• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • Förstabarnet123
    Bettan84 skrev 2019-09-06 16:03:12 följande:

    Haha väääääntaaaaaa istället . Lätt att säga haha

    Den här gången ska jag försöka vänta tills BIM (en vecka kvar !!!!!)

    Har du några känningar ?

    Jag känner knappt nånting den här gången jämfört med förra då jag fick molvärk direkt efter ÄL fram till mens . Illamående och hela kittet . Trodde verkligen att det hade tagit sig .

    (Jag är på ÄL + 5 bara )


    Jo den logiska sidan av mig säger vänta till BIM/efter BIM. Men det brukar jag alltid göra, så ville göra nått annat denna cykel haha!

    Har sjukdomskänsla i kroppen utan att bli sjuk. Idag har det börjat spänna och nypas där nere i livmodertraktern.

    Jag har dock också haft rejäla symtom en annan gång (varm, trött, illamående, stark molvärk) utan att ha varit gravid, så tar mina symtom med en nypa salt. Hoppas inte alltför mycket nu. Mest kul att testa utifall att....haha.
  • Lillen 84
    Janniiique skrev 2019-09-06 19:57:04 följande:

    Dåliga bilder kanske. BIM imorgon.

    Haft 37,2-37,5 i två dagar nu. Känner mig helt slut.


    Ser inget. Ser du nått själv när de inte är på bild?
  • Bettan84
    Förstabarnet123 skrev 2019-09-06 18:21:00 följande:

    Jo den logiska sidan av mig säger vänta till BIM/efter BIM. Men det brukar jag alltid göra, så ville göra nått annat denna cykel haha!

    Har sjukdomskänsla i kroppen utan att bli sjuk. Idag har det börjat spänna och nypas där nere i livmodertraktern.

    Jag har dock också haft rejäla symtom en annan gång (varm, trött, illamående, stark molvärk) utan att ha varit gravid, så tar mina symtom med en nypa salt. Hoppas inte alltför mycket nu. Mest kul att testa utifall att....haha.


    Då tycker jag du gör helt rätt i. Det är ju så spännande trots allt !

    Håller tummar och tår att det får hela vägen !!!

    Det är så svårt det här med symptom .

    Jag är så inställd på att det inte tagit sig fen här gången heller ..det känns som att jag släppt tanken lite jämfört med förra gången .
  • Bettan84
    Sofiiakarin skrev 2019-09-06 13:13:18 följande:

    Hej hej allihopa! Vi tänker pausa bebisverkstan! Det är jag som tagit det beslutet då jag vill byta jobb. Har känt detta ett tag och innerst inne har jag nog känt att jag vill vänta men ändå velat ha ett till barn. Men nu måste jag lyssna på vad jag vill. Mannen blev först besviken men förstår precis vad jag menar. Jag vill ha ett annat jobb och sen när jag får det så vill jag börja försöka igen! Det känns mer o mer rätt detta beslut. Vi kommer skydda oss mer kondom igen. Vi är unga och behöver inte stressa :) har en liten kille som vi nu kommer lägga all fokus på. Lite sorgligt är det i hjärtat. Men! Det är för det bästa djust nu. ALL LYCKA TILL ER! HOPPAS INTE VI SES I EN ANNAN TRÅD NU UTAN ALLA NI FANTASTISKA KOMMER PLUSSA NU FRAMÖVER! <3


    Det är ett klokt beslut tycker jag. Ni är unga och redan har 1 åring , så prioritera ditt jobb så kan ni sen i lugn och ro påbörja bebisverkstan . Det känns som att jobbet har varit en stor stressfaktor för er .

    LYCKA TILL ! KRAM
  • Fladdriga svansen

    [quote=79883573][quote-nick]Janniiique skrev 2019-09-06 19:57:32 följande:[/quote-nick][/quote]

    På första kan jag se ett svagt streck. Men svårt att avgöra om de är spök eller äkta.

    Men tids nog avslöjar sig alla graviditeter. Det är nåt som är säkert :)

  • boshab
    almqvist skrev 2019-09-06 17:14:32 följande:

    Låter precis som mig, hade samma symptom. Jag plussade dagen efter jag hade bruna flytningar :)


    :O Nu fick jag ju hopp igen! :D Hur länge efter ÄL/före BIM plussade du? Funderar på att ta ett till tidigt test imorn... Fastän jag kanske borde vänta till BIM/efter BIM...
Svar på tråden BIM september 2019