BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
ÄL+21 vågade jag mig på ett test. Hann knappt blinka :-O
wow sådär fick jag med yngsta dottern haha hade då dock ingen aning om att jag va gravid xD STORT GRATTIS! <3
ÄL+21 vågade jag mig på ett test. Hann knappt blinka :-O
Tack! Håller tummarna för dig <3
Tack snälla, har inte kommit mer blod eller nåt sånt.
Kan en nidblödning/implantationsblödning ske så sent som äl+11? De första som kom ut va lixom som strimmor av blod i genomskinlig "slem" eller va jag ska säga, jättekonstigt. Följt av lite rosa/aprikosfärgade flytningar och nu ingenting. Ska det är bara att vänta och se men man blir ju konfunderad xD
Det tror jag absolut att det kan! Har du några symptom?
Tack snälla, har inte kommit mer blod eller nåt sånt.
Kan en nidblödning/implantationsblödning ske så sent som äl+11? De första som kom ut va lixom som strimmor av blod i genomskinlig "slem" eller va jag ska säga, jättekonstigt. Följt av lite rosa/aprikosfärgade flytningar och nu ingenting. Ska det är bara att vänta och se men man blir ju konfunderad xD
Åh känner med dig verkligen <3 känner mig också väldigt nere just nu :(
Finns det något du kan göra idag som får dig att slappna av och som du mår bra utav? Om du tex är en sån tjej som gillar manikyr, pedikyr, ansiktsbehandling osv. Kanske unna dig nåt sånt så du slipper fundera på allt de här om än så bara för en dag/några timmar? Det är ju skitsvårt att inte analysera sönder allt när man inte får sin mens, då är det skönt att försöka sysselsätta sig med annat så att man får lite avkoppling och mindre stress <3. J
ag är inne här typ 50 gånger om dagen och ibland känns det nästan som om jag pratar med mig själv xD. Skulle nästan behöva ta ig till av mina egna råd (fniss)
Vilket försök är ni på?
Kram
Jag är (ursäkta för mkt info) lös i magen och har varit säkert 5-6 gånger på toa redan. Lätt molvärk som kommer och går men annars inget..