• Anonym (Maserati)

    Tjejer - vilken bil har hög knullpotential?

    Hej snyggingar!

    Jag är killen med kosing som vill ligga mer och är på väg att byta bil.

    Vad är hett för er tjejer?

    Italienskt, tyskt, brittiskt eller va får er att gå igång?

    Cabriolet ska det väl vara i sommar?

    Hjälp mig, vilken bil har högst knullpotential?

  • Svar på tråden Tjejer - vilken bil har hög knullpotential?
  • Anonym (flummar bra)
    Anonym (Volvo) skrev 2018-04-18 21:55:49 följande:
    Köper en häst?

    Sen när har någon köpt en häst för att ragga? TS frågade uttryckligen efter vilken bil som var bäst för att få knulla.

    Det kan inte ha hänt med hästar sedan 1800-talet. Om ens då. 
    Jo men ni som svarar sprider ert ohämmade förakt mot alla som överhuvudtaget tycker det är kul att äga en fin bil så jag tänkte att vi hade lämnat TS fråga här lite.

    Och fina hästar var ju verkligen tidigare seklers bil för de välbärgade. Araber var skrytgåvor mellan furstar i orienten såväl som inom brittiska samväldet, och ofta använda belöningar till militärer och adelsmän.
     
    I klassiska romaner från 1800-talet kan man hitta både beundrande kommentarer om unga herrar utifrån deras nyinköpta hästar samt uppvaktning i form av att en rik europeisk herre lånar en dam sina praktfulla hästar för att visa upp sig med vid en galakväll.

    Inget är nytt under solen.
  • Pussan
    Anonym (Volvo) skrev 2018-04-18 21:55:49 följande:
    Köper en häst?

    Sen när har någon köpt en häst för att ragga? TS frågade uttryckligen efter vilken bil som var bäst för att få knulla.

    Det kan inte ha hänt med hästar sedan 1800-talet. Om ens då. 
    Du har så fel som det bara är möjligt. Hästvärlden är full av unga brudar som fått eller fått tillgång till en fin häst för en motprestation
  • Anonym (Volvo)
    Pussan skrev 2018-04-18 22:29:39 följande:
    Du har så fel som det bara är möjligt. Hästvärlden är full av unga brudar som fått eller fått tillgång till en fin häst för en motprestation
    Anonym (flummar bra) skrev 2018-04-18 22:11:36 följande:
    Jo men ni som svarar sprider ert ohämmade förakt mot alla som överhuvudtaget tycker det är kul att äga en fin bil så jag tänkte att vi hade lämnat TS fråga här lite.

    Och fina hästar var ju verkligen tidigare seklers bil för de välbärgade. Araber var skrytgåvor mellan furstar i orienten såväl som inom brittiska samväldet, och ofta använda belöningar till militärer och adelsmän.
     
    I klassiska romaner från 1800-talet kan man hitta både beundrande kommentarer om unga herrar utifrån deras nyinköpta hästar samt uppvaktning i form av att en rik europeisk herre lånar en dam sina praktfulla hästar för att visa upp sig med vid en galakväll.

    Inget är nytt under solen.

    Nu måste vi snarare tänka oss scenariot att en tjej köper en dyr, skrytig häst för att imponera på killar. Det är nämligen TS utgångsläge. Fast med en bil då. 
  • Anonym (flummar bra)
    Anonym (Volvo) skrev 2018-04-18 22:37:36 följande:
    Anonym (flummar bra) skrev 2018-04-18 22:11:36 följande:
    Jo men ni som svarar sprider ert ohämmade förakt mot alla som överhuvudtaget tycker det är kul att äga en fin bil så jag tänkte att vi hade lämnat TS fråga här lite.

    Och fina hästar var ju verkligen tidigare seklers bil för de välbärgade. Araber var skrytgåvor mellan furstar i orienten såväl som inom brittiska samväldet, och ofta använda belöningar till militärer och adelsmän.
     
    I klassiska romaner från 1800-talet kan man hitta både beundrande kommentarer om unga herrar utifrån deras nyinköpta hästar samt uppvaktning i form av att en rik europeisk herre lånar en dam sina praktfulla hästar för att visa upp sig med vid en galakväll.

    Inget är nytt under solen.

    Nu måste vi snarare tänka oss scenariot att en tjej köper en dyr, skrytig häst för att imponera på killar. Det är nämligen TS utgångsläge. Fast med en bil då. 
    Pussan skriver uttryckligen att tjejer gör saker för en man med en fin häst, vilket är exakt logiskt detsamma som att tjejer gör saker för en man med fin bil.

    Att då plötsligt vända på könen är nonsens.

    Du har helt enkelt fel, hacka i dig det och sluta tramsa.
  • Kirenaj68
    Anonym (Maserati) skrev 2018-04-17 20:28:34 följande:

    Hej snyggingar!

    Jag är killen med kosing som vill ligga mer och är på väg att byta bil.

    Vad är hett för er tjejer?

    Italienskt, tyskt, brittiskt eller va får er att gå igång?

    Cabriolet ska det väl vara i sommar?

    Hjälp mig, vilken bil har högst knullpotential?


    Jag kör sedan 10 år tillbaka en Ford Focus kombi årsmodell 1999 och jag har aldrig haft problem att få fitta. Fast det beror nog inte på bilenFlörtFlört.
  • RoggaB
    Anonym (flummar bra) skrev 2018-04-18 21:25:58 följande:
    Chef X på jobbet är t.ex. mäkta nöjd med sin Tesla och anförtrodde i förra veckan projektgruppen i början av mötet att full gas fortfarande ger honom "lite kill i pillesnoppen". 
    Vissa elbilar har en otroligt kraftig acceleration och det ger en andrenalin kick och andrenalin ger också upphetsning. Jag tror din chef är en mycket ärlig person som inte skäms att säga vag han kännerI

    Jag hade en flickvän som sade till mig att hon nästan fick orgasm av vibrationerna av min motorcykel.

    En annan sade att det bästa med dragracing var vibrationerna av bilarna.

    Så jag tror nog på lite kill I pillesnoppen och att det bara är en sund reaktion.
  • Anonym (Maserati)
    Kirenaj68 skrev 2018-04-18 23:46:18 följande:
    Jag kör sedan 10 år tillbaka en Ford Focus kombi årsmodell 1999 och jag har aldrig haft problem att få fitta. Fast det beror nog inte på bilenFlörtFlört.
    Skulle känna mig som en fitta i Fåååård från 1999.
    RoggaB skrev 2018-04-19 00:06:23 följande:
    Vissa elbilar har en otroligt kraftig acceleration och det ger en andrenalin kick och andrenalin ger också upphetsning. Jag tror din chef är en mycket ärlig person som inte skäms att säga vag han kännerI

    Jag hade en flickvän som sade till mig att hon nästan fick orgasm av vibrationerna av min motorcykel.

    En annan sade att det bästa med dragracing var vibrationerna av bilarna.

    Så jag tror nog på lite kill I pillesnoppen och att det bara är en sund reaktion.
    Kittlar skönt i fittan på tjejerna när jag trycker på gasen.....

  • RoggaB
    Anonym (ChristerSjögren) skrev 2018-04-18 21:28:03 följande:
    Vilken fjant
    Är verkligen inte just din kommentar fjantig. Den tillför inget till en intressant tråd.
    Sök på gold-diggers på YouTube får du se mängder av snygga tjejers reaktioner på lyxiga bilar. Ditt föraktfulla "fjant" skrämmer ju tjejer att vara ärliga eller att våga svara.
  • Kirenaj68
    Anonym (Maserati) skrev 2018-04-19 00:14:01 följande:
    Skulle känna mig som en fitta i Fåååård från 1999.
    RoggaB skrev 2018-04-19 00:06:23 följande:
    Vissa elbilar har en otroligt kraftig acceleration och det ger en andrenalin kick och andrenalin ger också upphetsning. Jag tror din chef är en mycket ärlig person som inte skäms att säga vag han kännerI

    Jag hade en flickvän som sade till mig att hon nästan fick orgasm av vibrationerna av min motorcykel.

    En annan sade att det bästa med dragracing var vibrationerna av bilarna.

    Så jag tror nog på lite kill I pillesnoppen och att det bara är en sund reaktion.
    Kittlar skönt i fittan på tjejerna när jag trycker på gasen.....

    Säger du det? Ja. Det vore väl synd om du attraherade fel kön. Såvida du inte är bi förstås........
  • Anonym (asta)

    Det beror helt o hållet på han som kör den. Skulle kunna åka runt i en superfräsch svindyr bil med en kille utan att ens vilja se åt honom. Minns när jag var ung så visst betydde killens bil rätt mycket. MEN då var det inte främst kn..lla det handlade om utan man ville träffa en fin, go och skötsam kille och då var bilen liksom en markör. Om killen hade jobb men ändå körde omkring i en rostig amazon där förgasarsmällarna ekade över trakten.......nja.

Svar på tråden Tjejer - vilken bil har hög knullpotential?