• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • LBP91

    Kom hem efter jobbet, astrött, sov i två timmar men var tvungen att slita mig själv upp från sängen för att fixa mat. Känns som att jag, även fast jag sovit mitt på dagen, fortfarande är trött och skulle kunna sova hela dagen. Vaknade dessutom superhungrig. Igår var jag också hungrig och trött hela tiden. Har bestämt att om min temp är 36,45 eller högre testar jag imorgon. Är den lägre än det förväntar jag mig mens så då är det ingen idé att testa. Hade även lite diffust ont i nedre delen av magen idag en kort stund.

  • BDN

    Sådär ser mitt test också ut nu bim-2! Hur gick det Idapidan, har du fått ett starkare plus efter det? :) 


    Idapidan skrev 2019-09-03 17:08:36 följande:

    Hej tjejer! Jag är på äl+8 eller äl+9 och tog idag ett clearblue early. Ser ju ett streck men blir så himla osäker då jag hört att många fått spökstreck med cb early. Strecket är blått men svårt att få med på bild. Vad tror ni? Tog även ett test från testlagret som visade negativt, möjligtvis en ytterst svag skugga som inte gick att få med på bild.. suck!

    Håller tummarna stenhårt för oss alla här i tråden! :)


  • Annali85
    BDN skrev 2019-09-08 18:05:36 följande:

    Sådär ser mitt test också ut nu bim-2! Hur gick det Idapidan, har du fått ett starkare plus efter det? :) 


    Ser ut som att det är dax för ett grattis:D!!!
  • LBP91
    BDN skrev 2019-09-08 18:05:36 följande:

    Sådär ser mitt test också ut nu bim-2! Hur gick det Idapidan, har du fått ett starkare plus efter det? :) 


    Ser ett positivt resultat! Grattis!!! Ta ett digitalt om du vill bli 100% säker.
  • Fladdriga svansen
    Annali85 skrev 2019-09-08 17:13:45 följande:

    Och för dig fladdriga svansen?


    Är på äl +7/8 så lite tidigt att testa än men tänkte göra de på tisdag när de är bim. Vågar ju inte hoppas något att de skulle ta sig så snabbt (3e försöket)
  • awi

    Fick Smiley på ÄL test idag så nu ger jag mig in i spekulerandet här snart igen. Legat lite lågt nu mellan mens och ÄL. Har varit hos svärföräldrarna i helgen men fått till det både igår och idag. Så vi får hålla tummarna att det går! Andra försöket. Har en son som är 5 år sedan tidigare men det var som sagt andra omständigheter då.. är 31 år och både jag och sambon längtar som tusan, han är 33. Det blir ju första barnet för honom så allt är mycket spännande. Hålla tummarna för mig!

  • solhatten
    awi skrev 2019-09-08 18:47:19 följande:

    Fick Smiley på ÄL test idag så nu ger jag mig in i spekulerandet här snart igen. Legat lite lågt nu mellan mens och ÄL. Har varit hos svärföräldrarna i helgen men fått till det både igår och idag. Så vi får hålla tummarna att det går! Andra försöket. Har en son som är 5 år sedan tidigare men det var som sagt andra omständigheter då.. är 31 år och både jag och sambon längtar som tusan, han är 33. Det blir ju första barnet för honom så allt är mycket spännande. Hålla tummarna för mig!


    Är också på samma fick en glad gubbe i dag och fick till det i dag, kommer du testa nått mera nu och hur ofta ska man försöka få till det?
  • BDN
    Annali85 skrev 2019-09-08 18:09:32 följande:
    Ser ut som att det är dax för ett grattis:D!!!
    LBP91 skrev 2019-09-08 18:15:45 följande:
    Ser ett positivt resultat! Grattis!!! Ta ett digitalt om du vill bli 100% säker.
    Haha, testet är inte mitt utan idapidans :) citerade bara henne :) men mitt test ser liknande ut så ska försöka hålla ut någon dag och testa på bim :) 

    Men tack! Älskar peppen i denna grupp :) <3

  • helaminvärld
    Annali85 skrev 2019-09-08 17:07:59 följande:

    Har varit gravid två gånger (två barn) och första gången fick jag ungefär som du beskriver, kommer ihåg att jag hade lite känningar från livmoderområdet och fick också en liten nidblödning. Andra gången kände jag ingenting förutom lite trötthet.


    Okej, ska bli spännande och se vad som händer, detta är bara andra försöket ännu till första barnet, så jag räknar med att det kommer ta ett tag ännu... Så blir man inte allt för besviken sen när mensen kommer :)
  • Idapidan
    BDN skrev 2019-09-08 18:05:36 följande:

    Sådär ser mitt test också ut nu bim-2! Hur gick det Idapidan, har du fått ett starkare plus efter det? :) 


    Hej! Ja jag tog ett vanligt clearblue igår som var betydligt starkare! Såå glad! Så om ditt ser likadant ut som mitt gjorde för några dagar sedan så vågar jag nästan helt säkert säga grattis! :D

    Grattis till er andra som fått plus och stoort lycka till till er andra som fortfarande väntar!! :)

Svar på tråden BIM september 2019