• Jagerika

    Nya BIM januari 2019

    Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!

    Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D

    BIM-LISTA

    1/1-Jagerika

  • Svar på tråden Nya BIM januari 2019
  • Anonym (Ser jag rätt?)
    holocene skrev 2018-12-31 14:13:43 följande:

    Jaa, grattis! :))


    Tack!! Åh kan inte fatta det! :). Det är tidigt men det är ett plus!!

    Och grattis till dig! <3
  • holocene
    Anonym (Ser jag rätt?) skrev 2018-12-31 14:21:38 följande:

    Tack!! Åh kan inte fatta det! :). Det är tidigt men det är ett plus!!

    Och grattis till dig! <3


    Definitivt! Bra slut på året :D o tack!
  • Anonym (Ser jag rätt?)
    holocene skrev 2018-12-31 14:50:55 följande:

    Definitivt! Bra slut på året :D o tack!


    Verkligen! :D

    Gott nytt år! :)
  • SherreMol
    Grodan86 skrev 2018-12-31 15:10:31 följande:

    BIM 5/1, men visst är det något? Testa tidigt CB (+) och testa tidigt Babyplan.


    Jag ser!!! Digital gravtest nästa <3
  • Minmillis
    MissKelli skrev 2018-12-31 10:24:55 följande:

    Ja verkligen! Vad kul :) Jag mår som jag brukar efter äl: uppblåst mage, lite molvärk, ömma bröst och trött. Psykiskt varierar jag mellan att känna hopp och att känna varför ska det gå denna gång då.

    Hur mår ni? :)


    Jag mår som du! Super ömma bröstvårtor och uppblåst! Inget molande ännu dock. Hur tänker ni nu vid nyår? Min man tycker jag ska köra på som vanligt tills jag har plus på stickan
  • MissKelli
    Minmillis skrev 2018-12-31 16:13:21 följande:

    Jag mår som du! Super ömma bröstvårtor och uppblåst! Inget molande ännu dock. Hur tänker ni nu vid nyår? Min man tycker jag ska köra på som vanligt tills jag har plus på stickan


    Jag tänker samma som din man. Än har ju inte ens ett ägg kunnat fästa så det har ju absolut ingen koppling till kroppen. Lika bra att bara ha en trevlig kväll där man slipper att fundera över om man är gravid :) Däremot har jag dragit ner på kaffet sedan vi började försöka för att det kan sänka fertiliteten att dricka för mycket.

    Har du bestämt när du ska testa?Eller väntar du och ser om mensen blir sen?
  • Jojjans

    Det känns tungt idag att se tillbaka på året som varit. Skulle antingen varit i vecka 33 eller 8 just nu, men inget fick bestå, hann med 2 missfall på 4 månader - det sista den 16/12. Även om jag helst hade fått fira in det nya året med en växande bebis i magen så får man försöka glädjas åt de små stegen: ett äl-test som stigit något och svaga känningar på att äl är på gång i början av nästa år.

    Skål för new beginnings, är så urless på det här skitåret, nästa kan omöjligt bli sämre. Gott nytt år på er allihopa! Hoppas 2019 kommer med vad vi drömmer om <3

  • Jsv17
    Grodan86 skrev 2018-12-31 15:10:31 följande:

    BIM 5/1, men visst är det något? Testa tidigt CB (+) och testa tidigt Babyplan.


    Solklart! GRATTIS!
    Pojke 9-12-17
  • Jsv17
    Jojjans skrev 2018-12-31 17:22:47 följande:

    Det känns tungt idag att se tillbaka på året som varit. Skulle antingen varit i vecka 33 eller 8 just nu, men inget fick bestå, hann med 2 missfall på 4 månader - det sista den 16/12. Även om jag helst hade fått fira in det nya året med en växande bebis i magen så får man försöka glädjas åt de små stegen: ett äl-test som stigit något och svaga känningar på att äl är på gång i början av nästa år.

    Skål för new beginnings, är så urless på det här skitåret, nästa kan omöjligt bli sämre. Gott nytt år på er allihopa! Hoppas 2019 kommer med vad vi drömmer om <3


    Gott nytt år till er! Håller tummarna extra för er denna månad, att nya året får börja på allra bästa sätt!
    Pojke 9-12-17
Svar på tråden Nya BIM januari 2019