• Anonym (hyfsat snygg kvinna)

    Finns det någon riktigt fager kille härinne?

    Sannolikheten är kanske inte så stor men gör ett försök!
    Jag har fått för mig att det högsta man kan vara på jorden är en riktigt jävla snygg kille. En sån där som de allra flesta tjejer eller iallafall en stor skara vänder sig om efter eller suckar när de ser...

    Har haft lite kul och bläddrat runt på min systers dejtingapp bland hundratals säkert tusen killar och blir helt uppslukad när jag ser en sån kille eftersom de är så otroligt sällsynta. Högst en eller ett par på 1000 ca. Jag vill veta hur det känns att kunna få de flesta tjejer?

    Ni som har ett sånt utseende eller känt någon man med ett sådant? Berätta!!

  • Svar på tråden Finns det någon riktigt fager kille härinne?
  • Anonym (hyfsat snygg kvinna)
    Anonym (Märker) skrev 2019-10-23 23:30:40 följande:

    Märker tjejer om en kille är tvålfager? Blir ni nervösa då?


    Jag förutsatt att man har ögon att se med! Sen kan ju smaken variera men vissa klassiska drag kan nog klassas som tvålfager i de flestas ögon?!
  • Anonym (Märker)
    Anonym (hyfsat snygg kvinna) skrev 2019-10-23 23:43:13 följande:

    Jag förutsatt att man har ögon att se med! Sen kan ju smaken variera men vissa klassiska drag kan nog klassas som tvålfager i de flestas ögon?!


    Har du stött på en del tvålfagra genom åren?
  • Anonym (hyfsat snygg kvinna)
    Anonym (Märker) skrev 2019-10-24 02:07:02 följande:
    Har du stött på en del tvålfagra genom åren?
    Ja jag ser såna lite överallt och ibland har man tur att få titta lite närmre:P
  • Anonym (Märker)
    Anonym (hyfsat snygg kvinna) skrev 2019-10-24 02:54:32 följande:

    Ja jag ser såna lite överallt och ibland har man tur att få titta lite närmre:P


    Har du fått till det med någon?
  • Anonym (hyfsat snygg kvinna)
    Anonym (Märker) skrev 2019-10-24 02:59:26 följande:
    Har du fått till det med någon?
    Ja
  • MrFlex

    Min bästa vän möter nog dina kriterier även om smaken så klart inte är 100% identisk för alla kvinnor. Han hänger dock inte på detta forum men vad är det du vill veta?

  • Anonym (hyfsat snygg kvinna)
    MrFlex skrev 2019-10-24 15:15:29 följande:

    Min bästa vän möter nog dina kriterier även om smaken så klart inte är 100% identisk för alla kvinnor. Han hänger dock inte på detta forum men vad är det du vill veta?


    Det står i tråden. Hur det känns.

    Fråga din vän då.. Verkar han lycklig och tillfreds med livet. Har han lätt att hitta både kärlek och sex, få bra relationer.

    Hur ser han ut?
  • redhat

    Jag har nog kvalat in i denna beskrivning tidigare. Har passerat 40 och tycker inte att tjejer rycker undan blicken lite generat så som de gjorde förr. Känns lite tråkigt men har aldrig levt på mitt utseende på det sätt som några få av mina partners gjort. 
    Som attraktiv kille blir man inte raggad/uppvaktad av tjejer på samma sätt som tjejer blir av killar. En tjej kan komma fram och visa intresse men om man inte uppvaktar tillbaks så slutar hon. Om man vill testa på hur tjejer blir uppvaktade gå till Homo-klubb, har oftast behövt gå hem från dessa då jag nästan känt mig hotad. Men genom åren uppstått några catfights om mig också, så vissa tjejer kan också.

    Har haft sex med 22 tjejer vara endast en handfull är onenightstands resten har jag nog spenderat minst 3 månader med. Har aldrig haft erövringsbekräftelse behov, så vissa tjejer har upplevt mig nästan som osäker eftersom jag inte tryckt på kring sex under date-fasen. Har haft väldigt mycket sex i mina förhållanden. Hade problem i yngre år med att tjejer efter några månaders förhållande inte ville ha sex 10-20 gånger varje helg, utan ville göra annat också.

    Relationerna har funkat bra har egentligen aldrig blivit dumpad. Något förhållande har tagit slut då tjejen haft relation eller inte riktigt avslutat. Har haft olika ex. som jag tagit luch med som hintat om att chanserna att bli ihop igen trots att dom har nya pojkvänner. 

    Lever idag med småbarnsfamilj och oregelbundet sexliv.

  • eriknilsson1987
    Anonym (hyfsat snygg kvinna) skrev 2019-02-26 19:53:33 följande:

    Sannolikheten är kanske inte så stor men gör ett försök!
    Jag har fått för mig att det högsta man kan vara på jorden är en riktigt jävla snygg kille. En sån där som de allra flesta tjejer eller iallafall en stor skara vänder sig om efter eller suckar när de ser...

    Har haft lite kul och bläddrat runt på min systers dejtingapp bland hundratals säkert tusen killar och blir helt uppslukad när jag ser en sån kille eftersom de är så otroligt sällsynta. Högst en eller ett par på 1000 ca. Jag vill veta hur det känns att kunna få de flesta tjejer?

    Ni som har ett sånt utseende eller känt någon man med ett sådant? Berätta!!


    Antingen så gillar man mig eller så gör man det inte.
    Svårare än så är det inte :).
    Kvinnor och män tänder på olika saker. Jag tror inte som kille/man att man kan få vem man vill :).
  • PH76

    Jag är väl väldigt mycket som RedHat som skrev precis innan, numera 40+ gift och tvåbarnsfar. Jag hade väldigt lätt att få tjejer när jag var yngre (normallång men väldigt vältränad och ett vackert ansikte).

    Givetvis så är det fördelaktigt när man är yngre och jag märkte ävan av detta även under anställningsintervjuer. Jag har dióck aldrig varit någon riktig player och raggade i stort sett aldrig när jag var ute med vänner, dock blev nästan alltid raggad på.

    Idag som småfet pappa så är det såklart annorlunda men det är inget jag lider av, precis som RedHat så har jag aldrig levt, eller byggt min självkänsla på mitt utseende. Jag är extremt utåtriktad och har lätt med nya människor.

  • MrFlex
    Anonym (hyfsat snygg kvinna) skrev 2019-10-24 18:49:26 följande:
    Det står i tråden. Hur det känns.

    Fråga din vän då.. Verkar han lycklig och tillfreds med livet. Har han lätt att hitta både kärlek och sex, få bra relationer.

    Hur ser han ut?
    Hur det känns att vara så snygg? Från mitt sida att se det så finns det både för och nackdelar. Min vän har troligtvis vissa problem med sin självkänsla kombinerat med ett galet högt självförtroende. Detta är inte en helt optimal kombo. Han får löjligt mycket uppmärksamhet och erbjudande som han var svårt att tacka nej till. Han är därmed otrogen gång på gång, tom i flera led.
    Pga detta är hans relationsliv totalt kaotiskt och jag tror egentligen han är ganska olycklig.

    Det mest anmärkningsvärda i hans fall (och kanske även med andra brutalsnygga killar) är att etik och normer verka sättas ur spel, det blir andra spelregler är för oss dödliga.

    I de flesta fall spelar det ingen som helst roll att han upplyser om att han är i ett förhållande, kvinnorna struntar helt i det. I mitt fall så brukar en flört avbrytas så fort jag upplyser om detta.
    Han kan vara väldigt sexistisk och inte bara komma undan med det, det verka också vara uppskattat. Nu har jag aldrig direkt testat att ha motsvarande jargong och beteende men det känns spontant som att jag skulle få en örfil vid upprepade tillfällen om jag försökte:) #metoo verkar inte gälla om killen är supersnygg.
    När han blir uppvaktat (tex på krogen) så är kvinnorna oftast väldigt direkt på och infallsvinkeln är alltid sex. Ibland kan liggerbjudandet komma redan innan de har presenterat sig vid namn.
    Jag har vid flera tillfällen blivit förvånad över det grova språket som kvinnorna ofta använder när de uppvaktar honom. Det kan vara -"Du ska ligga med mig ikväll!" eller -"Vad säger du om att sätta på mig i röven ikväll?" Faktum är att jag aldrig hört någon av mina manliga vänner att ragga på samma sätt.

    Han väcker bevisligen starkt sexuell lust hos många. Det känns som att de flesta initialt inte är intresserade av en kärleksrelationen med honom. Dock så brukar det ofta utvecklas till just det och det är då problemen startar.

    Så sammanfattningsvis: Massor med sex och problem med kärlek.
  • redhat

    Det du nämner ovan låter som en "player". Säger inte att han inte är attraktiv / fager men behöver inte vara det. Kan till och med vara en fördel att inte vara för attraktiv, bara han hittar något som väcker intresse hos motsatta könet.
    Kort anekdot. Hade en kompis i mitt kompisgäng som inte fick till det, han såg bra ut och bra/tydlig paketering (klädsel, frisyr m.m) jobbade inom detaljhandel. Han var 21 år och tror att han legat med ca 3 tjejer. Hade ett peptalk med honom om hans berusningsgrad, flackande sökande blick. MÖT tjejersblick men sök den INTE! Leta tjejerna tidigare då dom är sugna, inte sista 30min innan stället stänger m.m., Nu 20 år senare har han familj men har legat med flera hundra tjejer. Tjejer kom fram och bara hånglade upp honom, drog med honom hem. Ett tag trodde jag det berodde på någon typ av rykte men samma sak när vi åkte på resor. Han hade hittat rätt blick och utstrålning, Problemet var bara att han inte längre kunde kontrollera sig, först några år efter att alla i gänget bildat familj hittade han rätt.
    Sen var det inte den snyggaste tjejen på stället han tog med hem men den snyggaste tjejen beter sig inte så och behöver snarare värja sig.

  • Anonym (Pelle)
    redhat skrev 2019-11-05 21:05:08 följande:

    Det du nämner ovan låter som en "player". Säger inte att han inte är attraktiv / fager men behöver inte vara det. Kan till och med vara en fördel att inte vara för attraktiv, bara han hittar något som väcker intresse hos motsatta könet.

    Kort anekdot. Hade en kompis i mitt kompisgäng som inte fick till det, han såg bra ut och bra/tydlig paketering (klädsel, frisyr m.m) jobbade inom detaljhandel. Han var 21 år och tror att han legat med ca 3 tjejer. Hade ett peptalk med honom om hans berusningsgrad, flackande sökande blick. MÖT tjejersblick men sök den INTE! Leta tjejerna tidigare då dom är sugna, inte sista 30min innan stället stänger m.m., Nu 20 år senare har han familj men har legat med flera hundra tjejer. Tjejer kom fram och bara hånglade upp honom, drog med honom hem. Ett tag trodde jag det berodde på någon typ av rykte men samma sak när vi åkte på resor. Han hade hittat rätt blick och utstrålning, Problemet var bara att han inte längre kunde kontrollera sig, först några år efter att alla i gänget bildat familj hittade han rätt.

    Sen var det inte den snyggaste tjejen på stället han tog med hem men den snyggaste tjejen beter sig inte så och behöver snarare värja sig.


    Jag ser inte poängen med att ligga med så många tjejer som möjligt. Kvalitet före kvantitet alla gånger. Men vill man gå hem med träsktroll så kan väl alla får chansen...
  • Erika2000

    När jag gick i gymnasiet mellan 2016-2019 så var det en kille i min klass som verkligen var alldeles för snygg.
    Han var kanske 200 cm lång, och samtidigt rejält vältränad (stora breda axlar, stora armar, och en kraftfull jättesnygg överkropp rent allmänt utan att det såg det minsta onaturligt ut), och han hade jättevackra ögon, tydliga käkben, mörkt snyggt hår, mörka markerade ögonbryn, fylliga läppar - alltså verkligen allt med honom skrek "urläcker supermodell".

    Självklart så var typ alla tjejer i klassen (inklusive mig) jätteförtjusta i honom, och vi flörtade med honom i stort sett hela tiden - det var väldigt vanligt att nån tjej satt och tittade på honom med drömmande blick under själva lektionerna utan att kunna slita blicken ifrån honom, och tjejer satt alltid bredvid honom och berömde honom för att hans snygga armar och påminde honom konstant om hur het han var, och var jämt fnittriga.
    Det var också jättevanligt att nån tjej som satt bredvid honom kunde låsa ögonkontakt med honom och sen nervöst be om en dejt, typ "har du kanske lust att träffas en stund ikväll?".
    De andra killarna i klassen hade verkligen inte en chans, och de var förmodligen väldigt svartsjuka på honom, men trots det så verkade även de favorisera honom.

    Jag fick ett tillfälle att följa honom hem efter en klassfest vid ett tillfälle, men den gången så var även två andra tjejer fast beslutna om att följa honom hem, och jag tänkte att det var ju i alla fall mycket bättre än ingenting.
    Så vi följde honom hem, och direkt när vi hade kommit in i hans lägenhet så började en av de andra tjejerna genast att gå på honom - hon försökte verkligen att ha sex med honom direkt i hallen - så han bar helt enkelt in henne i sovrummet och hoppade i säng med henne, och jag tror faktiskt att det bara tog 10-15 sekunder från och med då innan det gick för henne (det var helt omöjligt att ta miste på).
    Vi två andra bara stod där en stund och tänkte typ "jahapp...?" och tyckte alltihop kändes lite lustigt - ungefär som att vi kanske borde ha lämnat dem ifred med varandra - men det slutade ganska snabbt med att vi helt enkelt turades om med honom med själva sexet, och resten av tiden låg vi och kysstes med honom, eller tafsade på honom.
    Och vi fick senare reda på att det här var någonting som var rutin för honom - han brukade få tjejer med sig hem på det här sättet under helgerna, eller så kunde nån tjej i en affär ta reda på hans namn när han handlade där och höra av sig till honom.
    Men det visade sig att han bara låg runt med tjejer, och glömde bort dem lika snabbt som han hade träffat dem, så tjejer som ville fortsätta träffa honom fick verkligen lov att vara envisa med det, och även då kunde de ofta bli avvisade.

    Jag undrar verkligen hur den här killen tänker på tjejer i allmänhet;
    finns det någon spänning kvar för honom när han får tjejer så skrattretande lätt?
    Jag är lite osäker på det, men han verkade i alla fall gilla att hoppa mellan tjejer.

  • Anonym (Haren)

    Nej men jag ler mycket och går fort...

  • Anonym (Anknytning & uppväxt)

    Jag är uppvuxen i en anknytningsmiljö som gav mig dåligt självförtroende. Påverkade mig för livet. Jag trodde under mina tonår och 20-års ålder att jag inte dög som jag var, fast folk jag kände runt omkring mig sa att jag var snygg och ?hon gillar dig?, så var hade jag det inpräntat från barndomen att jag aldrig var tillräcklig.

    Har delvis följt med mig upp i äldre dagar också, men har funnit mig själv på ett helt annat sätt nu.

    Kan Dock fortfarande bli påmind över hur det var back in the days.

    Ibland önskar jag att jag fick leva om delar av mitt liv med de självinsikter jag fått på äldre dagar.

    Men inser även att det är lång tid kvar :)

  • DanneD

    Jag (och en del andra) finner mig rätt snygg och attraktiv.

    Men det är väl i betraktarens öga så att säga.


    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel. Min inkorg är alltid öppen för alla.
  • Smed75

    Hur vet man om man är snygg??

    Visst man har så klart en humm om man e snygg eller inte.. Men trots allt är det ju upp till betraktare!?

  • MammAmma
    eriknilsson1987 skrev 2019-10-25 11:58:50 följande:

    Antingen så gillar man mig eller så gör man det inte.

    Svårare än så är det inte :).

    Kvinnor och män tänder på olika saker. Jag tror inte som kille/man att man kan få vem man vill :).


    Ehm, jag tror att med ett fejs och leende som ditt (om det är du på avatarbilden) så kan man nog få iaf nästan vem man vill.

    Holy Mary and sweet baby Jesus...
  • Anonym (Man)

    Jag är nog inte fager som vissa modeller typ men jag har mycket av det som många kvinnor finner attraktivt. Jag är nästan 2 m, 90 kg, kropp som en elitsimmare, mörkt tjockt hår, liten grop i hakan osv. Många kvinnor i min närhet kallar mig (skämtsamt) för Snygg-xxx. Får ofta leenden och blickar från kvinnor. Har ofta kostym och snygga kläder.

    Men det sagt: jag har många kompisar som ser helt "vardagliga" ut och har mycket lättare att få kvinnor än jag. Jag tror att det handlar mycket om att vissa tar för sig mer, jag är inte överdrivet intresserad av att ragga (hellre kvantitet än kvalitet) och håller nog en lägre profil än andra som kör pang på rödbetan. De får också lättare tjejer.

Svar på tråden Finns det någon riktigt fager kille härinne?