• Anonym (Undrar)

    Raka underlivet ett måste?

    Ni män som är tycker kvinnor MÅSTE vara rakade hur gamla är ni?

  • Svar på tråden Raka underlivet ett måste?
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Lurvtuss) skrev 2021-04-25 16:28:36 följande:

    Nej, sånt är livet.

    Hoppas du hittar någon lite äldre kvinna som vill behaga dig. För det är väl ändå bara det du vill ha? Du vill väl inte slänga bort dig till en kvinna som är gammal nog att vara din mor?


    Tråkig ton du kör med
  • Bingen
    silver33 skrev 2021-04-25 13:41:56 följande:

    Mer helrakat åt folket!

    Jag vaxar mig på salong och det är en fantastisk känsla efteråt!


    Låter intressant, vilken salong går du till? Nyfiken att prova
  • Anonym (Madde)
    Bingen skrev 2021-04-25 07:36:49 följande:

    Trevligt att höra att din man också har valt att raka sig. Vad va det som gjorde att han ändra sig??


    Han ändrade sig inte, han hade helt enkelt inte tänkt tanken att raka sig förrän jag föreslog att han skulle testa. Han gjorde det villigt och sedan dess har han kört helrakat. Sexlivet är mums nu.
  • Anonym (Dryga 50)
    Anonym (Madde) skrev 2021-04-25 17:02:50 följande:
    Han ändrade sig inte, han hade helt enkelt inte tänkt tanken att raka sig förrän jag föreslog att han skulle testa. Han gjorde det villigt och sedan dess har han kört helrakat. Sexlivet är mums nu.
    Visst är det härligt att vara rakad båda två!
  • Bingen
    Anonym (Madde) skrev 2021-04-25 17:02:50 följande:

    Han ändrade sig inte, han hade helt enkelt inte tänkt tanken att raka sig förrän jag föreslog att han skulle testa. Han gjorde det villigt och sedan dess har han kört helrakat. Sexlivet är mums nu.


    Men gud så fantastiskt det lät, kul att erat sexliv har kryddats upp sen detta hände. Hoppas verkligen att det får fortsätta så framöver också. Lycka till o ha det så mysigt o härligt i sänghalmen.
  • Anonym (Lurvtuss)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2021-04-25 16:41:47 följande:
    Tråkig ton du kör med
    Tycker du?
    Hade du velat att din son viger sitt liv åt en kvinna i din egen ålder?

    Nu vet jag inte hur gammal du är, om du ens kan föreställa dig situationen.
  • Anonym (redwine)
    Anonym (Len mellan bena:)) skrev 2021-04-25 15:35:37 följande:
    Ja men precis!! Vaxar på salong jag med. Otroligt lent. Så mycket bättre än att raka.
    Har du tänkt på att du kan bli singel igen
    och/eller träffa en underbar man 
    som älskar hårigt och naturligt?
  • Anonym (Lurvtuss)
    Anonym (redwine) skrev 2021-04-26 00:09:03 följande:
    Har du tänkt på att du kan bli singel igen
    och/eller träffa en underbar man 
    som älskar hårigt och naturligt?
    Skulle inte förvåna mig om dessa individer som rakar fittan "på salong" passar på att fylla på lite botox i sina ankläppar samtidigt. 
    Vilken riktig karl vill ha en vaxdocka?
  • Anonym (Dryga 50)
    Anonym (Lurvtuss) skrev 2021-04-26 05:00:50 följande:
    Skulle inte förvåna mig om dessa individer som rakar fittan "på salong" passar på att fylla på lite botox i sina ankläppar samtidigt. 
    Vilken riktig karl vill ha en vaxdocka?
    Min man är verkligen en riktig karl och han älskar min rakade fitta. Var hårig om DU vill men acceptera även att vi finns som inte vill ha en hårig fitta, olika är bra.
  • Anonym (Len mellan bena:))
    Anonym (Lurvtuss) skrev 2021-04-26 05:00:50 följande:

    Skulle inte förvåna mig om dessa individer som rakar fittan "på salong" passar på att fylla på lite botox i sina ankläppar samtidigt. 

    Vilken riktig karl vill ha en vaxdocka?


    Nog märks det alltid att det är modell äldre på dig. Tror du skulle må mycket bättre om du vågade se världen med lite mer med andra och öppna ögon.

    Förstår verkligen inte hur du resonerar. Bara för att jag går och vaxar mig på salong varför skulle jag vilja ta botox då?

    Tycker precis som HannaSophia att du kör med en trist och tråkig ton.

    Man kan väl tycka olika utan att vara nedvärderande och dömande?
Svar på tråden Raka underlivet ett måste?