• Anonym (Föräldrar som har sex)

    Har ni hört era föräldrar ha sex någon gång?

    Har ni hört era föräldrar ha sex någon gång?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni hört era föräldrar ha sex någon gång?
  • Anonym (Es)

    Var i sommarstugan och sov i samma rum som mina föräldrar.

    Vaknar mitt i natten av mammas dämpade stön, och får se hur pappa går ner på henne i bäddsoffan mittemot.

    Var inte så roligt att beskåda...:/

  • Anonym (Man)
    Anonym (Es) skrev 2019-12-05 17:35:46 följande:

    Var i sommarstugan och sov i samma rum som mina föräldrar.

    Vaknar mitt i natten av mammas dämpade stön, och får se hur pappa går ner på henne i bäddsoffan mittemot.

    Var inte så roligt att beskåda...:/


    Hur gammal var du?
  • Anonym (Es)
    Anonym (Man) skrev 2019-12-05 17:37:34 följande:

    Hur gammal var du?


    7, 8 år.
  • Anonym (Es)
    Anonym (Es) skrev 2019-12-05 18:07:16 följande:

    7, 8 år.


    Eller nja, snarare 10 skulle jag tro.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Es) skrev 2019-12-05 18:09:10 följande:

    Eller nja, snarare 10 skulle jag tro.


    Ok. Förstod du att man kunde gå ner som en del av sexet eller var allt obegripligt? Själv visste jag nog inget om sånt vid den åldern. Svårt att tänka sig att föräldrarna skulle ha haft oralt men man vet aldrig
  • Anonym (Es)
    Anonym (Man) skrev 2019-12-05 18:13:58 följande:

    Ok. Förstod du att man kunde gå ner som en del av sexet eller var allt obegripligt? Själv visste jag nog inget om sånt vid den åldern. Svårt att tänka sig att föräldrarna skulle ha haft oralt men man vet aldrig


    Jag hade sett dom haft sex tidigare så jag kände väl igen lätena kanske, det var väl så jag fattade att det var sex det handlade om

    men det var ju först i tonåren som jag fattade vilket slags sex dom hade.
  • Anonym (Bojangle)

    Blir fortfarande kåt när man tänker tillbaka på allt man såg o hörde

  • Coster

    Ibland kommer jag på när min mamma onanera!den funkar inte hjärna som ska for man blir kåt över det!man glömmer bort att de ar egna mamma!inte lika roligt när man blir på hittat av morsan runka etc !!!!men det ar naturligt att blir kåt och göra dettta!

  • LindaLove

    svarade i en annan tråd men det blev borttaget med motiveringen att det provocerade..?!
    Jag o min syrra var 18 respektive 16 när mamma träffade en ny kille (D). Innan det hade mamma varit ensam med oss hela livet typ. Pappa finns men ändå inte.
    Mamma har verkligen inte träffat en enda kille efter pappa. Hon har inte varit med på en enda fest, inte varit på en enda dejt. Mamma ser verkligen bra ut. När hon träffade D gick hon från att träna 2-3 gånger i veckan till 5-7 gånger och hon har helt fantastisk kropp för att vara 42! 
    Men när hon träffade D förändrades hela vårt liv. Han kommer från familj med pengar och från att vi inte gjorde nåt speciellt alls så gör vi plötsligt allt! Han är fantastisk! Jordens snyggaste och snällaste man!
    Vi bor i en tvåvåningsvilla med 4 sovrum på övervåningen. En natt hände det. Jag hörde mamma och D ha sex (när jag var 18). Det inföll med att jag hade kollat porr på min mobil och jag smög upp för att höra dem bättre! I vår övre hall, utanför deras sovrum träffade jag syrran.. Hon försökte först på nåt om att hon skulle på toa, men hon erkände att hon var där av samma anledning som jag. Att lyssna! :)
    Efter en stund satt vi i varsitt hörn av soffan i övre hallen med varsin kudde framför oss för att skyla att vi onanerade. Det var så otroligt upphetsande! Och mamma stönade och sa saker, som "åh! du är så stor!" och "ta mig bakifrån!"
    Det blev det mest spännande för oss båda och höjdpunkten i veckan när mamma och D hade sex. Bäst var det när de byggde om hela övervåningen där de fick walk-in-closet och eget badrum - som går att nå via övre hallen. Då kunde jag och syrran smyga in genom badrummet och ut i deras walk-in-closet, som är bakom deras huvudände på sängen! Vi har till och med vågat sitta bakom en fåtölj i rummet och sett dem från sidan!
    Jag har berättat för min närmsta kompis och hon förstår att vi går igång på det, men hon har också sagt att sånt där brukar kunna gå för långt. Och det har det.. Både jag och syrran har gått för långt i flörtandet med D. Vi har visat oss på alla möjliga sätt inför honom. Han är bådas vår största sexfantasi. Så perfekt man med fantastisk kropp och väldigt stor snopp! Vi har pratat massor om hur vi ska förföra honom och få en bit av kakan utan att mamma nånsin får veta.
    Det är sjukt och det är fel. Men inte så lätt att bryta! Om nån sa "bestäm dig för att aldrig mer smyga på din mamma och D" så känner jag att det skulle vara omöjligt! Så länge jag bor hemma kommer jag att fortsätta göra det... 

Svar på tråden Har ni hört era föräldrar ha sex någon gång?