• Kabanoss

    Skulle du vilja bjuda in fler i sovrummet?

    Vi själv är sugna på fler.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du vilja bjuda in fler i sovrummet?
  • Kabanoss
    Anonym (Anonym) skrev 2019-09-05 13:22:19 följande:

    Lite av en dröm jag har med en man till i sängen men vågar inte nämna något till sambon.


    Är du kvinna eller man? Varför vågar du inte nämna något?
  • Anonym (Anonym)
    Kabanoss skrev 2019-09-05 13:38:08 följande:

    Är du kvinna eller man? Varför vågar du inte nämna något?


    Jag är kvinna. Har han nämnt lite tidigare men svårt att veta om han menar allvar. Jag skulle dessutom vara grymt kräsen med den andra mannen. Jag tittar mycket på lesbisk porr men jag skulle nog ha fullt upp med att kolla så min sambo inte rörde henne. Skulle aldrig funka.
  • Kabanoss
    Anonym (Anonym) skrev 2019-09-05 14:21:23 följande:

    Jag är kvinna. Har han nämnt lite tidigare men svårt att veta om han menar allvar. Jag skulle dessutom vara grymt kräsen med den andra mannen. Jag tittar mycket på lesbisk porr men jag skulle nog ha fullt upp med att kolla så min sambo inte rörde henne. Skulle aldrig funka.


    Det kanske blir svårare om den andra mannen ska vara en hunk med super bra kuk. Skulle det inte vara perfekt med ett par till där ni bara ligger med era egna män men samtidigt får ni kvinnor testa varandra?
  • Anonym (BBW)

    Svarade extra man det är inte helt korrekt.

    Att ha en trekant med min man är inte aktuellt men jag har haft två och tre älskare samtidigt vilket var trevliga upplevelser jag gärna gör om.

    Är också nyfiken tjejsex men är inte det minsta intresserad av att vara en extra tjej åt ett par. Kan helt enkelt inte se någon nytta med att ha en kille med om jag skall testa tjejsex.

  • Anonym (Gjort...)

    Svarade nej men har ändå provat för jag var nyfiken med både extra män och kvinnor...men var inget för mig så vill inte göra det igen :)

  • Kabanoss
    Anonym (Gjort...) skrev 2019-09-05 16:42:54 följande:

    Svarade nej men har ändå provat för jag var nyfiken med både extra män och kvinnor...men var inget för mig så vill inte göra det igen :)


    Man eller kvinna? :)
  • Anonym (Man)

    Hade gärna bjudit in en extra man men inte för mig att ha sex med utan att vi tar min sambo båda två. En trekant med allt fokus på henne.

  • Anonym (Gjort...)
    Kabanoss skrev 2019-09-05 16:57:59 följande:

    Man eller kvinna? :)


    Jag är kvinna :)
  • Kabanoss
    Anonym (Man) skrev 2019-09-05 17:30:17 följande:

    Hade gärna bjudit in en extra man men inte för mig att ha sex med utan att vi tar min sambo båda två. En trekant med allt fokus på henne.


    Det är väl något man vill kunna unna sin tjej :)
  • Anonym (Man)
    Kabanoss skrev 2019-09-05 19:37:17 följande:

    Det är väl något man vill kunna unna sin tjej :)


    Ja, jag tycker att det kan man bjuda henne på.
Svar på tråden Skulle du vilja bjuda in fler i sovrummet?