Svagt visserligen, men vågar lita på det pga aldrig fått spökstreck i hela mitt liv.

    Det nedre testet är från idag, den från i förrgår helt blankt!

    Åååh, så chockad nu!!

  • Entriss
    skogsmamman3 skrev 2018-03-01 07:44:05 följande:

    grattis till alla era +

    här är morgonens. tror det är bara fuktsträck. om ni ens äl +9


    Ser inget tyvärr, men man ju vara dålig upplösning i min datorn om det är svagt! 


     

Svar på tråden BIM MARS 2018