BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Är det sant?? Då kanske jag vågar hoppas lite (men bara lite) <3 tack för att du delar med dig :) hurså, varför va du hos läkaren (sorry att jag frågar du kanske har eller inte vill berätta).
kram
Har nog för första gången ever fått sk spökstreck på mina graviditetstest. Är nu på bim -3. I förrgår tog jag en sticka från apotek365 som visade typ som en skugga.
Var inne på Llyods idag och köpte test, och samma där.
Nån som har erfarenhet av det? Brukar alltid sådanna skuggor betyda negativt? Jag tolkar det så iaf.
Nu 4 dagar innan bim får jag bruna flytningar...Trött på att bli så besviken och ledsen varje månad:(
Tack! Första gången jag är gravid.. Väldigt nervös!
Första gången för min del också :D har du fått/bokat tid för hälsosamtal ännu? Blev så besviken när jag ringde då jag inte fått tid förens v11.. sen ska jag lyckas få tid för både inskrivningen och kub innan v 14.. känns tufft att gå så länge utan kontakt med första barnet :(
Första gången för min del också :D har du fått/bokat tid för hälsosamtal ännu? Blev så besviken när jag ringde då jag inte fått tid förens v11.. sen ska jag lyckas få tid för både inskrivningen och kub innan v 14.. känns tufft att gå så länge utan kontakt med första barnet :(
Nu är jag på ÄL+7.. Kommer vara svårt att låta bli att testa sig när det börjar närma sig :p vet inte om det är symptom men jag är öm i brösten, molvärk i tjejmagen, dålig i magen? Haha hoppas hoppas
Har inte varit inne här på så länge eftersom jag fick negativa gravtester, men mensen är nu fem dagar sen! Så håller fortfarande hoppet uppe, på att jag testade för tidigt !
Är det någon som skall göra tidigt vul ? Funderar på att boka det privat.