• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Bettan84

    Förlossningsrummen - vad är det ? Hahah - man har hört om det , jag är bara nyfiken , man blir ju knäpp men sånt tror jag inte på ...

  • HejsanJenny
    Blivande3barnsmamma skrev 2020-05-03 23:25:23 följande:

    Glassen verkar inte ha fungerat?


    Åt tre skedar och blev sen kräkig. Fick panik av att trycka i mig en hel liter glass (gamla ätstörda tankar som spökar). :/
  • SweetCA
    HejsanJenny skrev 2020-05-04 10:41:38 följande:

    4 cm öppen efter hinnsvepning! Spännande :)


    Oooh spännande!

    Jag ska göra en svepning i morgon och funkar inte det så blir det igångsättning på torsdag! Så himla skönt att ha en plan framför! Nu blir det vila och mat och ladda med positiv energi!
  • HejsanJenny
    SweetCA skrev 2020-05-04 10:56:16 följande:

    Oooh spännande!

    Jag ska göra en svepning i morgon och funkar inte det så blir det igångsättning på torsdag! Så himla skönt att ha en plan framför! Nu blir det vila och mat och ladda med positiv energi!


    Hejja!!
  • SweetCA
    HejsanJenny skrev 2020-05-04 11:33:10 följande:

    Hejja!!


    Tack! Gjorde din svepning ont? Ska man förbereda något (bm tyckte inte det)
  • HejsanJenny

    Njaaaa. Alltså det var inte skönt för fem öre men gjorde inte ont, var mest bara obehagligt och gick väldigt, väldigt fort, vilket var skönt. Att ta cellprov tycker jag känns mer!


    SweetCA skrev 2020-05-04 11:34:14 följande:

    Tack! Gjorde din svepning ont? Ska man förbereda något (bm tyckte inte det)


  • SweetCA
    HejsanJenny skrev 2020-05-04 11:53:57 följande:

    Njaaaa. Alltså det var inte skönt för fem öre men gjorde inte ont, var mest bara obehagligt och gick väldigt, väldigt fort, vilket var skönt. Att ta cellprov tycker jag känns mer!


    Låter bra! Ja cellprov är inte skönt alls!
  • Blivande3barnsmamma
    HejsanJenny skrev 2020-05-04 10:41:38 följande:

    4 cm öppen efter hinnsvepning! Spännande :)


    Ohh vad spännande :)

    Det tog 6,5 h för mig att gå från 4 cm till 10 cm :)

    Lycka till nu <3