• larssonc

    BIM november 2019

    Idag kom ääääntligen min mens, nästan två veckor sen. Nu blir nästa bim 1/11 och äl borde vara runt 17-18/10. Ska till gyn 17/10 så ska bli spännande att se om det finns något ägg som har släppt eller är på väg att släppa då!

    Vi har ett barn sen innan som är 1,5 år och en änglason som vi förlorade i vecka 20. Hoppas innerligt på att vi ska få vårt regnbågsbarn <3

    Hoppas fler hittar hit sen! Påbörjar en bim lista.

    1/11 - Larssonc

    2/11

    3/11

    4/11

    5/11

    6/11

    7/11

    8/11

    9/11

    10/11

    11/11

    12/11

    13/11

    14/11

    15/11

    16/11

    17/11

    18/11

    19/11

    20/11

    21/11

    22/11

    23/11

    24/11

    25/11

    26/11

    27/11

    28/11

    29/11

    30/11

  • Svar på tråden BIM november 2019
  • Anonym (Gaebelar)
    Anonym (St92e) skrev 2019-11-12 11:33:37 följande:

    Hallå hallå!

    Någon mer med bim 15e-17e november? Har ni testat än eller avvaktar ni?

    Vad har ni för symtom?

    Jag har molvärk i rygg, mage och äggstockar. Är som att ett band är spänt runt hela buken och ryggen. Brösten är lite svullna men inte ömma. Har varit smått illamående till och från samt huvudvärk. Samma känningar som innan mens men brukar aldrig starta så här tidigt. Har haft känningar senaste 4-5 dagarna. Är på ÄL+ 10 ungefär.


    Jag är på äl+10 idag, har upplevt humörsvängningar, extra kissnödig, lite yrsel igår men tänker att det är inbillning alltsammans. Tror jag fick en blodig flytning runt äl+6-7, men osäker då jag precis stigit upp från ett bad. Är tokförkyld med en akut laryngit som pågått sedan 1 november, så vet inte om det påverkar alla symtom också...
  • kesannake

    Herregud... Sambon som blev sur i morse för att jag överdrev mina ?känningar?. ?Det kan inte ta sig på första försöket?..... Nu klurar jag på hur jag ska visa detta när han kommer hem!! Tog sticka i morse, ena visade streck men andra inte så jag vågade inte tro det. Köpte ett digitalt och testade för en timma sen!!

  • Mevi1315
    kesannake skrev 2019-11-12 15:44:03 följande:

    Herregud... Sambon som blev sur i morse för att jag överdrev mina ?känningar?. ?Det kan inte ta sig på första försöket?..... Nu klurar jag på hur jag ska visa detta när han kommer hem!! Tog sticka i morse, ena visade streck men andra inte så jag vågade inte tro det. Köpte ett digitalt och testade för en timma sen!!


    Grattis :D
  • Steeph
    kesannake skrev 2019-11-12 15:44:03 följande:

    Herregud... Sambon som blev sur i morse för att jag överdrev mina ?känningar?. ?Det kan inte ta sig på första försöket?..... Nu klurar jag på hur jag ska visa detta när han kommer hem!! Tog sticka i morse, ena visade streck men andra inte så jag vågade inte tro det. Köpte ett digitalt och testade för en timma sen!!


    Men wow vad kul!!! Grattis!
  • Anonym (St92e)
    kesannake skrev 2019-11-12 15:44:03 följande:

    Herregud... Sambon som blev sur i morse för att jag överdrev mina ?känningar?. ?Det kan inte ta sig på första försöket?..... Nu klurar jag på hur jag ska visa detta när han kommer hem!! Tog sticka i morse, ena visade streck men andra inte så jag vågade inte tro det. Köpte ett digitalt och testade för en timma sen!!


    Vad kul, grattis!

    Vad hade/har du för symtom?

    Jag tror väl aldrig att vi kommer ha den turen att lyckas på första försöket... men jag ska avvakta och vänta med att testa på typ torsdag eller fredag tänker jag.
  • IA88

    Grattis alla ni som plussat! Så kul att det är många som plussar nu! Jag har passerat BIM med 1 eller 2 dagar men är för nervös för att testa haha. Springer på toa 50-11 gånger om dagen för att kolla om mensen kommit men hittills inget

  • Momtobe2020

    Kunde knappt tro mina ögon när jag testade mig igår 11:e (BIM).

    Har fortfarande inte vågat ta in det trots att illamåendet och de ömma brösten börjar bli mer och mer påtagligt.

    Beställt hem fler tester samt ringt MVC och inväntar att bli uppringd.

    Vad säger ni? Bör jag våga glädjas åt det innan de andra testerna kommer hem till brevlådan.

  • Flora86
    Momtobe2020 skrev 2019-11-12 17:27:55 följande:

    Kunde knappt tro mina ögon när jag testade mig igår 11:e (BIM).

    Har fortfarande inte vågat ta in det trots att illamåendet och de ömma brösten börjar bli mer och mer påtagligt.

    Beställt hem fler tester samt ringt MVC och inväntar att bli uppringd.

    Vad säger ni? Bör jag våga glädjas åt det innan de andra testerna kommer hem till brevlådan.


    Solklart plus! Grattis!!!
  • kesannake

    Tack! Man är ju fortfarande helt chockad.. Man får hoppas att knotten stannar ????????

    Jag har haft molvärk i en vecka (BIM igår), jätteömma bröstvårtor (aldrig haft innan), lite diffust illamående som slagit till som jag tänkt att det varit för att jag ätit för mkt på kvällen osv. Senaste dagarna haft lite diffus känsla i fiffi, ingen aning om de har med det att göra. Men låg vaken inatt med molvärk och typ känning av urinvägsinfektion fast inget ont när jag kissade, men känslan av att vara akutkissnödig. Testade i morse och jag var helt skakis. Har varit hela dagen, åkte hem och kompletterade med ett digitalt! Vågar inte tro det. Jag har varit så jävla nervös för så jäkla många i vår närhet har problem o bli med barn så har varit jättenervös...

    Håller tummarna för att det får stanna kvar :)


    Anonym (St92e) skrev 2019-11-12 16:59:49 följande:

    Vad kul, grattis!

    Vad hade/har du för symtom?

    Jag tror väl aldrig att vi kommer ha den turen att lyckas på första försöket... men jag ska avvakta och vänta med att testa på typ torsdag eller fredag tänker jag.


Svar på tråden BIM november 2019