• Anonym (Anonym kvinna)

    Fråga till män - är en sexuellt utsvulten kvinna frånstötande?

    En fråga till er män

    Om ni fick veta att en gift kvinna som ni var attraherade av (utseendemässigt och mentalt) inte haft sex på 20 år - skulle ni tycka att det var lite frånstötande då? Att det var så konstigt så att ni skulle dra er tillbaka från en så konstig person? Eller tvärt om? Spelar det nån roll?

  • Svar på tråden Fråga till män - är en sexuellt utsvulten kvinna frånstötande?
  • Anonym (Det beror på MITT humör)

    Det beror mycket på vad jag själv är i för sinnesstämning. Mår jag bra och har ett någotsånär ok sexliv tycker jag det skulle vara lite frånstötande. Men är jag halvdeppig och har haft väldigt lite eller ingen sex på ett par månader hade jag tyckt det var rätt sexigt.

  • Tukt
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-11-28 15:05:00 följande:

    En fråga till er män

    Om ni fick veta att en gift kvinna som ni var attraherade av (utseendemässigt och mentalt) inte haft sex på 20 år - skulle ni tycka att det var lite frånstötande då? Att det var så konstigt så att ni skulle dra er tillbaka från en så konstig person? Eller tvärt om? Spelar det nån roll?


    Nej, det blir bara en himla massa slickande!
  • andrew smith

    jag skiter fullständigt i om en kvinna haft sex eller inte. det som är intressant är det intellektuella, om det går att prata med hon om vardagliga saker och händelser, men om hon inte har haft sex på väldigt många år struntar jag fullständigt i.  men man behöver inte tränga sig på andra bara för man inte haft sex på lång tid....

  • Anonym (Jungelvrål)

    Pratar nog för majoriteten av män när jag säger att sex är livsviktigt för att leva ett långt liv som man, eller det är vad jag har hört! Att män som har sex lever längre än män som har markant mycket mindre av det.

    Om jag som 27 åring fått nys om denna kvinna i en sådan situation skulle jag vilja vara den första som hon haft på länge, å ge henne en upplevelse hon aldrig komma att glömma! Om det är så att det finns ett intresse hos andra parten såklart!

  • Deacon

    Skulle inte vara intresserad av henne för något mer än vänskap så länge hon är gift. Vill hon något med mig så ser hon till att separera först.

    Att hon har levt 20 år i en relation utan sex skulle spela mindre roll i sammanhanget.

  • Anonym (Male, 46.)
    Anonym (Jungelvrål) skrev 2019-11-28 18:08:16 följande:

    Pratar nog för majoriteten av män när jag säger att sex är livsviktigt för att leva ett långt liv som man, eller det är vad jag har hört! Att män som har sex lever längre än män som har markant mycket mindre av det.

    Om jag som 27 åring fått nys om denna kvinna i en sådan situation skulle jag vilja vara den första som hon haft på länge, å ge henne en upplevelse hon aldrig komma att glömma! Om det är så att det finns ett intresse hos andra parten såklart!


    Är du Gud i sängen som levererar det kvinnan vill ha?
  • Anonym (been there done that)

    Jag har varit den kvinnan fast det hade inte gått hela 20 år, men länge länge. 

    Det uppfattades som sexigt av män generellt :) 

  • Anonym (Det beror på MITT humör)
    Anonym (Male, 46.) skrev 2019-11-28 19:41:22 följande:
    Är du Gud i sängen som levererar det kvinnan vill ha?
    Har hon inte haft sex på 20 år behöver man inte vara "Gud i sängen". Det räcker nog att man är där och också vill så räcker det rätt långt.
  • Anonym (Jungelvrål)
    Anonym (Male, 46.) skrev 2019-11-28 19:41:22 följande:

    Är du Gud i sängen som levererar det kvinnan vill ha?


    Om jag säger såhär, jag har en oerhört stark vilja!
  • Anonym (Male, 46.)
    Anonym (Det beror på MITT humör) skrev 2019-11-28 21:34:27 följande:
    Har hon inte haft sex på 20 år behöver man inte vara "Gud i sängen". Det räcker nog att man är där och också vill så räcker det rätt långt.
    Män har acceptans för en kvinna som gått utan 20 år, medan en man som blivit utan betraktas som ett ufo ingen vill ta i.
Svar på tråden Fråga till män - är en sexuellt utsvulten kvinna frånstötande?