• Svar på tråden Farmen 2019
  • Deceree1

    Idag tyckte jag synd om Göran. Stina hon ger sig ju aldrig. Hon vill älta om problemen om o om igen. Det är nog många därinne som tröttnat på henne. Jag tyckte hon va ganska reko från börja.

    Göran är nog ganska ok egentligen. Man ändrar åsikt ibland :)

  • Johannus
    Deceree1 skrev 2019-01-17 19:52:08 följande:
    Idag tyckte jag synd om Göran. Stina hon ger sig ju aldrig. Hon vill älta om problemen om o om igen. Det är nog många därinne som tröttnat på henne. Jag tyckte hon va ganska reko från börja.
    Göran är nog ganska ok egentligen. Man ändrar åsikt ibland :)
    Stina är direkt elak med Göran och sen så Masha herregud hon blandar sig i allt lika elak hon.

    Hade jag varit som Alex hade jag i alla fall valt Mascha som förste kämpe för hon kommer att åka ut av alla andra tjejer. För det andra så har jag inte sett henne göra ett endaste dugg. Det enda muskler hon använder är munnen och käken.
  • Deceree1
    Johannus skrev 2019-01-17 20:00:34 följande:

    Stina är direkt elak med Göran och sen så Masha herregud hon blandar sig i allt lika elak hon.

    Hade jag varit som Alex hade jag i alla fall valt Mascha som förste kämpe för hon kommer att åka ut av alla andra tjejer. För det andra så har jag inte sett henne göra ett endaste dugg. Det enda muskler hon använder är munnen och käken.


    Mascha hade nog valt den svagaste o det tror jag kan vara den blåhåriga tjejen. Är det Emelie hon heter? O då kanske Mascha hade kommit tillbaka. Jag undrar just vem Stina väljer. Inte mascha, som hon ser som en nära vän, inte Maria, då hon är ett stort hot, inte lastbilschaffisen då hon också är ett stort hot.... kvar är då BlueBird. Henne har jag inte fått så mycke uppfattning om....
  • flygrl

    Jaha, dagens avsnitt kan väl sammanfattas med tjafs, tjafs och ännu mer tjafs. Stina och Mahsa börjar bli rätt jobbiga nu. Maria däremot e nog den jag har som favorit (efter katterna alltså ).


    Nandez skrev 2019-01-17 12:31:05 följande:

    Flygrl: Alltid intressanta synpunkter


    Tack!
    Deceree1 skrev 2019-01-17 19:52:08 följande:

    Idag tyckte jag synd om Göran. Stina hon ger sig ju aldrig. Hon vill älta om problemen om o om igen. Det är nog många därinne som tröttnat på henne. Jag tyckte hon va ganska reko från börja.

    Göran är nog ganska ok egentligen. Man ändrar åsikt ibland :)


    Jag gillade också Maria skarpt i början men har nu tröttnat på hennes förmåga att bli kränkt och tjafsa. :( Göran har jag gillat hela vägen faktiskt. :)

    Det blir ju så att man ibland får omvärdera deltagare vartefter man lär känna dom lite bättre, ser fler sidor av dom.
    Johannus skrev 2019-01-17 20:00:34 följande:

    Stina är direkt elak med Göran och sen så Masha herregud hon blandar sig i allt lika elak hon.

    Hade jag varit som Alex hade jag i alla fall valt Mascha som förste kämpe för hon kommer att åka ut av alla andra tjejer. För det andra så har jag inte sett henne göra ett endaste dugg. Det enda muskler hon använder är munnen och käken.


    Ja, Stina & Mahsa e lite taskiga mot Göran faktiskt. Mahsa e nog den som e lättast få ut men Alex sa väl i nåt tidigare avsnitt att det e viktigare få ut Stina då hon uppviglar Mahsa dvs att en ensam Mahsa inte skulle va så stort problem.
    Deceree1 skrev 2019-01-18 00:20:14 följande:

    Mascha hade nog valt den svagaste o det tror jag kan vara den blåhåriga tjejen. Är det Emelie hon heter? O då kanske Mascha hade kommit tillbaka. Jag undrar just vem Stina väljer. Inte mascha, som hon ser som en nära vän, inte Maria, då hon är ett stort hot, inte lastbilschaffisen då hon också är ett stort hot.... kvar är då BlueBird. Henne har jag inte fått så mycke uppfattning om....


    Låter tänkbart att Stina väljer Emelie som andre kämpe då hon står lite utanför Stinas gäng samtidigt som hon inte ses som lika farlig som Maria. Emelie håller ju en låg profil så det e svårt veta hur farlig hon skulle va att möta i en tvekamp.

    Det blir spännande på söndag som sagt med hela två tvekamper.
  • kokosnötmjölk
    flygrl skrev 2019-01-18 01:19:40 följande:

    Jaha, dagens avsnitt kan väl sammanfattas med tjafs, tjafs och ännu mer tjafs. Stina och Mahsa börjar bli rätt jobbiga nu. Maria däremot e nog den jag har som favorit (efter katterna alltså ).


    Tack!
    Deceree1 skrev 2019-01-17 19:52:08 följande:

    Idag tyckte jag synd om Göran. Stina hon ger sig ju aldrig. Hon vill älta om problemen om o om igen. Det är nog många därinne som tröttnat på henne. Jag tyckte hon va ganska reko från börja.

    Göran är nog ganska ok egentligen. Man ändrar åsikt ibland :)


    Jag gillade också Maria skarpt i början men har nu tröttnat på hennes förmåga att bli kränkt och tjafsa. :( Göran har jag gillat hela vägen faktiskt. :)

    Det blir ju så att man ibland får omvärdera deltagare vartefter man lär känna dom lite bättre, ser fler sidor av dom.Ja, Stina & Mahsa e lite taskiga mot Göran faktiskt. Mahsa e nog den som e lättast få ut men Alex sa väl i nåt tidigare avsnitt att det e viktigare få ut Stina då hon uppviglar Mahsa dvs att en ensam Mahsa inte skulle va så stort problem.
    Deceree1 skrev 2019-01-18 00:20:14 följande:

    Mascha hade nog valt den svagaste o det tror jag kan vara den blåhåriga tjejen. Är det Emelie hon heter? O då kanske Mascha hade kommit tillbaka. Jag undrar just vem Stina väljer. Inte mascha, som hon ser som en nära vän, inte Maria, då hon är ett stort hot, inte lastbilschaffisen då hon också är ett stort hot.... kvar är då BlueBird. Henne har jag inte fått så mycke uppfattning om....


    Låter tänkbart att Stina väljer Emelie som andre kämpe då hon står lite utanför Stinas gäng samtidigt som hon inte ses som lika farlig som Maria. Emelie håller ju en låg profil så det e svårt veta hur farlig hon skulle va att möta i en tvekamp.

    Det blir spännande på söndag som sagt med hela två tvekamper.
    Håller med dig angående dagens avsnitt. Förutom Maria som favorit då jag inte har någon. Yes, katterna FTW!!  

    Å som Nandez sa, du kommer alltid med intressanta synpunkter, som ibland får mig att undra hur tusan jag ressonerat tidigare  
  • flygrl
    flygrl skrev 2019-01-18 01:19:40 följande:

    Jag gillade också Maria skarpt i början men har nu tröttnat på hennes förmåga att bli kränkt och tjafsa. :(


    Wtf har jag skrivit här egentligen?! Jag menade Stina men skrev Maria. Maria e ju min favorit ffs!
  • flygrl
    kokosnötmjölk skrev 2019-01-18 02:00:50 följande:

    Håller med dig angående dagens avsnitt. Förutom Maria som favorit då jag inte har någon. Yes, katterna FTW!!  

    Å som Nandez sa, du kommer alltid med intressanta synpunkter, som ibland får mig att undra hur tusan jag ressonerat tidigare  


    Ok, tack för det. Fast det e ju bara mina små synpunkter och kommentarer och inget man måste hålla med om. Om du förstår hur jag menar.

    Och katterna FTW! :P
  • kokosnötmjölk
    flygrl skrev 2019-01-18 03:28:55 följande:
    Ok, tack för det. Fast det e ju bara mina små synpunkter och kommentarer och inget man måste hålla med om. Om du förstår hur jag menar.

    Och katterna FTW! :P
    Japp, jag förstår hur du menar men jag tycker att jag får ett helt annat perspektiv av att läsa det du (och alla andra) skriver när det inte är exakt det jag tycker och tänker. Alltså typ som en ny syn som en inte hade kommit fram till utan att läsa någon annans syn på saken  
  • Deceree1

    Jag tycker att det är alldeles för lite hundar på Farmen. En stor schäfer som vaktar stället hade ju varit på sin plats :))

  • Nandez

    Katterna är fortsatt mina favoriter. Av deltagarna har jag ingen, Tobias ger mig kalla kårar, hitintills så tycker jag att denna säsong är den sämsta. Kanske kan det förändras.

Svar på tråden Farmen 2019