• Ok1020

BIM maj

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

• Svar på tråden BIM maj
  • Sobioor
    Halindzor skrev 2019-05-18 17:50:32 följande:
    Tack för stöttningen!! Vi åkte iväg på lite kalas idag, handlade osv..

Inte så mycket märkvärdigt, har ingen ork eller lust. Haft huvudvärk hela dagen och lite illamående, har väldigt ömma bröst med...

Fortfarande inte mens som tur, och inte tecken på det. Jag allafall brukar få en viss doft innan jag får mensen som ett tecken, men nepp!

Jag får upp hoppen som fan, men vågar ej

Hahaha vad söt du är, ja.. det blir lätt att man hamnar här på sidan!

Vi är på 9onde försöket nu, känns som en evighet dock

Kram<3
    Halindzor skrev 2019-05-18 17:51:23 följande:
    Hur länge har ni försökt? :)
    Mycket kan gå bara av lite hopp <3 skönt att du har kommit ut lite och träffat folk. Även om suget inte är där så får de säkert tankarna på annat, om så än för bara några minuter.

Detta borde va vårat 4e försök bara. Fick MF förra månaden så är osäker på hur man räknar med det. Kram

• Mela88
    Sobioor skrev 2019-05-18 19:38:42 följande:

Är det sant?? Då kanske jag vågar hoppas lite (men bara lite) <3 tack för att du delar med dig :) hurså, varför va du hos läkaren (sorry att jag frågar du kanske har eller inte vill berätta).

kram

Jag visste direkt när jag fick blödningen att jag var gravid med min första. Hade aldrig haft någon mellanblödning innan. :) hoppas det var en nidis du fick :)

Var där för att kolla upp mina mellanblödningar. Så att det inte är något som är knas. Allt som hon kunde se såg bra ut. Vissa prover tar ju tid att få tillbaka dock, så återstår att se.

Bim på torsdag. Men ska försöka hålla mig att ta ett test tills morsdag :)
  • Enniie

Har nog för första gången ever fått sk spökstreck på mina graviditetstest. Är nu på bim -3. I förrgår tog jag en sticka från apotek365 som visade typ som en skugga.

Var inne på Llyods idag och köpte test, och samma där.

Nån som har erfarenhet av det? Brukar alltid sådanna skuggor betyda negativt? Jag tolkar det så iaf.

• ollesmor

Nu 4 dagar innan bim får jag bruna flytningar...Trött på att bli så besviken och ledsen varje månad:(

• LittleAngelbeat
    Cic94 skrev 2019-05-18 06:47:08 följande:

Tack! Första gången jag är gravid.. Väldigt nervös!

Första gången för min del också :D har du fått/bokat tid för hälsosamtal ännu? Blev så besviken när jag ringde då jag inte fått tid förens v11.. sen ska jag lyckas få tid för både inskrivningen och kub innan v 14.. känns tufft att gå så länge utan kontakt med första barnet :(
  • Cic94
    LittleAngelbeat skrev 2019-05-19 08:00:48 följande:

Första gången för min del också :D har du fått/bokat tid för hälsosamtal ännu? Blev så besviken när jag ringde då jag inte fått tid förens v11.. sen ska jag lyckas få tid för både inskrivningen och kub innan v 14.. känns tufft att gå så länge utan kontakt med första barnet :(

Oj.. jag trodde man hade inskrivningssamtal runt v 7-8. Känns ju väldigt lång tid att vänta.. :(

Jag väntar nog 1-2 veckor innan jag ringer för att boka tid, så vi hinner smälta det här hemma :)
  • BabyEA
    LittleAngelbeat skrev 2019-05-19 08:00:48 följande:

Då tycker jag att du ringer dom igen och ber om ett inskrivningssamtal tidigare och säger dom nej så ringer du till någon annan! :)
  • BabyEA

Nu är jag på ÄL+7.. Kommer vara svårt att låta bli att testa sig när det börjar närma sig :p vet inte om det är symptom men jag är öm i brösten, molvärk i tjejmagen, dålig i magen? Haha hoppas hoppas

• Tjoppa12

Har inte varit inne här på så länge eftersom jag fick negativa gravtester, men mensen är nu fem dagar sen! Så håller fortfarande hoppet uppe, på att jag testade för tidigt !

Svar på tråden BIM maj