• Anonym (Spettizt)

    BF februari 2020

    Hej,

    Någon mer än jag som precis plussat och väntar barn i februari?

  • Svar på tråden BF februari 2020
  • t123

    Jag kan fixa en grupp idag om flera är sugna! Men först måste jag ha någon att lägga till i gruppen för att det ska funka! Så kan ni som vill vara med i gruppen skicka privat meddelande till mig med e-mail för att hitta er på Facebook, eller namn kanske om det är enklare? :)

  • Anonym (3e)

    Ni som har hittat hit hittills, vore det inte kul och berätta lite om er själva?

    Jag är 26 år, blir 27 i år och bor i Sundsvall. Detta blir mitt 3e barn, har en 9åring och en som blir 3 efter sommaren :)

    Roliga denna graviditet är att ingen misstänker att vi försökt med en till då sambon fram tills efter jul var helt bestämd med att han ej ville ha fler om någon frågat haha. Så om detta går vägen ska det blir kul att hitta på nått bra sätt att avslöja de :D

  • t123

    Nuuuu har jag startat facebookgruppen! (Jag skriver under mitt ?riktiga? namn nu, istället för anonyma entrea)

    Alla som vill vara med kan skicka privat meddelande till mig! Skriv namn och hur er bild ser ut, eller e-mailadress om det går att hitta er via den på Facebook! <3

  • Carolaj83
    t123 skrev 2019-05-31 17:58:32 följande:

    Nuuuu har jag startat facebookgruppen! (Jag skriver under mitt ?riktiga? namn nu, istället för anonyma entrea)

    Alla som vill vara med kan skicka privat meddelande till mig! Skriv namn och hur er bild ser ut, eller e-mailadress om det går att hitta er via den på Facebook! <3


    Har skickat till dig
  • Carolaj83

    Jag är 36 år och jag har 4 barn här hemma på 12. 10. 7 och snart 3 år.

    Födde en änglar son i juli 2018.

    Så är otroligt rädd denna graviditet har ingen aning om hur jag ska hantera mina rädslor.

    Har ul bokat 19 juni och inskrivning till bm 20 juni

  • t123
    Carolaj83 skrev 2019-05-31 22:20:48 följande:

    Har skickat till dig


    Har svarat dig, kika i PM :)
  • Toollis96

    Jag plussade igår på bim -3. Gjorde ett digitaltest också och då stod de gravid v1-2 ???? kan inte fatta de, såååå efterlängtat och så overkligt ???? jag är gärna med i en hemlig fb grupp framöver. Jag är 23 och min sambo 25, försökt sen oktober-18

  • t123
    Toollis96 skrev 2019-06-01 06:31:18 följande:

    Jag plussade igår på bim -3. Gjorde ett digitaltest också och då stod de gravid v1-2 ???? kan inte fatta de, såååå efterlängtat och så overkligt ???? jag är gärna med i en hemlig fb grupp framöver. Jag är 23 och min sambo 25, försökt sen oktober-18


    Grattis :) Jag plussade också på bim-3 med digitalt, blev riktigt chockad! Skriv till mig privat så kan jag lägga in dig i gruppen!
  • t123
    Pirajan skrev 2019-06-01 13:26:44 följande:

    Mina test blir svagare, depp depp


    Åh :( Vilken dag efter BIM är du på?
Svar på tråden BF februari 2020