• Ok1020

BIM maj

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

• Svar på tråden BIM maj
  • Sobioor

All text kom inte med. Vi hade precis samlag, kan de ha varit pga det? Blev så chockad av att se det på pappret när jag va på toaletten efteråt :( för de känns som att de är lite sent för nidationsblödning väl? Känns som att de bara är att vänta in en "mens" nu då...

• Sobioor
    Cic94 skrev 2019-05-17 20:41:51 följande:

Hej! Har idag bim-2 och känner mig illamående nu ikväll så hag tog ett gravtest, hur tolkar ni detta? Jag ser ett sträck men vet inte om det är inbillning..

Jag ser också <3 du får uppdatera oss i morgon igen efter att du har tagit de digitala!!
  • Nicciz
    Mela88 skrev 2019-05-17 19:18:16 följande:

Ja så kan det säkert vara. Har själv haft sånna flytningar denna månad. Vilket jag inte brukar få annars :)

Då är vi två. Känns konstigt att skriva här upp och ner om ens flytningar men behövde kolla om det är helt galet eller inte
  • jhk1988

Nu blev det tyvärr suddigt men ni får leva med det ;) :P vet inte riktigt när BIM är...

• SamiraBudva

Har bim idag och ska iväg och köpa ett test snart. Faktiskt inte planerat något men har känt mig lite konstig???? spännande

• Sobioor
    jhk1988 skrev 2019-05-18 02:06:36 följande:

Nu blev det tyvärr suddigt men ni får leva med det ;) :P vet inte riktigt när BIM är...

Tycker mig se något på den nedersta :D men lite svårt att tyda. Fortsätter hålla tummarna <3 
  • Sobioor
    SamiraBudva skrev 2019-05-18 04:34:43 följande:

Har bim idag och ska iväg och köpa ett test snart. Faktiskt inte planerat något men har känt mig lite konstig???? spännande

Åh va spännande <3 håller tummarna för dig! Uppdatera gärna!
  • Halindzor

Bim+3 och ingen mens än.. och negativt på stickan

Blir så ledsen, besviken o undrar vad som fan händer

Inte tecken på mens, så många tankar nu har jag men inga svar

Är min mens ibland försenad så skulle den antingen komma igår eller NU

jag saknar ej den men om den ändå ska komma?!?

Jag hoppas över hela mitt hjärta att jag är gravid, men varför negativt då??

Fan va ja e ledsen o trött

• Sobioor

Liten update (om någon läser och har liknande kanske de kan va till hjälp för någon).

Det har inte kommit mera blod, bara lite rosa på pappret, men jag har börjat få molvärk så de känns som om detta kan va lugnet före stormen :/ Vågar inte testa mig mera nu utan om mensen (mot förmodan) inte kommer nu så väntar jag åtm till BIM som är på onsdag 22/5.

Blir så besviken, brukar inte alls ha såhär och framförallt inte att det börjar på äl+11 och bim-5 .. så dumt! Funderar såklart om det kan va ett blodkärl som sprack men de tvivlar jag starkt på, har aldrig varit med om det tidigare. Men ja, nån gång ska ju va den första :P

Kram alla

• Sobioor
    Halindzor skrev 2019-05-18 06:01:27 följande:

Bim+3 och ingen mens än.. och negativt på stickan

Blir så ledsen, besviken o undrar vad som fan händer

Inte tecken på mens, så många tankar nu har jag men inga svar

Är min mens ibland försenad så skulle den antingen komma igår eller NU

jag saknar ej den men om den ändå ska komma?!?

Jag hoppas över hela mitt hjärta att jag är gravid, men varför negativt då??

Fan va ja e ledsen o trött

Åh känner med dig verkligen <3 känner mig också väldigt nere just nu :(

Finns det något du kan göra idag som får dig att slappna av och som du mår bra utav? Om du tex är en sån tjej som gillar manikyr, pedikyr, ansiktsbehandling osv. Kanske unna dig nåt sånt så du slipper fundera på allt de här om än så bara för en dag/några timmar? Det är ju skitsvårt att inte analysera sönder allt när man inte får sin mens, då är det skönt att försöka sysselsätta sig med annat så att man får lite avkoppling och mindre stress <3. J

ag är inne här typ 50 gånger om dagen och ibland känns det nästan som om jag pratar med mig själv xD. Skulle nästan behöva ta ig till av mina egna råd (fniss)

Vilket försök är ni på?

Kram
Svar på tråden BIM maj