• Ok1020

    BIM maj

    Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

    BIM

    5/5 ok1020

  • Svar på tråden BIM maj
  • Lisa fisa
    jhk1988 skrev 2019-05-19 22:33:09 följande:

    Heeej igen,

    Jag behöver er hjälp... Tog detta test ikväll...


    Jag ser!! Väldigt svagt, men jag ser!

    Får jag fråga.... hur gör du så med den nedre bilden?
  • jhk1988
    Halindzor skrev 2019-05-19 22:35:05 följande:

    Anar ett liiiiitet svagt, vågar inte säga

    Testa imorgon igen med morgonurin?


    Det ska jag definitivt göra :)
  • jhk1988
    Lisa fisa skrev 2019-05-19 23:40:04 följande:

    Jag ser!! Väldigt svagt, men jag ser!

    Får jag fråga.... hur gör du så med den nedre bilden?


    Yeay! :)

    Det är en app som heter Pregnancy test checker, den är super! :)
  • MiaAhlin

    Någon som kan se svagt streck mer än jag? Är på ca äl+8 idag, det nedersta är taget imorse. Någon som vet om man brukar få missvisande skuggor på rfsu?

  • BabyEA
    MiaAhlin skrev 2019-05-20 08:50:25 följande:

    Någon som kan se svagt streck mer än jag? Är på ca äl+8 idag, det nedersta är taget imorse. Någon som vet om man brukar få missvisande skuggor på rfsu?


    Ser inget. Kan vara lite tidigt. Jag har hört och läser lite här och var att RFSU inte är de mest pålitliga testen.
  • Mela88

    Bim på torsdag men har ont i höger ben. Får det alltid innan mens :/ så den är väl på g...

  • Tjoppa12
    MiaAhlin skrev 2019-05-20 08:50:25 följande:

    Någon som kan se svagt streck mer än jag? Är på ca äl+8 idag, det nedersta är taget imorse. Någon som vet om man brukar få missvisande skuggor på rfsu?


    Jag ser inget, men kan vara dålig upplösning på bilden också här inne. Skulle rekommendera annat test än rfsu, har alltid fått spökstreck på dom.
  • kråkan25

    Hej! Hoppar in här med!


    Vi är på vårt första försök och allt känns just nu lite förvirrande!
    Mycket ny information om mencyklen och allt kring detta....
    Även om detta är vårat första försök så har jag väntat såååå länge på detta.
    Jag har längtat länge, men vi (främst min sambo) har velat ha allt klart med vårt hus osv. 


    BIM: 29 Maj. Ägglossningen bör ha varit ca 14:e/15:e. 
    Hur tidigt testade ni? är så otålig på att gå o vänta dagarna sniglar sig fram.


    Fråga:  
    Ang. plus listan, utgår den från BIM?

  • JohannaL92
    Lisa fisa skrev 2019-05-19 23:36:43 följande:

    Hej och välkommen!

    Vi har BIM samtidigt och jag känner av exakt samma som dig. Fast kaffet är ganska gott fortfarande ????


    Vad spännande! Jag försöker att hålla mig nu med tester till torsdag men det är svårt.. gjorde ett tidigt igår kväll som var negativt. Idag är jag bombsäker på att jag inte är gravid, igår kväll var det helt tvärt om haha Hur ska du göra med tester?
Svar på tråden BIM maj