• Jahajaa

    BIM vid Midsommar, följas åt?

    Fler med BIM nära midsommar som vill följas åt? Känner att månadstrådarna blir lite för stora så alla med BIM midsommarveckan +- någon dag är välkomna här så kan vi följas åt :)

    Kort om mig.. 29 år, sambon 33 år. Fjärde försöket med första barnet. Har troligtvis BIM den 20:e så jag hoppas på ett pluss till midsommar :)

  • Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?
  • NiMi12
    NiMi12 skrev 2018-06-19 16:11:31 följande:

    BIM på fredag.

    Molvärk som vid mens och ömma bröst igår.

    Idag ingenting förrän nu på eftermiddagen då jag har stickningar i höger äggstock, små aj.

    Nu kryper dagarna fram, är det mens på g eller inte är den stora frågan...


    BIM-2 idag
    Hade stickningar på höger sida igår, lite molvärk i morse men nu bara sticker det. Som små nålstick mest hela tiden. Svårt att inte tänka på det.

    Nytt för idag är att jag tycker att saker och ting luktar så mycket mer. Till och med hunden som jag inte tycker luktar i vanliga fall tycker jag luktar konstigt idag. Har varit täppt i näsan i två veckor och idag släppte det lite i ena näsborren så det kanske bara är ovanan att känna dofter igen :D
  • Tjillevippens

    Fick en blodblandad flytning idag, ÄL+7. Kom runt lunch och nu verkar det ha slutat igen. Är törstig som bara den (det var jag tidigt med sonen också) och haft en svag mensvärk sen igår. I måndags hade jag huvudvärk och var så trött i hela kroppen, allt exakt som när jag blev gravid med sonen! Förutom blödningen. Snacka om att förhoppningarna är uppe i taket nu!!

  • Sisterofthesun
    Tjillevippens skrev 2018-06-20 15:45:54 följande:

    Fick en blodblandad flytning idag, ÄL+7. Kom runt lunch och nu verkar det ha slutat igen. Är törstig som bara den (det var jag tidigt med sonen också) och haft en svag mensvärk sen igår. I måndags hade jag huvudvärk och var så trött i hela kroppen, allt exakt som när jag blev gravid med sonen! Förutom blödningen. Snacka om att förhoppningarna är uppe i taket nu!!


    Då är det säkert en nidblödning. Enda gången man gillar att blöda tror jag ;)
  • Pinnale

    Bim på lördag och har redan tagit två test som visatnegativt båda två. Känns lite deppigt.. men jag har haft molvärk sen någon dag efter än och så har jag så sjukt ömma bröst, precis som min förra graviditet. Jag tror nog att jag är gravid men när jag ännu inte har plussat blir jag så osäker:/

  • Tjillevippens
    Sisterofthesun skrev 2018-06-20 16:21:16 följande:

    Då är det säkert en nidblödning. Enda gången man gillar att blöda tror jag ;)


    Ja man kan ju alltid hoppas att det var det det var :D så spännande! Hur går det för dig?
  • Sisterofthesun
    Tjillevippens skrev 2018-06-20 21:55:18 följande:

    Ja man kan ju alltid hoppas att det var det det var :D så spännande! Hur går det för dig?


    Har inte känt så mycket idag :/ förutom ömma bröstvårtor och ökade flytningar. Tempen fortfarande förhöjd så jag hoppas att den håller sig där till bim på lördag. Kunde inte vänta så jag tog ett test imorse. Kunde ana en svag skugga men det är antagligen bara spök.
  • Trullis82

    Hej!

    Hoppar in här om det e okej.

    Jag fick gravid 1-2 veckor den 26/5. Fick sedan den 8/6 inte gravid då jag tre dagar innan haft en super kraftig blödning.

    Ringde gyn för kontroll o det visade sig vara tomt där inne. Tidigt missfall.

    Hade en massa symptom vilket gjorde att jag tog grav testet. Som halsbränna, svullen mage, ömma bröst, förlamande trötthet, lakrits cravings.

    Men så fort MF varit var det som att trycka på en knapp o alla symptom var borta.

    När jag slutat blöda hade maken o jag samlag ganska omgående då vi inte vill vänta utan försöka så snart som möjligt.

    Imorgon är det BIM o inga känningar att mensen skulle vara på ingång. Men sista veckan ha alla symptom kommit tillbaka o blir starkare o starkare. Halsbränna(värst på kvällen) svullen om magen, kissnödig stup i kvarten, trött......

    Men eftersom det är så nära inpå hat jag svårt att tro att jag e gravid redan.

    Har beställt hem flera test så testar väl om mensen inte kommit till söndag.

    Vad tror ni, kan jag vara gravid så nära inpå?

  • xrayoflight
    Trullis82 skrev 2018-06-20 22:36:39 följande:

    Hej!

    Hoppar in här om det e okej.

    Jag fick gravid 1-2 veckor den 26/5. Fick sedan den 8/6 inte gravid då jag tre dagar innan haft en super kraftig blödning.

    Ringde gyn för kontroll o det visade sig vara tomt där inne. Tidigt missfall.

    Hade en massa symptom vilket gjorde att jag tog grav testet. Som halsbränna, svullen mage, ömma bröst, förlamande trötthet, lakrits cravings.

    Men så fort MF varit var det som att trycka på en knapp o alla symptom var borta.

    När jag slutat blöda hade maken o jag samlag ganska omgående då vi inte vill vänta utan försöka så snart som möjligt.

    Imorgon är det BIM o inga känningar att mensen skulle vara på ingång. Men sista veckan ha alla symptom kommit tillbaka o blir starkare o starkare. Halsbränna(värst på kvällen) svullen om magen, kissnödig stup i kvarten, trött......

    Men eftersom det är så nära inpå hat jag svårt att tro att jag e gravid redan.

    Har beställt hem flera test så testar väl om mensen inte kommit till söndag.

    Vad tror ni, kan jag vara gravid så nära inpå?


    Det går absolut att bli gravid nära inpå ett missfall, men det krävs ju en ny ägglossning (men däremot inte en mens) Vet du om du hft någon? Min kropp verkade brhandla mitt missfall som "mens" när det gällde cykeln (blödde 22/5-27/5 och fick ny ÄL 5/6)

    Utan ägglossning ingen graviditet, och det låter lite tight i ditt fall, men det beror ju på hur din cykel brukar se ut
  • XAHHA92

    Bim i helgen, spottings har börjat och negativt test idag. Suck!!! Visste att inseminationen inte skulle fungera på mig.. Ägglossning nr 29 åt helvete.

    Tänk er själva, 29 ägglossningar och inte en enda graviditet. Detta var ju en kul resa....


    Försöker bli gravid med första sedan maj 2016
Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?