• Anonym (Nyfiken)

    Man nyfiken på man

    Halloj, jag är nog lite BS...ler, är  50 i alla fall.


    Har länge funderat på hur det skulle vara att mysa med en man, vill inte gå hela vägen men kolla film å kanske känna på varandras till å börja med.


    Är det vanlig fundering? fler som funderar i samma banor?
    Nån som gjort det med, hur träffades ni å hur gjorde ni?

  • Svar på tråden Man nyfiken på man
  • Fireplace4us

    Eftersom jag är singel och anonym här, ja jag är bisexuell, crossdresser, switch och kinky. Därmed antar jag gärna både rollen som top eller bottom, men kanske inte vid ett och samma tillfälle, utan det variera med outfit, stämning och partner. 


    I min fantasi alltså. I verkligheten är det inte så lätt att träffa någon. Om man inte tar vem som helst alltså. Men jag får väl fortsätta hoppas.


    Singel i skogen.
  • Anonym (Gift man)

    Finns det någon annan gift man som skulle vilja ses i allra största hemlighet?

  • Anonym (Same)
    Anonym (Gift man) skrev 2020-02-28 21:36:14 följande:

    Finns det någon annan gift man som skulle vilja ses i allra största hemlighet?


    Vad är dina önskemål
  • Anonym (Testa)

    Har nyligen fått en avsugning och blivit riden av en man, är nu lite nyfiken på att bli knullad för första gången.

    Har tidigare haft buttpluggs, dildos och fingrar i rumpan men aldrig en riktig kuk.

    Är det nånting jag ska tänka på?

    Har ett konto på bodycontact men känns helt ärligt sliskigt och desperat där, vart kan jag hitta någon som vill lära mig annars?

  • Anonym (.)
    Anonym (Testa) skrev 2020-02-29 01:04:50 följande:

    Har nyligen fått en avsugning och blivit riden av en man, är nu lite nyfiken på att bli knullad för första gången.

    Har tidigare haft buttpluggs, dildos och fingrar i rumpan men aldrig en riktig kuk.

    Är det nånting jag ska tänka på?

    Har ett konto på bodycontact men känns helt ärligt sliskigt och desperat där, vart kan jag hitta någon som vill lära mig annars?


    Det är nog halvsliskigt och desperata människor på de allra flesta sidorna. Qx tycker jag det är lättare att sortera ut dessa ifrån.

    Träffa nån som vet att du inte är så erfaren och låt det ta lite tid
  • Perjonsson
    Anonym (Testa) skrev 2020-02-29 01:04:50 följande:

    Har nyligen fått en avsugning och blivit riden av en man, är nu lite nyfiken på att bli knullad för första gången.

    Har tidigare haft buttpluggs, dildos och fingrar i rumpan men aldrig en riktig kuk.

    Är det nånting jag ska tänka på?

    Har ett konto på bodycontact men känns helt ärligt sliskigt och desperat där, vart kan jag hitta någon som vill lära mig annars?


    Bc funkar men man ska veta att många är som du oerfaren och kanske skriver mer än de faktiskt vågar utföra. Det är bara att chatta med folk där o sen sila fram de du gillar.
  • MarcusGBG
    Anonym (Gift man) skrev 2020-02-28 21:36:14 följande:

    Finns det någon annan gift man som skulle vilja ses i allra största hemlighet?


    Hejsan, är också gift och diskret, hör av dig
  • Anonym (Gift man)
    Anonym (Same) skrev 2020-02-28 22:01:07 följande:
    Vad är dina önskemål
    Diskreta träffar med annan man som kan garantera att det stannar oss emellan.
  • Anonym (Same)
    Anonym (Gift man) skrev 2020-03-07 21:54:52 följande:

    Diskreta träffar med annan man som kan garantera att det stannar oss emellan.


    Vilken del av Sverige finns du och ålder
  • Anonym (Same)
    Anonym (Gift man) skrev 2020-03-07 21:54:52 följande:

    Diskreta träffar med annan man som kan garantera att det stannar oss emellan.


    Samma här.
Svar på tråden Man nyfiken på man