• Kabanoss

    Skulle du vilja bjuda in fler i sovrummet?

    Vi själv är sugna på fler.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du vilja bjuda in fler i sovrummet?
  • Kabanoss
    Pussan skrev 2019-09-07 00:06:56 följande:

    Precis tvärtom i min erfarenhet. För att vi fortfarande är så kåta på varandra att vi gärna vill bara se på när den andra njuter och bara njuta av den synen. 


    Samma här. Man blir själv upphetsad av att se sin partner njuta.
  • Anonym (Jo...)
    Kabanoss skrev 2019-09-05 10:40:07 följande:

    Vi själv är sugna på fler.


    Ja, hunden får såklart titta på.
  • Kabanoss
    Anonym (Jo...) skrev 2019-09-07 20:21:43 följande:

    Ja, hunden får såklart titta på.


    Är du tillsammans med en hund?
  • Anonym (Jo...)
    Kabanoss skrev 2019-09-07 20:26:44 följande:
    Är du tillsammans med en hund?
    Nej, men vill djuren titta på så får de såklart det.
  • Anonym (Länge)
    Anonym (Eller?) skrev 2019-09-06 23:56:55 följande:

    Är inte en extra i sängen något exta knep man tar till när man tröttnat på varandra för variationens skull?

    Hur länge har paren här varit tillsammans?


    Vi har varit ihop i 20 år, och haft sex tillsammans med andra i 19. Ett utmärkt sätt att få uppleva sexuella äventyr på fler, träffa nya vänner samt få variation i sexlivet.

    Är mycket nöjd med det sexliv vi har tillsammans, men några gruppsexträffar per år är är ett bra komplement.
  • Pussan
    Anonym (Eller?) skrev 2019-09-07 00:49:10 följande:
    Så det är inte bara för att ni tröttnat och söker spänningen? Hur länge har ni varit ett par då?
    Två frågor i första meningen som inte behöver hänga ihop.
    Givetvis söker vi spänning men nej, vi har inte tröttnat på varandra. Tvärtom vi är nog allra kåtast på varandra när den ena har varit ute och knullat på egen hand och berättar om det, alt när vi har en tredje part med som en av oss får njuta extra av. 
    Ca 10 år nu och vi har aldrig någonsin haft ensamrätt på varandra. 
  • 66Joy
    Pussan skrev 2019-09-12 00:12:15 följande:
    Två frågor i första meningen som inte behöver hänga ihop.
    Givetvis söker vi spänning men nej, vi har inte tröttnat på varandra. Tvärtom vi är nog allra kåtast på varandra när den ena har varit ute och knullat på egen hand och berättar om det, alt när vi har en tredje part med som en av oss får njuta extra av. 
    Ca 10 år nu och vi har aldrig någonsin haft ensamrätt på varandra. 
    Hur hett som helst att vara på jobbet och veta att det är manligt besök hemma i sovrummet! 
    Ännu hetare att se komma hem och få höra om besöket!
  • sexposed

    Vi leker öppet med tanken båda 2, vi vet den andres fantasi kring flera.

    Och när vi sitter i hotelllounger och sippar drinkar så låter vi andra "se" henne då hon oftast har utmanande klädsel och klackar. Är det ett par som gluttar så är det plus.

    Men om vi ska vara helt ärliga så är vi välldigt rädda om varandra och högst osäkert att vi kommer utmana ödet. Svårt att ångra om någon av oss skulle reagera känslomässugt.

  • JEANSKILLEN2
    Pussan skrev 2019-09-07 00:06:56 följande:
    Precis tvärtom i min erfarenhet. För att vi fortfarande är så kåta på varandra att vi gärna vill bara se på när den andra njuter och bara njuta av den synen. 
    Hej!
    Låter härligt. Så ni har testat. Vi har pratat om det men inte vågat ännu! Hur gjorde ni första gången? Är det ibland en extra kille och ibland tjej. Eller ett par till. 
    Mkt sugen på att leka 
  • Anonym (Anonym man)

    I tankarna ja, men inte i verkligheten, vi trivs bra själva.

  • Pussan
    JEANSKILLEN2 skrev 2019-09-12 17:42:23 följande:
    Hej!
    Låter härligt. Så ni har testat. Vi har pratat om det men inte vågat ännu! Hur gjorde ni första gången? Är det ibland en extra kille och ibland tjej. Eller ett par till. 
    Mkt sugen på att leka 
    Vi hade väl en väldigt bra början....jag åkte hem från en fest med två karlar varav den en var han som blev min Lover allt sedan dess. Så det var liksom självklart från första stund.
  • JEANSKILLEN2
    Pussan skrev 2019-09-12 22:51:14 följande:

    Vi hade väl en väldigt bra början....jag åkte hem från en fest med två karlar varav den en var han som blev min Lover allt sedan dess. Så det var liksom självklart från första stund.


    Mmm

    Tänk att få vara din Lover. Älskar din snuskighet????
  • Kabanoss

    Intressant att Nej svaret är lägst både för män och kvinnor. Det verkar vara en vanlig fantasi och önskan att ha med fler under sexet ????

  • Anonym (Johan)
    Kabanoss skrev 2019-09-13 15:19:58 följande:

    Intressant att Nej svaret är lägst både för män och kvinnor. Det verkar vara en vanlig fantasi och önskan att ha med fler under sexet ????


    Eller så beror det på vilka som blir intresserade av rubriken och hittar hit. Skrattande

    Det är säkert en ganska vanlig önskan, speciellt att män vill ha med en extra man eller kvinna - men inte så vanlig som omröstningen avspeglar. 
  • Anonym (milla)
    Kabanoss skrev 2019-09-13 15:19:58 följande:

    Intressant att Nej svaret är lägst både för män och kvinnor. Det verkar vara en vanlig fantasi och önskan att ha med fler under sexet ????


    Är du verkligen förvånad över att det främst är perverterade som hänger i sexforumet?
  • Pussan

    [quote=79897545][quote-nick]JEANSKILLEN2 skrev 2019-09-13 06:54:34 följande:[/quote-nick]Mmm

    Tänk att få vara din Lover. Älskar din snuskighet????[/

    Snuskig tycker jag är fel ord, kåthet är väl bättre?

  • Anonym (Man)

    En extra man vore kul att bjuda frun i huset på. En dubbelmacka en eftermiddag och en sju helvetes orgasm från hennes sida vore pricken över I:t!

  • Clark73
    Anonym (Johan) skrev 2019-09-06 16:24:50 följande:

    Skulle gärna se på när en annan man knullar min fru. Har alltid varit intresserad av det visuella och av att titta på amatörporr. 


    Hade du varit intresserad av att se på om vi hade haft trekant ihop med din fru?
  • JEANSKILLEN2
    Pussan skrev 2019-09-14 22:42:16 följande:

    [quote=79897545][quote-nick]JEANSKILLEN2 skrev 2019-09-13 06:54:34 följande:[/quote-nick]Mmm

    Tänk att få vara din Lover. Älskar din snuskighet????[/

    Snuskig tycker jag är fel ord, kåthet är väl bättre?


    Helt rätt kåt het mmmm

    Säg till om ni vill ha en trevlig kille????
Svar på tråden Skulle du vilja bjuda in fler i sovrummet?