• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Blivande3barnsmamma
    Heilena skrev 2019-12-06 13:20:43 följande:

    Åh, nu längtar jag ännu mer till rul! 6 dagar kvar för mig!


    Jag kan förstå det, detta är mitt tredje barn och det känns ändå helt magiskt att se den lilla på skärmen <3
  • Daphodil
    Blivande3barnsmamma skrev 2019-12-06 12:57:23 följande:

    RUL gick bra idag. Barnmorskan ville inte skriva könet pga bestämmelser på sjukhuset, man måste ta det där och då om man ville få reda på könen och det ville vi. Pojke väntas här också och nytt datum blev den 3/5 :)


    Grattis! Sann pojktråd detta. =)
  • Blivande3barnsmamma
    Daphodil skrev 2019-12-06 14:07:54 följande:

    Grattis! Sann pojktråd detta. =)


    Tack :)

    Ja än så länge verkar det hålla i sig, vi får se vad de andra får för besked :)
  • Daphodil
    Tereselarsson skrev 2019-12-06 16:17:13 följande:

    Var på RUL tidigare i veckan och fick veta att det ligger en liten lillebror i magen här med ???? BF 30 april


    Grattis! Kul med en till aprillare =)
  • Blivande3barnsmamma
    Tereselarsson skrev 2019-12-06 16:17:13 följande:

    Var på RUL tidigare i veckan och fick veta att det ligger en liten lillebror i magen här med ???? BF 30 april


    Grattis grattis :)
  • viljaa
    LinneaWookie skrev 2019-12-06 09:29:42 följande:

    Ja men precis! Jag har RUL den 19/12 så jag får förhoppningsvis veta då.. Sååå spännande. När här har du?


    Verkar som tråden har fått sin första flicka! Allt såg bra ut, en envis men frisk liten tös fick vi titta på idag :)
  • Blivande3barnsmamma
    viljaa skrev 2019-12-06 18:02:19 följande:

    Verkar som tråden har fått sin första flicka! Allt såg bra ut, en envis men frisk liten tös fick vi titta på idag :)


    Awee vad roligt, stort grattis :)
  • LinneaWookie
    viljaa skrev 2019-12-06 18:02:19 följande:

    Verkar som tråden har fått sin första flicka! Allt såg bra ut, en envis men frisk liten tös fick vi titta på idag :)


    Ååååh vad kul, stort grattis <3 :)
  • Heliena

    Vecka 20 idag! Snart halvvägs, känns så skönt! Lade handen på magen nyss och det kändes som om jag fick tillbaka världens karatespark, haha. Underbart att man äntligen börjar känna lite rörelser! :)