• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • Kattunge15
    EllaLo skrev 2019-09-01 22:17:55 följande:

    Ja men dåså!! Vi hoppas att simmarna simmade på :D


    Verkligen, tack detsamma
  • Nextchapter

    Söt du är :) jag är här inne o läser, men inte varit så aktiv med att skriva :)

    Hoppas verkligen det jag med, men man blir ju förvirrad när man typiskt nog inte får sina vanliga symtom.. bara o hoppas.

    Funkar det inte denna ggn så köper jag nog ÄL tester till nästa ggn.

    Hur går de för er? :)


    Fladdriga svansen skrev 2019-09-01 10:14:29 följande:

    Började undra vart du var. Men så typiskt att kroppen ska krångla just nu då bara därför.

    Hoppas det tar sig nu för er. Kanske skönt att slippa testen också så de inte blir samma press.


  • Renesme

    Jag tror också att det är positivt, ge inte upp ännu!


    Sofiiakarin skrev 2019-09-01 20:32:39 följande:

    Nu har jag fått mensvärk. Ställer in mig på mens nu även de svaga strecken på testen.... :( blev ledsen nu..


  • Förstabarnet123
    All in skrev 2019-09-01 17:15:42 följande:

    Hej tjejer. Har hamnat här på familjeliv efter många års frånvaro. Måste säga att det känns rätt så nervöst. Har två barn sedan tidigare och har en ny sambo sedan 9 år tillbaka. Vi försökte de första fem åren att bli gravida men inget hände. Så vi gav upp gemensamma barn och nöjde oss med det liv vi redan levde. Nu 9 år senare får jag en så kraftig molvärk några dagar efter ägglossning. Ont i svanken och molvärk i ljumskarna. Denna känsla hade jag senast när jag var gravid. Så om två dagar beräknas min mens starta. Jag är så nervös och undrar om någon mer känner såhär och om drömmen ändå kan bli sann? Jag har så svårt att tro att detta kan vara en graviditet men lever på hoppet. Detta är den närmaste känslan jag kan beskriva hur det var för mig när jag var gravid senast. Vad säger ni? Kram


    Håller tummarna för er! :)
  • Förstabarnet123

    [quote=79869273][quote-nick]Fladdriga svansen skrev 2019-08-31 16:35:13 följande:[/quote-nick]Vad kul, då har du chansen än till majbebis :)

    Håller tummarna att du plussar.

    Spermier lever 3-5 dagar så chansen finns ju. Om han inte har riktigt bra kvalité så upp till 7 dagar.[/q

    Tack för pepp! Hoppas på en majbebis...

    Hur går det för dig? Kom äl?

  • Sofiiakarin
    Myrkrypet skrev 2019-09-01 21:00:08 följande:

    Svarar i denna tråd med, men jag tror inte det är mensvärk, gissar på växtvärk, ditt test var ju tydligt positivt tyckte jag! Jag håller mig positiv att det är växtvärk!


    Tack va fin du är! Tempen har inte gått ner iaf. O ingen mens i sikte. Hoppas verkligen du har rätt. Älskar att vi peppar varandra såhär! Hur går det för dig?? <3
  • Förstabarnet123
    AndraSladdis skrev 2019-08-31 20:19:30 följande:

    Har inte blivit det, men läst och hoppas att det är möjligt! Kommer att vara så för mig nästa cykel pga jobb.


    Då hoppas jag att det är möjligt för oss båda! :)
  • Förstabarnet123
    almqvist skrev 2019-09-01 07:29:59 följande:

    Eftersom ni också kunde se två streck tog jag ett cb-digitalt. Jag är gravid! Så lycklig :)


    Stort grattis!! :)
  • Sofiiakarin

    Tjejer! Jag hann igår inte köpa gravtest. Men! Kissade i ett rör nu o la in det i kylen. Kan man göra så? O köpa ett gravtest nu på FM o ta ett?

    <3

Svar på tråden BIM september 2019