• emphz

    Letrozol - följas åt?

    Hej.

    Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.

    Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.

  • Svar på tråden Letrozol - följas åt?
  • Nicciz
    Clemmentina skrev 2019-08-07 11:15:20 följande:

    Jag har inte bestämt mig...vet inte om jag ska försöka hålla mig till 16-17 och se om tempen fortsätter att vara hög eller om jag ska våga testa tidigare. Äl+8 när är det? Imorgon? Spännande!


    Menar du då till dag 16-17 efter ägglossning? Då brukar plussen vara starka så du kan nog testa innan. ÄL+8 är 8 dagar efter ägglossning och det är det för mig imorgon. Det är väldigt ovanligt att se något då men ev kan det vara en skugga. Några dagar efter det så börjar det synas på gravtest.
  • Clemmentina
    Nicciz skrev 2019-08-07 21:17:22 följande:

    Menar du då till dag 16-17 efter ägglossning? Då brukar plussen vara starka så du kan nog testa innan. ÄL+8 är 8 dagar efter ägglossning och det är det för mig imorgon. Det är väldigt ovanligt att se något då men ev kan det vara en skugga. Några dagar efter det så börjar det synas på gravtest.


    Hur gick det med testet idag? Spännande! Jag har aldrig haft ens en skugga eller svagt test på ett gravtest. Tänkte att jag testar 16/8 eller 17/8 (bim), vilket är 14 el 15 dagar efter ägglossning. Om tempen går ner dag 14 bör mensen komma dag 15.
  • Nicciz
    Clemmentina skrev 2019-08-08 09:24:22 följande:

    Hur gick det med testet idag? Spännande! Jag har aldrig haft ens en skugga eller svagt test på ett gravtest. Tänkte att jag testar 16/8 eller 17/8 (bim), vilket är 14 el 15 dagar efter ägglossning. Om tempen går ner dag 14 bör mensen komma dag 15.


    Duktigt att du kan hålla dig att testa så sent Jag testade imorse och det syntes inget, vilket iof inte är konstigt då det är så tidigt. Väntar någon dag innan jag testar igen.
  • Clemmentina
    Nicciz skrev 2019-08-08 10:44:50 följande:

    Duktigt att du kan hålla dig att testa så sent Jag testade imorse och det syntes inget, vilket iof inte är konstigt då det är så tidigt. Väntar någon dag innan jag testar igen.


    Vi får se hur länge jag orkar vänta...kanske testar någon gång i nästa vecka. Tråkigt att testet var blankt men det är ju supertidigt som du skrev. Håller tummarna!
  • Clemmentina
    Nicciz skrev 2019-08-08 10:44:50 följande:

    Duktigt att du kan hålla dig att testa så sent Jag testade imorse och det syntes inget, vilket iof inte är konstigt då det är så tidigt. Väntar någon dag innan jag testar igen.


    Hur har det gått? :)
  • Nicciz
    Clemmentina skrev 2019-08-10 08:26:20 följande:

    Hur har det gått? :)


    Spökstreck ÄL+8, sedan negativt ÄL+9-10. Inte ens en skugga på ett testa tidigt test. Ger upp och inväntar mens som kommer fram mot nästa helg. Hur går det för dig?
  • Clemmentina
    Nicciz skrev 2019-08-10 08:51:21 följande:

    Spökstreck ÄL+8, sedan negativt ÄL+9-10. Inte ens en skugga på ett testa tidigt test. Ger upp och inväntar mens som kommer fram mot nästa helg. Hur går det för dig?


    Åh men det är ju inte kört ännu, det är fortfarande tidigt. Inte testat ännu. Känns ungefär samma som förra månaden.
  • Lunne
    lilagrodautanben skrev 2019-08-06 16:18:39 följande:

    Smart! :)


    Såhär brukar mina stickor se ut dagen innan FLO-appen sätter ut ÄL, har aldrig sett strecket på de billiga stickorna bli lika starkt som teststrecket.... Men nu för tiden vet jag egentligen hur starkt det ska vara för att Clearblue ska bli positivt, så testar med dem också bara för att försäkra mig om att det stämmer.

  • lilagrodautanben

    Okej! Tack för att du delade med dig! Mina är mycket starkare och har varit så nu sen jag pikade.. fattar inte varför dom intw blir svagare.. dom är inte positiva men nästan..

    Fattar ingenting


    Lunne skrev 2019-08-14 08:13:50 följande:

    Såhär brukar mina stickor se ut dagen innan FLO-appen sätter ut ÄL, har aldrig sett strecket på de billiga stickorna bli lika starkt som teststrecket.... Men nu för tiden vet jag egentligen hur starkt det ska vara för att Clearblue ska bli positivt, så testar med dem också bara för att försäkra mig om att det stämmer.


  • bonzo

    LISTAN

    GlitterLina- mens 5/8 enkeldos letrozol 7/8-11/8

    Emphz - letrozol kur 4 - dubbelkur, gonal f 75 enheter i 6 dagar. Vul visade 2 äggblåsor. Ovitrelle. Fick positivt graviditetstest den 29/3 :)

    Efterlängtadsen2014 - Börjar letrozolkur 3, 2/6. Sista tabletten 6/6.

    Zey - letrozol kur 4, klar 6/3, inväntar vul 11/3. Ovitrille spruta 11/3, ägglossning 13/3. BIM 28/3

    mallanbus - letrozol kur 3 klar 13/4, bim 3/5.

    Ma18 - Letrozolkur 7, BIM 29/6

    Lisun - Letrozol kur 2, sista tabletten tas 10/3

    Lunne - Letrozol kur 6 4-8/8, BIM 29/8.

    Waitress: Letrozol kur 1, enkeldos. UL äggblåsa 25 mm. ÄL mellan 3-5 april. BIM 20/4

    Anonym JJ - Letrozolkur 2, dubbeldos sista tabletten togs 26/3

    JordemorKattis - Letrozolkur kur 1. 1 tab/dag. UL 18/4, inga mogna ägg. Primolut. Letrozol kur 2. 2 tab/dag. UL 13/5. 4 mogna ägg. Rekommenderas inte att ha samlag. Letrozol kur 3. 1+2+1+2+1. UL 10/6.

    Mican - Månad två med letrozol och mensen börjar komma igång, så snart dags att påbörja månad 3.

    Clemmentima - Letrozol kur 2, 13-17 juli, ägglossning 2 augusti och bim 17 augusti.

    amillak - Provera start 20/6 sedan Letrozol kur 1, 29/6-3/7, VUL 15/7. Plussade 24/7.

    Agnianits - letrozol kur 2, började 24:e juni och har bim 20:e juli

    Nicciz - Provera start 15-18/7 pga utebliven ÄL/mens. Letrozol kur 1, 21-25/7. BIM 17/8.[/quote]

    Bonzo- inväntar mens. Startar därefter Letrozol kur 1 , en tablett.

Svar på tråden Letrozol - följas åt?