• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • viljaa
    Blivande3barnsmamma skrev 2019-09-20 16:01:59 följande:

    Awee vad härligt att höra stort Grattis <3, då blir din bebis en aprilbebis nu då ????

    Tack för de lugnande beskeden <3


    Åh tack!! <3 japp blev visst BF 30 april men det är ju dessvärre så att jag alltid är sen med allt, föddes sent, kommer alltid för sent osv haha så om jag får gissa lär jag även vara sen med barnafödande så att det blir en liten majbebbe iaf :D

    Så lite så!! <3
  • viljaa
    jhms skrev 2019-09-20 16:02:24 följande:

    Nu har vi också fått se vår lilla för första gången! <3 Såg hur hjärtat slog och hur den rörde sig där inne. Kändes helt overkligt, kunde knappt tro att det var sant. Blev flyttade bakåt 2 dagar så är 8+6 idag och det stämmer med när jag hade ägglossning :) Läkaren sa att allt såg bra ut med bebis och hon gjorde till och med en kontroll av mina äggstockar och livmodertappen. Nu kan jag andas ut lite, nästa ultraljud om 3 veckor då blir det KUB :)


    Gud vad skönt att allt såg bra ut <3 så spännande att du också fått se den lilla idag! Så himla häftig känsla :D nu vågar man äntligen hoppas på att detta ska gå vägen. Då är vi helt plötsligt i samma vecka för jag blev framflyttad två dagar istället. Jag hoppade direkt till 8+1. När blir ditt nya BF?
  • Stompelompa

    Hej!

    Så roligt att läsa allt som skrivits! Och vad många majbebisar som väntas :)

    Jag plussade i förra veckan och väntar mitt andra barn. Har en pojk som snart fyller 1.

    Bf är 19/5 eller 20/5 beroende på om man ska gå på preglifes eller preggers uträkning, hm :p

    Hoppar gärna in i gruppen på fb också!

  • Fladdriga svansen
    flickan89 skrev 2019-09-20 20:45:38 följande:

    Åh vad skönt! Jag har börjat må så fruktsvärt illa hela dagen idag och varit super yr! Känns som mitt börjar nu :(

    I helgen ska vi berätta för sambons föräldrar eftersom dom har fyllt år denna veckan. Det är lite tidigt men vi känner att det är en present dom aldrig kommer glömma :) så lite nervösa och peppiga över det :)


    Usch vad trist, funkar inte prostafen? Annars brukar bm skriva ut om illamåendet är jobbigt.

    Bästa presenten ju, dom kommer bli sååå glada kan jag tänka mig :D den presenter blir svår att bräcka för någon haha. Hur ska ni berätta för dom? :)
  • jhms
    Blivande3barnsmamma skrev 2019-09-20 16:15:31 följande:

    Så härligt att höra Grattis till er också <3


    Tack så mycket! <3
    Daphodil skrev 2019-09-20 16:14:17 följande:

    Så glad jag blir för dig! Då är det bara en dag mellan oss, jag är 8+5 idag. Kul att kunna följa varann!


    Vad roligt! :D Hoppas det går bra för oss båda <3
  • jhms
    viljaa skrev 2019-09-20 20:57:17 följande:

    Gud vad skönt att allt såg bra ut <3 så spännande att du också fått se den lilla idag! Så himla häftig känsla :D nu vågar man äntligen hoppas på att detta ska gå vägen. Då är vi helt plötsligt i samma vecka för jag blev framflyttad två dagar istället. Jag hoppade direkt till 8+1. När blir ditt nya BF?


    Ja gud det var helt otroligt! :D Ja verkligen, nu vet man iaf att det finns en liten bebis i magen! <3 Skönt att hoppa fram, mitt nya BF är 25 april istället för 23e som det var innan! Men lillen lär nog nog komma ut i maj ändå :)
  • Blivande3barnsmamma
    viljaa skrev 2019-09-20 20:53:32 följande:

    Åh tack!! <3 japp blev visst BF 30 april men det är ju dessvärre så att jag alltid är sen med allt, föddes sent, kommer alltid för sent osv haha så om jag får gissa lär jag även vara sen med barnafödande så att det blir en liten majbebbe iaf :D

    Så lite så!! <3


    Haha ja det ska bli spännande att se när lillen dyker upp :)
  • Nextchapter

    Åh jobbigt! Blir de så för mig kommer jag bli en zombie :P


    Kattunge15 skrev 2019-09-20 15:18:38 följande:

    Jag kan inte dricka kaffe alls, känner avsmak för det sen en vecka tillbaka. Innan drack jag flera koppar per dag. Trötthet deluxe!


Svar på tråden BF MAJ 2020