• Tjoppa12

    BIM December 2019

    Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

    13/12 - Tjoppa12

  • Svar på tråden BIM December 2019
  • Snuffles
    Anonym (Hoppas på sladdis) skrev 2019-11-27 07:11:31 följande:

    Tror att jag plussade idag, på BIM-4.


    Grattis vad roligt!!!
  • Snuffles

    Jag är bara på äl+5..så givetvis känner jag inget av nånting..men de gånger jag varit gravid så har jag varit typ helt symptomfri oavsett. Bara att vänta på bim. Hur går det för er andra som närmar er bim?

  • MW90
    EllaLo skrev 2019-11-27 12:52:12 följande:

    Men vad spännande! Ändå lite häftigt om ni fått tvillingpar bägge två ;)


    Ja på så sätt så är det häftigt. Men jag avstår gärna.

    Min lillasyster hade tvillingar men avbröt pga andra orsaker. O nu min storasyster. Shit är det min tur snart eller?!

    Tycker synd om mamma o pappa, blir dyrt med alla presenter o julklappar ;):D

    Då dom redan har fyra barnbarn o snart sex då med tvillingarna!
  • Snarttrettiochtrevar89
    Snuffles skrev 2019-11-27 13:04:01 följande:

    Jag är bara på äl+5..så givetvis känner jag inget av nånting..men de gånger jag varit gravid så har jag varit typ helt symptomfri oavsett. Bara att vänta på bim. Hur går det för er andra som närmar er bim?


    Jag har ett diffust illamående/hunger som spökar hela tiden. Jag är dessutom rysligt trött och inte kaffesugen. Men som vanligt svårt att veta vad som är pms eller stress eller något annat.. Minns det som att jag blivit extremt öm i brösten när jag varit gravid tidigare men inget ännu.
  • boshab
    MW90 skrev 2019-11-27 12:44:48 följande:

    Skrev ett inlägg igår eller när det nu var att jag hade varit hos gyn o han sa att jag kanske släpper två ägg.

    Idag skickar min storasyster o skriver att hon väntar tvillingar :D snacka om en chock. Hon o jag hade skojat om detta i måndags när jag såg hennes mage. Den var så stor för att vara i vecka 13.

    Sen berätta jag om mitt besök hos gyn.

    Så det är verkligen så att vi bär på den genen! Herre jävlar!!

    Jag hoppas jag endast släpper ett ägg nu alltså haha!!!


    Men wow! :D haha! Vad sjukt! Vore ju sjukt coolt om du skulle bli gravid med tvillingar nu alltså :D
  • MW90
    boshab skrev 2019-11-27 15:59:24 följande:

    Men wow! :D haha! Vad sjukt! Vore ju sjukt coolt om du skulle bli gravid med tvillingar nu alltså :D


    Ja det hade ju blivit lite fräckt på så sätt. Men jag önskar mig inte det direkt. Det är absolut välkommet om det skulle ske men ser ju som sagt gärna att det bara blir en.

    Om jag nu släpper ifrån mig något ägg denna månaden överhuvudtaget. Har inte fått någon smärta ännu som jag brukar.
  • Emmiealina

    Hoppar in här. 4e försöket på Letrozol-kur, möjligen dubbel ägglossning och chans för tvillingar. Känt av ganska kraftiga stick på vänster sida av livmodern, är idag på äl+7 och testar nu varje dag med babyplan early...såå förväntansfull! BIM 4 december

    1/12 - Pewc, FruA2019, Snarttrettiochtrevar89, hoppas på sladdis.

    2/12 - Nixtie

    3/12 bobbycar92, pusselmamma

    4/12 - Linnmal, Emmiealina

    5/12 - boshab

    6/12 - EllaLo, Mamma2014

    7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles

    9/12- Asplövet18, S9191

    11/12 - Smuffsan, MW90

    12/12 - Mirum, FELT

    13/12 - Tjoppa12

    14/12 - Loppan883

    16/12 - solkakan

    19/12 - liloma, Nyckelpiga2017

    20/12 - Mevi1315, rosahimmel86

    23/12 - patzy90, myownworstenemy

    24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym

    28/12 - Supertrio

    29/12 - Link92

  • solkakan

    Nämen vad kul! Ännu ett plus! Stort grattis till er som har plussat!

    Här går jag och väntar på ÄL????

  • solkakan

    Nämen vad kul! Ännu ett plus! Stort grattis till er som har plussat!

    Här går jag och väntar på ÄL????

Svar på tråden BIM December 2019