• Kabanoss

    Skulle du vilja bjuda in fler i sovrummet?

    Vi själv är sugna på fler.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du vilja bjuda in fler i sovrummet?
  • Anonym (Anonym)
    Kabanoss skrev 2019-09-05 14:45:18 följande:

    Det kanske blir svårare om den andra mannen ska vara en hunk med super bra kuk. Skulle det inte vara perfekt med ett par till där ni bara ligger med era egna män men samtidigt får ni kvinnor testa varandra?


    Nja det är jag mindre intresserad av. Skulle vara kul med två killar med fullt fokus på mig. Vet att min sambo är lite nyfiken med så kanske en bisexuell kille.
  • Någon annan
    Anonym (Anonym) skrev 2019-09-05 14:21:23 följande:
    Jag är kvinna. Har han nämnt lite tidigare men svårt att veta om han menar allvar. Jag skulle dessutom vara grymt kräsen med den andra mannen. Jag tittar mycket på lesbisk porr men jag skulle nog ha fullt upp med att kolla så min sambo inte rörde henne. Skulle aldrig funka.
    Ni kanske skulle prova göra detta "sextest", båda måste ha positivt svar för att man ska se det. Är båda vanilj och kinky frågor. mojoupgrade.com/  Du vågar klicka inget spam.
  • Anonym (Anonym)
    Någon annan skrev 2019-09-05 22:22:06 följande:

    Ni kanske skulle prova göra detta "sextest", båda måste ha positivt svar för att man ska se det. Är båda vanilj och kinky frågor. mojoupgrade.com/  Du vågar klicka inget spam.


    Tack ska kolla den länken imorgon.
  • Anonym (Lisa)

    Jag tjatar och tjatar på min make att vi ska ta in en till man! Han vill inte men skam den som ger sig. Haha!!

  • Kabanoss
    Anonym (Lisa) skrev 2019-09-06 08:37:07 följande:

    Jag tjatar och tjatar på min make att vi ska ta in en till man! Han vill inte men skam den som ger sig. Haha!!


    Fortsätt så. Kanske erbjud en trekant med extra tjej först?
  • Anonym (Babblaren)
    Anonym (Lisa) skrev 2019-09-06 08:37:07 följande:
    Jag tjatar och tjatar på min make att vi ska ta in en till man! Han vill inte men skam den som ger sig. Haha!!

    Tjat kanske inte är den bästa metoden direkt, verkar ju inte funka så bra hur som :)...så vad är det du går igång på med en extra man? Har du och din partner ett rikt och njutningsfullt sexliv?
  • Anonym (Gärna)

    För min del inga problem. Har föreslagit en extra man till frugan men absolut nej. Jag skulle även vilja ha ett extra par att gosa med men orkar inte ens fråga

  • Anonym (Themorethemarrier)

    Hade kunnat boka i:
    * Kvinna, ja en kvinna
    *Kvinna, Ja en man
    Men jag bokade i:
    *Kvinna, ja ett par...Det fick passa bäst..

  • Anonym (Themorethemarrier)
    Anonym (Themorethemarrier) skrev 2019-09-06 15:47:57 följande:

    Hade kunnat boka i:
    * Kvinna, ja en kvinna
    *Kvinna, Ja en man
    Men jag bokade i:
    *Kvinna, ja ett par...Det fick passa bäst..


    Slant med fingrarna skulle givetvis stå: Bocka i
  • Anonym (Gjort...)
    Anonym (Gärna) skrev 2019-09-06 15:14:37 följande:

    För min del inga problem. Har föreslagit en extra man till frugan men absolut nej. Jag skulle även vilja ha ett extra par att gosa med men orkar inte ens fråga


    Kan ändå förstå din fru även om jag förstår att det kan vara tråkigt om du verkligen vill testa. Nu har jag ju visserligen gjort det och som jag skrev tidigare är jag inte sugen på det igen men jag hade inte velat gjort det överhuvudtaget när jag är i en relation....känns konstigt av ngn anledning, kanske för att (för mig-inte alla såklart) så är sex i en relation ngt helt annat än bara sex...men det kanske är något annat som gör att din fru inte vill?
Svar på tråden Skulle du vilja bjuda in fler i sovrummet?