• Anonym (Jaha)

    Vill ha mycket sex men sambon orkar inte

    Jag har ett problem.

    Jag vill ofta ha sex, men det vill inte min man. Han är 30år och jag 27år. Var varit ett par i snart 7år och har pratat om detta innan att de är ett problem. Iallafall för min del, jag kan ibland inte koncentrera mig på skolan. För de är mycket sexuell frustration.

    Tar hand om mig själv men hjälper inte alltid.

    Han funderade på att testa något som ökar hans lust eller att jag ska ?jobba? mer för att eventuellt göra han sugen på de.

    Det känns inte som han tar de seriöst. Kan må dåligt vissa dagar pga detta.

    Är som en katt och gnider mig längst saker...

    Tips? Idéer? Hjälp?

  • Svar på tråden Vill ha mycket sex men sambon orkar inte
  • Anonym (Theådåra)

    Den som vill kan jag ha sex med så jätte mycket får aldrig nog

  • Anonym (Sunt)
    enable007 skrev 2019-12-05 09:56:15 följande:

    Skrev jag till dig? Lycka till att svara på andras tråd

    Ps: låt henne svara please !!!!!


    Nej, men ordet är fritt här va? Får be om ursäkt att tel hakar upp sig så svaret visas flera ggr, störigt jag vet, men sånt som händer:) Ja, jag bestämmer inte vem som svarar...
  • enable007
    Anonym (Sunt) skrev 2019-12-05 12:25:32 följande:

    Nej, men ordet är fritt här va? Får be om ursäkt att tel hakar upp sig så svaret visas flera ggr, störigt jag vet, men sånt som händer:) Ja, jag bestämmer inte vem som svarar...


    Bye bye
  • Anonym (Tänker högt)
    Anonym (Jaha) skrev 2019-12-05 09:19:02 följande:

    Att ha sex 7 gånger om dagen är inget krav, de va så vi hade det förr. Så mer önske tänkande att ha de en gång om dagen. Jag vet att jag aldrig kan kräva detta av honom. Vilket jag är noga med att se till att han vill och har orken till de.

    Sen vet ingen annan om att vi har det så, vi håller de för oss själva.


    Nä jag menade inte heller att din man går och beklagar sig högljutt, men han kanske tänker det men vill inte såra dig?!

    Alla, åtminstone de flesta, män säger att de vill ha en kvinna som vill ha sex varje dag.. tills de träffar en. I början går det bra men efter ett tag så är det för mycket av det goda. Förstår du vad jag menar?

    Sex kan vara ett laddat ämne för många relationer. Man vill så mycket men kan inte ställa krav för då är man inte normal och rädslan för att relationen blir lidande av att veta vad den andre tänker men inte säger högt, är stor.
  • Anonym (A)
    Anonym (Tänker högt) skrev 2019-12-05 13:23:39 följande:
    Nä jag menade inte heller att din man går och beklagar sig högljutt, men han kanske tänker det men vill inte såra dig?!
    Alla, åtminstone de flesta, män säger att de vill ha en kvinna som vill ha sex varje dag.. tills de träffar en. I början går det bra men efter ett tag så är det för mycket av det goda. Förstår du vad jag menar?

    Sex kan vara ett laddat ämne för många relationer. Man vill så mycket men kan inte ställa krav för då är man inte normal och rädslan för att relationen blir lidande av att veta vad den andre tänker men inte säger högt, är stor.
    Håller med
  • Anonym (Seriöst)
    Anonym (?) skrev 2019-12-04 16:46:41 följande:

    Det är nog inte så många småbarnsföräldrar som har tid och ork till sex oftare än tre gånger i veckan. Man kan inte räkna med att sexlivet eller livet överhuvudtaget ska vara precis som innan man skaffade barn.


    Och ditt resonemang utgår ifrån vad då??
  • Lovelongtime

    Hej

    Sitter i samma situation.

    Försökt d jag kommit på, men inte någon större förändring. Vi kanske skulle ses o kolla idéer o kanske mer... gift o älskar min fru, men saknar sexet o närheten...

    Kram

  • Reekie
    Anonym (Tänker högt) skrev 2019-12-05 13:23:39 följande:

    Nä jag menade inte heller att din man går och beklagar sig högljutt, men han kanske tänker det men vill inte såra dig?!

    Alla, åtminstone de flesta, män säger att de vill ha en kvinna som vill ha sex varje dag.. tills de träffar en. I början går det bra men efter ett tag så är det för mycket av det goda. Förstår du vad jag menar?

    Sex kan vara ett laddat ämne för många relationer. Man vill så mycket men kan inte ställa krav för då är man inte normal och rädslan för att relationen blir lidande av att veta vad den andre tänker men inte säger högt, är stor.


    Jag vet inte om jag kan hålla med dig riktigt där.. Jag hade ett tidigare förhållande som varade i flera år och vi var otroligt synkade. Vi hade väl sex ungefär tre gånger per dag i snitt. Alla våra vänner sa samma sak så där är det alltid i början men det bara fortsatte, även när det tog slut så kunde vi inte låta bli.

    Numera får man nöja sig om man får komma till en till två gånger i månaden tyvärr.
  • Anonym (Seriöst)
    Anonym (Theådåra) skrev 2019-12-05 10:14:59 följande:

    Den som vill kan jag ha sex med så jätte mycket får aldrig nog


    Är så trött på dig.. Du är och skriver en massa skit i varenda tråd! Det är en massa skit om allt möjligt sjukt Du är ju bara ett troll. Förmodligen en liten tonårspojke som knappt har fått hår på pungen!
  • Anonym (Tänker högt)

    Intressant att se alla ?oskyldiga? inviter du får. Män som det är så synd om men uppenbart hade varit otrogna direkt OM de fick chansen. Tydligen är det ingen kvinna som vill ställa upp så de bli t.o.m. så desperata att de raggar på familjeliv utan att veta ett dugg om kvinnan, mer än att hon är sugen. Inte konstigt att forumet svämmar över av ilskna manshatare.. börjar förstå dom mer och mer..

Svar på tråden Vill ha mycket sex men sambon orkar inte