• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Lilla Lunis

    GRATTIS till alla som fått bäbis i gruppen.?????

    Har fortfarande problem med blodtrycket men har fått medicin nu. Var på sjukhuset i fredags och gjorde CTG och ultraljud och allt såg minsann bra ut....ska till BM i morgon och hoppas blodtrycket gått ner.....bävar för att bli igångsatt i förtid....

  • Tereselarsson
    ankan6 skrev 2020-04-27 19:09:44 följande:

    Grattis!! Jag har mitt snitt om en vecka, skall bli så spännande! Var det en bra upplevelse trots att du blev sövd?


    Åh va roligt, det kommer gå så bra :D ja det var det, dock vart det jobbigt eftersom jag ville vara vaken men dom prova sticka mig 15-20 gånger säkert och kollade även med ultraljud, ska dock tillägga att jag har skolios så det strulade till det tyvärr men har varit uppe och stått så det känns ändå bra allting :)
  • Bettan84
    Blivande3barnsmamma skrev 2020-04-27 17:55:53 följande:

    Jag mår jättebra. Jag har bf 3 maj men verkar inte som han vill ut haha


    Åh det är ju så nära ! Håll ut ! :)
  • Bettan84
    Tereselarsson skrev 2020-04-27 19:06:50 följande:

    Då var det min tur nu, i förmiddags kom äntligen våran efterlängtade lillebror, med planerat snitt som slutade med problem vid ryggbedövningen, stack mig så pass mycket att jag blev sövd till slut, lite jobbigt men huvudsaken han kom ut och vi båda mår super bra, en kille på 4180g och 53 lång, född 39+3. Nu till nästa problem, namn hihi.


    Stort mega grattis !!!! Skönt att alla mår bra <3 !! :)
  • Andreaaaa
    HejsanJenny skrev 2020-04-27 20:08:03 följande:

    Tack för info :) Har inte ätit någon lakrits alls under graviditeten så känner mig ganska lugn.


    Hehe ja det är säkert lugnt, det är nog mest för såna som jag som gärna skulle snaska typ ett halvkilo om dagen Ska bli spännande att höra om det funkar, håller tummarna!!
  • Andreaaaa
    Tereselarsson skrev 2020-04-27 19:06:50 följande:

    Då var det min tur nu, i förmiddags kom äntligen våran efterlängtade lillebror, med planerat snitt som slutade med problem vid ryggbedövningen, stack mig så pass mycket att jag blev sövd till slut, lite jobbigt men huvudsaken han kom ut och vi båda mår super bra, en kille på 4180g och 53 lång, född 39+3. Nu till nästa problem, namn hihi.


    Grattis och hurra!!
  • HejsanJenny
    Blivande3barnsmamma skrev 2020-04-28 04:13:21 följande:

    Nu har mitt vatten gått, måste dock vänta til 8 innan jag får komma in på kontroll eller när värkarna startar :)


    Heja dig! Kämpa på <3
  • SweetCA
    Tereselarsson skrev 2020-04-27 19:06:50 följande:

    Då var det min tur nu, i förmiddags kom äntligen våran efterlängtade lillebror, med planerat snitt som slutade med problem vid ryggbedövningen, stack mig så pass mycket att jag blev sövd till slut, lite jobbigt men huvudsaken han kom ut och vi båda mår super bra, en kille på 4180g och 53 lång, född 39+3. Nu till nästa problem, namn hihi.


    Stort grattis! Skönt att det gick bra även om det inte låter så kul med bedövningen!