• Svar på tråden Farmen 2019
  • Deceree1

    På farmen är Maria min favorit. På torpet vet jag inte. Alla är trevliga där. Förutom Kim då med sina äckliga skämt..

  • flygrl
    kokosnötmjölk skrev 2019-01-18 03:42:23 följande:

    Japp, jag förstår hur du menar men jag tycker att jag får ett helt annat perspektiv av att läsa det du (och alla andra) skriver när det inte är exakt det jag tycker och tänker. Alltså typ som en ny syn som en inte hade kommit fram till utan att läsa någon annans syn på saken  


    Jag förstår och så e det ju för mig också, att jag får nya tankar & perspektiv genom ta del av va andra skriver. Och det gäller ju inte bara i Farmen tråden utan generellt på FL.
    Deceree1 skrev 2019-01-18 04:46:42 följande:

    Jag tycker att det är alldeles för lite hundar på Farmen. En stor schäfer som vaktar stället hade ju varit på sin plats :))


    Jag gillar både katter & hundar och hade inte haft nåt emot tex. den där schäfern du nämnde. Skulle definitivt bli en av mina favoriter tillsammans med kissarna.
    Nandez skrev 2019-01-18 11:26:29 följande:

    Katterna är fortsatt mina favoriter. Av deltagarna har jag ingen, Tobias ger mig kalla kårar, hitintills så tycker jag att denna säsong är den sämsta. Kanske kan det förändras.


    Ja, Farmen 2019 håller inte allra högsta klass so far. Hoppas det blir bättre. :)
    Deceree1 skrev 2019-01-18 12:07:41 följande:

    På farmen är Maria min favorit. På torpet vet jag inte. Alla är trevliga där. Förutom Kim då med sina äckliga skämt..


    Maria e nog också min favorit på Farmen. Torparna verkar väldigt trevliga men Kim passar inte riktigt in där. :/
  • Linnis92

    Trodde jag skulle smälla av igår när jag hörde Stina och Masha vid bordet. MEN TA PÅ ER BADKLÄDER DÅ OM NI INTE VILL "VISA" ER! Ville jag skrika från soffan. Blir så jäkla trött! Tyckte också väldigt synd om Göran. Nej jag har fått helt ny bild av Stina, för min del får hon gärna åka hem! Tycker hon har lite dubbelmoral, "vill inte visa upp mig för 67åriga gubbar" men halvt vika ut sig på Instagram går bra.

  • Deceree1
    Linnis92 skrev 2019-01-19 09:32:45 följande:

    Trodde jag skulle smälla av igår när jag hörde Stina och Masha vid bordet. MEN TA PÅ ER BADKLÄDER DÅ OM NI INTE VILL "VISA" ER! Ville jag skrika från soffan. Blir så jäkla trött! Tyckte också väldigt synd om Göran. Nej jag har fått helt ny bild av Stina, för min del får hon gärna åka hem! Tycker hon har lite dubbelmoral, "vill inte visa upp mig för 67åriga gubbar" men halvt vika ut sig på Instagram går bra.


    Jag reagerade också på det. Vad tror hon egentligen? Dom bor där ett gäng som lever tillsammans. Det är ju hon som är hänsynslös. Vill inte visa upp sin nakna kropp för en gubbe men kan inte förstå att hon kan ha badkläder på sig som alla andra farmare haft under åren. Hon verkar bara vilja provocera. Jag kan inte fatta att ingen blev förbannad på henne. Han har ju lika stor rätt till sjön som henne. Ja, det va synd om Göran. De där förtjänade han inte. Hoppas Stina åker ut.
  • Linnis92
    Deceree1 skrev 2019-01-19 11:10:49 följande:

    Jag reagerade också på det. Vad tror hon egentligen? Dom bor där ett gäng som lever tillsammans. Det är ju hon som är hänsynslös. Vill inte visa upp sin nakna kropp för en gubbe men kan inte förstå att hon kan ha badkläder på sig som alla andra farmare haft under åren. Hon verkar bara vilja provocera. Jag kan inte fatta att ingen blev förbannad på henne. Han har ju lika stor rätt till sjön som henne. Ja, det va synd om Göran. De där förtjänade han inte. Hoppas Stina åker ut.


    Ja! Den något annat jag reagerade på, killarna (maria ovh emelie?) byggde till sent på natten och Stina och Masha sov? Visst nu mådde dom dåligt av värmen men varför ska vissa jobba mer än andra? De gör väl de där tillsammans? Alla vill ju ha ägg!
  • Deceree1
    Linnis92 skrev 2019-01-19 12:42:46 följande:

    Ja! Den något annat jag reagerade på, killarna (maria ovh emelie?) byggde till sent på natten och Stina och Masha sov? Visst nu mådde dom dåligt av värmen men varför ska vissa jobba mer än andra? De gör väl de där tillsammans? Alla vill ju ha ägg!


    TV4 har nog tagit med dom två för att provocera o röra om i grytan.
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2019-01-19 13:28:54 följande:
    TV4 har nog tagit med dom två för att provocera o röra om i grytan.
    Det tror jag med.
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2019-01-18 04:46:42 följande:
    Jag tycker att det är alldeles för lite hundar på Farmen. En stor schäfer som vaktar stället hade ju varit på sin plats :))
    Det skulle vara något det
  • Nandez
    flygrl skrev 2019-01-18 03:28:55 följande:
    Ok, tack för det. Fast det e ju bara mina små synpunkter och kommentarer och inget man måste hålla med om. Om du förstår hur jag menar. smile5.gif
    Och katterna FTW! :P
    Det är roligt att läsa dina bra sammanfattningar
Svar på tråden Farmen 2019