• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Förstabarnet123
    Freya18 skrev 2019-08-01 10:19:12 följande:

    Mensen kom i tisdags och nu är jag redo för nästa omgång! :D


    Härligt!! Många test var det haha! ^^ Jag brukar först bli depp vid mens och sen extra taggad, att denna månad, då jäklar! :D
  • Fladdriga svansen
    Myrkrypet skrev 2019-08-01 14:13:15 följande:

    Heja heja ägglossningen! Ja visst är väntan helt olidlig?? Jag blir galen varje månad! Väntar själv på tempstegring för att bekräfta äl!


    Den är nästan tortyr rent av haha. Dagarna kan som inte gå segare än vad de gör mellan äl och bim. Vad spännande ju, när hade du bim sen?
  • FH24
    Bambi91 skrev 2019-08-01 10:19:05 följande:

    Hej,

    Jag tror att om du hade missat "maximalt" så hade blinkande gubbe också försvunnit och det blivit blankt? Inte säker dock..

    Jag hade blinkande i 4 dagar innan jag fick fast, kan ta länge tid också, prova ikväll igen, men försök hålla dig några timmar innan och drick inte så mycket vätska precis innan heller:)

    Om ni kan så mys idag ändå, för om du hade missat maximalt så tar det ju ändå 24-48 timmar innan ägget släpper, så då har ni ju tid ändå! :)

    Lycka till:D


    Du hade rätt, nu är den "fast" och blinkar inte längre! Tack :D

  • Myrkrypet
    Fladdriga svansen skrev 2019-08-01 18:50:38 följande:

    Den är nästan tortyr rent av haha. Dagarna kan som inte gå segare än vad de gör mellan äl och bim. Vad spännande ju, när hade du bim sen?


    Ja visst är det tortyr för oss, blir galen, har bim 12/8, när har du bim?
  • joss1234
    FH24 skrev 2019-08-01 19:26:53 följande:
    Du hade rätt, nu är den "fast" och blinkar inte längre! Tack :D
    Yaaaay! Kör på :D Tror jag också ska köpa sån ifrån clearblue att ha (om jag nu får mensen denna gången vilket jag tror) så man verkligen är säker på ÄL, att ha som komplement till stickorna! :D
  • Isathe
    Anonym (Jordgubbe) skrev 2019-08-01 07:23:31 följande:

    Jag har blovit gravid två gånger. En av sex två dagar innan äl och en gång av sex tre dagar innan äl. :)


    Grattis.

    Måste bara fråga, om de nu var två lyckade graviditeter, vad är de för kön på barnen?

    Jag har hört att om man vill öka chansen för flicka ska man ligga någon dag innan ägglossning
  • FH24
    joss1234 skrev 2019-08-01 19:47:01 följande:

    Yaaaay! Kör på :D Tror jag också ska köpa sån ifrån clearblue att ha (om jag nu får mensen denna gången vilket jag tror) så man verkligen är säker på ÄL, att ha som komplement till stickorna! :D


    Det ska vi! :) Hoppas mensen håller sig borta! I annat fall ett väldigt bra komplement! :D
  • Anonym (Jordgubbe)
    Isathe skrev 2019-08-01 19:55:17 följande:

    Grattis.

    Måste bara fråga, om de nu var två lyckade graviditeter, vad är de för kön på barnen?

    Jag har hört att om man vill öka chansen för flicka ska man ligga någon dag innan ägglossning


    Båda var missfall tyvärr. Ett väldigt tidigt missfall och ett missfall i ca v 7.
  • VictoriaBerggren

    Beräknad ÄL på söndag. Testar måndag-söndag den här veckan med Clearblue digitala ägglossningtester för att säkert hitta ÄL. Visade negativt måndag, tisdag och idag glad gubbe=positivt. Dock är inte strecken lika starka när man tar loss ?stickan? som man ska kasta. Någon som har koll? Ska givetvis fortsätta testa!

    Översta testet=negativ

    Understa testet=positivt

  • Bambi91
    FH24 skrev 2019-08-01 19:26:53 följande:

    Du hade rätt, nu är den "fast" och blinkar inte längre! Tack :D


    Yey vad skönt!! Nu är det bara hoppas o hålla tummarna :D
Svar på tråden BIM augusti 2019