• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • hundenhubbe

    Ägglossning nästa helg. Bokade om resan jag skulle göra så hakar på resan med sambon. Dock bor vi i en stuga med Kidsen men har massa barnvakt så vi får väl "åka och handla" :p xD vill inte missa en hel månad av att försöka för att man är bortrest dagarna innan och äl dagen! Man börjar ju tänka långt fram och har jobbat på gyn och hört barnmorskorna prata om förlossningen och bb under sommarmånaderna, helst juli. Alltid för lite personal och förra året hade dom 161 beräknade förlossningar bara under juli månad... så vore underbart om det gick vägen denna månad!

  • hundenhubbe
    Obalem skrev 2019-08-31 20:05:53 följande:

    Hej! Jag har följt tråden men inte skrivit något då jag inte riktigt vet när BIM är. Nu är de dock så att jag fick starkt utslag på ägglossningstestet 24/8 men sen gick de neråt, så ja misstänker att ÄL var dagen eller dagarna innan. Alltså borde BIM vara runt 6/9 ungefär!

    Sen till de knasiga... idag på jobbet fick jag under några sekunder (två gånger) riktiga stick i tjejmagen på höger sida ONT gjorde de!!! Sen kom en utmattande mensvärk... de moler värre än mensvärk, med större intensitet. Någon som känner igen detta?? Och får ja vara med på BIM listan trots att ja inte är helt säker?


    Jag hade så när jag var gravid förra månaden!
  • Tr0ust
    Sofiiakarin skrev 2019-09-01 09:53:11 följande:

    Jaaa.. Men en som skrev att det var färgrester och är negativt. Så nu är jag väldigt förvirrad haha! Håller tummarna för er också!


    Det där var inga förresten kvar på ditt test. Har du testat igen? När har du BIM? <3 Lycka till
  • Tr0ust
    Tr0ust skrev 2019-09-01 13:43:12 följande:

    Det där var inga förresten kvar på ditt test. Har du testat igen? När har du BIM? <3 Lycka till


    Färgrester *
  • Sofiiakarin
    Tr0ust skrev 2019-09-01 13:43:12 följande:

    Det där var inga förresten kvar på ditt test. Har du testat igen? När har du BIM? <3 Lycka till


    Har inte testat igen. Jag har BIM 4 september! Funderar på o testa igen imorgonbitti. Men vet inte.. Vad tycker du? Tack detsamma <3
  • Millemupp
    hundenhubbe skrev 2019-09-01 11:34:53 följande:

    Ägglossning nästa helg. Bokade om resan jag skulle göra så hakar på resan med sambon. Dock bor vi i en stuga med Kidsen men har massa barnvakt så vi får väl "åka och handla" :p xD vill inte missa en hel månad av att försöka för att man är bortrest dagarna innan och äl dagen! Man börjar ju tänka långt fram och har jobbat på gyn och hört barnmorskorna prata om förlossningen och bb under sommarmånaderna, helst juli. Alltid för lite personal och förra året hade dom 161 beräknade förlossningar bara under juli månad... så vore underbart om det gick vägen denna månad!


    Ja kämpigt med resande! Har varit bortrest över helgen och har fått smyga med ältester (snacka om ångesten om man skulle ha glömt nåt test kvar på handfatet...)
  • Kattunge15

    Hej tjejer, hur många dagar har ni som använder CB digital advanced blinkande gubbe? Hur många dagar från att ni får fast gubbe har ni sex?

  • Längtande95

    Bim-6 och rosa/röd/bruna flytningar på förmiddagen. Nu håller vi tummarna att det var en nidblödning! :)

    Ska försöka hålla mig ifrån att testa tills nästa helg... Får väll se hur de går haha

  • EllaLo
    Kattunge15 skrev 2019-09-01 15:26:30 följande:

    Hej tjejer, hur många dagar har ni som använder CB digital advanced blinkande gubbe? Hur många dagar från att ni får fast gubbe har ni sex?


    Olika, mellan 2-4 dagar. Har du mer än 9 i sträck med endast blinkande ska du inte fortsätta testa :)

    Efter du fått fast gubbe släpper ägget ju inte direkt så vi brukar köra på 2-3 gånger. Sen är ju inte ägget befruktningsbart så länge heller. Bm/Gyn säger ju att varannan dag bör räcka.
  • Kattunge15
    EllaLo skrev 2019-09-01 16:20:24 följande:

    Olika, mellan 2-4 dagar. Har du mer än 9 i sträck med endast blinkande ska du inte fortsätta testa :)

    Efter du fått fast gubbe släpper ägget ju inte direkt så vi brukar köra på 2-3 gånger. Sen är ju inte ägget befruktningsbart så länge heller. Bm/Gyn säger ju att varannan dag bör räcka.


    Tack för infon! Är så rädd att missa chansen om man "bara" har varannan dag :P

    Testade mes äl test för första ggn denna månaden. Jag hade blinkande i 4 dgr, vi hade sex varje dag plus tre dagar efter blinkande gubbe. Om det inte tar sig denna gången vet jag inte om vi orkar mysa varje dag i en vecka igen, vi blev helt slut! Haha!
Svar på tråden BIM september 2019