BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
All text kom inte med. Vi hade precis samlag, kan de ha varit pga det? Blev så chockad av att se det på pappret när jag va på toaletten efteråt :( för de känns som att de är lite sent för nidationsblödning väl? Känns som att de bara är att vänta in en "mens" nu då...
Hej! Har idag bim-2 och känner mig illamående nu ikväll så hag tog ett gravtest, hur tolkar ni detta? Jag ser ett sträck men vet inte om det är inbillning..
Ja så kan det säkert vara. Har själv haft sånna flytningar denna månad. Vilket jag inte brukar få annars :)
Nu blev det tyvärr suddigt men ni får leva med det ;) :P vet inte riktigt när BIM är...

Har bim idag och ska iväg och köpa ett test snart. Faktiskt inte planerat något men har känt mig lite konstig???? spännande
Nu blev det tyvärr suddigt men ni får leva med det ;) :P vet inte riktigt när BIM är...
Har bim idag och ska iväg och köpa ett test snart. Faktiskt inte planerat något men har känt mig lite konstig???? spännande
Bim+3 och ingen mens än.. och negativt på stickan
Blir så ledsen, besviken o undrar vad som fan händer
Inte tecken på mens, så många tankar nu har jag men inga svar
Är min mens ibland försenad så skulle den antingen komma igår eller NU
jag saknar ej den men om den ändå ska komma?!?
Jag hoppas över hela mitt hjärta att jag är gravid, men varför negativt då??
Fan va ja e ledsen o trött
Liten update (om någon läser och har liknande kanske de kan va till hjälp för någon).
Det har inte kommit mera blod, bara lite rosa på pappret, men jag har börjat få molvärk så de känns som om detta kan va lugnet före stormen :/ Vågar inte testa mig mera nu utan om mensen (mot förmodan) inte kommer nu så väntar jag åtm till BIM som är på onsdag 22/5.
Blir så besviken, brukar inte alls ha såhär och framförallt inte att det börjar på äl+11 och bim-5 .. så dumt! Funderar såklart om det kan va ett blodkärl som sprack men de tvivlar jag starkt på, har aldrig varit med om det tidigare. Men ja, nån gång ska ju va den första :P
Kram alla
Bim+3 och ingen mens än.. och negativt på stickan
Blir så ledsen, besviken o undrar vad som fan händer
Inte tecken på mens, så många tankar nu har jag men inga svar
Är min mens ibland försenad så skulle den antingen komma igår eller NU
jag saknar ej den men om den ändå ska komma?!?
Jag hoppas över hela mitt hjärta att jag är gravid, men varför negativt då??
Fan va ja e ledsen o trött