• Janniiique

    BIM Oktober 2019

    Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.

  • Svar på tråden BIM Oktober 2019
  • Laloppan
    boshab skrev 2019-10-02 13:06:03 följande:

    Precis! Hoppas att det är en graviditet på g! Spännande med bisolvonen :D

    Tur att kunna köra två flugor i en smäll haha :) Har köpt i flytande form. Tog din partner också?


    Nej, bara jag. Hade aldrig fått i honom läkemedel han inte behöver! Han tar knappt värktabletter, även om det är befogat han går hellre och har ont haha.
  • IA88

    Jag testar också bisolvon den här gången. Har också ätit tabletter fram till ÄL men inte min sambo. Samma sak som för dig, han skulle aldrig äta läkemedel han inte vet varför han ev. behöver.

    Spännande tider nu då, håller tummarna för oss alla!


    Laloppan skrev 2019-10-02 13:15:52 följande:

    Nej, bara jag. Hade aldrig fått i honom läkemedel han inte behöver! Han tar knappt värktabletter, även om det är befogat han går hellre och har ont haha.


  • s0ff

    äntligen ett positivt ÄL-test !! För visst är det väl positivt?!

    Nu blir det mysa av from idag å hela helgen för att säkra dagarna!

  • Laloppan
    IA88 skrev 2019-10-02 13:51:13 följande:

    Jag testar också bisolvon den här gången. Har också ätit tabletter fram till ÄL men inte min sambo. Samma sak som för dig, han skulle aldrig äta läkemedel han inte vet varför han ev. behöver.

    Spännande tider nu då, håller tummarna för oss alla!


    När har du bim? Kul att se ifall det gjort någon skillnad för oss då haha! Eller ja, finns väl inga garantier på att en ev graviditet skulle bero på bisolvon. Men verkar vara många som tagit det och fått plus.

    Dottern blev till på första försöket, hade vart sjuk med influensa strax innan äl då. Var vid tillfället i Thailand och fick någon dunderkur på apoteket där. Knallgula tabletter som tog bort allt vad sjukdom heter. Kände mig i princip frisk av tabletterna.

    Vem vet, kanske var nått slemlösande där i som gjorde att det tog sig direkt? XD
  • Janniiique

    BIM OKTOBER

    1/10 BA0911, Zyprexa, Theresesvea, Sandra25, Kira369, Emselie

    2/10 Sabe, Friia, Lyra78

    3/10 lamanda

    4/10 Phoworray, myownworstenemy , beeeckisen93

    5/10 AnnaAgaton, avigmaria

    6/10 Marren80, MNS, Izzy123

    7/10 Längtan201304

    8/10 Staafso, Räven27

    9/10 boshab, JossanA, Tjofsan01, Laloppan

    10/10 Lylls, hoppfull26, BDN, Loppalisa

    11/10 Annali85, Emma79K ,Honungsvatten

    12/10 lillstrumpa123

    13/10 NervösAnonym

    14/10 IA88, Julia8222

    15/10 s0ff, Majja92, JuliaKylo

    16/10 JeSuisMoi, helaminvärld

    17/10 EllaLo, janniiique, malinamf

    18/10 FELT

    21/10 Midvintersol

    22/10 Nicciz, awi

    23/10 AndraSladdis

    25/10 Milka21, Myrkrypet

    27/10 Pillanzzz, hundenhubbe

    28/10 michellemilli, missibell, CvN

    Gravida: Theresesvea, Kira369, Zyprexa, BA0911

  • Annali85

    Ni som har barn sen innan och när det tog ett tag innan dom blev till- vet ni om ni gjorde nåt annorlunda när det väl tog sig?

  • Emselie
    Annali85 skrev 2019-10-02 16:16:20 följande:

    Ni som har barn sen innan och när det tog ett tag innan dom blev till- vet ni om ni gjorde nåt annorlunda när det väl tog sig?


    Inget annorlunda. Fortsatte som vanligt bara. Tog 7 försök för oss, körde med natural cycles så visste att vi prickat in äl varje gång.
  • IA88

    Enligt appar har jag BIM 14/10 men min ägglossning kom typ 2 dagar tidigare än beräknat så ev. BIM några dagar tidigare också nu. Du då? Har du några känningar?

    Ja vem vet, håller tummarna för att det blir plus för oss denna månad, kanske slemlösande kan ha en effekt :)


    Laloppan skrev 2019-10-02 14:08:45 följande:

    När har du bim? Kul att se ifall det gjort någon skillnad för oss då haha! Eller ja, finns väl inga garantier på att en ev graviditet skulle bero på bisolvon. Men verkar vara många som tagit det och fått plus.

    Dottern blev till på första försöket, hade vart sjuk med influensa strax innan äl då. Var vid tillfället i Thailand och fick någon dunderkur på apoteket där. Knallgula tabletter som tog bort allt vad sjukdom heter. Kände mig i princip frisk av tabletterna.

    Vem vet, kanske var nått slemlösande där i som gjorde att det tog sig direkt? XD


Svar på tråden BIM Oktober 2019