• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • Laloppan
    Bettan84 skrev 2019-09-09 19:30:57 följande:

    Exakt så det känns .... då tycker jag att vi försöker hålla oss till Bim - ok ? =D

    Jag kan bara hålla med om att man blir mer besviken på ett neg test än själva mensen ... rent psykiskt är det mer påfrestande


    Ja! Jag i den bästa av världar kanske tom väntar till lördag/söndag haha!

    Gjorde misstaget att testa innan jobbet när jag var gravid med dottern. Var tvungen att dra en rövarhistoria om att jag var sjuk och ringa in kollega som fick täcka upp för mig. Kunde inte fokusera på jobbet för 5 öre.

    Så då lärde jag mig att jag nog behöver lite egentid vid sådana besked. Tid att smälta liksom. Så helgen blir bra, ifall mensen inte dykt upp dvs.
  • Lillen 84
    Bettan84 skrev 2019-09-09 19:32:11 följande:

    [quote=79889930][quote-nick]Lillen 84 skrev 2019-09-09 18:54:34 följande:[/quote-nick]Bim e på lördag. Så tidigast sön mån. För då ska mensen ha kommit. Väntar in den så... Men den e oftast punktlig.. Och du?[/

    Min är också punktlig så jag ska också vänta åtminstone till Bim eller dagen efter . We got this ! <3


    Ja. Vi hoppas på det. Märkte stora ådror på brösten idag de kanske e bra. ????
  • GrönTröja

    Trots positivt ägglossningstest och världens ägglossningssmärta denna månad så verkar det som att ägglossningen uteblev iaf då ingen temperatur ökning har skett.

    Önskar er alla lycka till :) och grattis till er som redan plussat!

  • HoppasHoppas01

    Min mens är beräknad framåt helgen (oregelbunden dock) och id ikväll tog jag ett test med känslighet 20 miu, kan se ett svagt svagt streck!! Ska testa igen på onsdag morgon med första morgonkisset ;) 

  • Bettan84
    Laloppan skrev 2019-09-09 19:42:05 följande:

    Ja! Jag i den bästa av världar kanske tom väntar till lördag/söndag haha!

    Gjorde misstaget att testa innan jobbet när jag var gravid med dottern. Var tvungen att dra en rövarhistoria om att jag var sjuk och ringa in kollega som fick täcka upp för mig. Kunde inte fokusera på jobbet för 5 öre.

    Så då lärde jag mig att jag nog behöver lite egentid vid sådana besked. Tid att smälta liksom. Så helgen blir bra, ifall mensen inte dykt upp dvs.


    Ja det också , man blir påverkad på alla sätt å vis så ska man jobba direkt efter man har testat då måste man ha nerver av stål och riktig pokerface vilket jag skulle definit falera på.

    Jag tycker du gör helt rätt i att vänta tills helgen :)
  • Bettan84
    Lillen 84 skrev 2019-09-09 19:45:17 följande:

    Ja. Vi hoppas på det. Märkte stora ådror på brösten idag de kanske e bra. ????


    Gjorde du det ? Ja det kan definivt vara ett tecken ! Håller tummar å tår :D
  • Lillen 84
    Bettan84 skrev 2019-09-09 20:07:12 följande:

    Gjorde du det ? Ja det kan definivt vara ett tecken ! Håller tummar å tår :D


    Ja då fick ja lite hopp. Sen la ja mig i soffan. Då kom mensvärken. Då försvann hoppet igen.

    Har ju i bakhuvudet att vi inte fick till de så mycket som ja önskade så :/
  • Fladdriga svansen
    Majja92 skrev 2019-09-09 20:15:20 följande:

    Kunde inte hålla mig så sprang till apoteket och köpte CB early! Vad tror ni???


    Där är ju tydligt två streck. Stort grattis :)
  • Lillen 84
    Majja92 skrev 2019-09-09 20:15:20 följande:

    Kunde inte hålla mig så sprang till apoteket och köpte CB early! Vad tror ni???


    Ja något är de allt. Håller tummarna för stegring
Svar på tråden BIM september 2019