• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Blond tjej
    Tihi skrev 2021-09-01 20:18:33 följande:
    Har alltid gått in på gamla fl för att jag inte gillar nya sidan men sen någon vecka är den sidan jätteskum och går inte alls att använda. Någon som vet vad det är frågan om?
    Gamla FL funkar bra för mig 
  • Tihi
    Blond tjej skrev 2021-09-01 20:44:10 följande:
    Gamla FL funkar bra för mig 
    Lyckliga dig! Fattar inte varför den läser in fel på min dator då.
  • ClumsySmurf
    Ärende: 482011 Ett inlägg som du skrivit under rubriken "Han " har plockats bort. Det är viktigt att respektera trådens ämne. Inlägg som anses Off topic i det allmänna forumet kan komma att tas bort om det anses störande för tråden. (Off-topic är inte tillåtet i Känsliga Rummet) Här är en kopia på inlägget du skrev: "

    Jag har inte skrivit något under rubriken "Han " och har inte fått någon kopia på inlägget.
    Jag har bara skrivit i tråden Han "slog" mig! och de inläggen är kvar.
    Är det något som inte funkar som det ska om det är citationstecken i trådrubriken?

  • ClumsySmurf
    molly50 skrev 2021-09-01 10:12:15 följande: #692

    Jag kan bli lite irriterad på att om man får ett inlägg bortplockat så får man bara en kod som meddelande.
    Inte vilket inlägg eller en förklaring till varför.
    Hur ska man då kunna veta?
    Fick nyss ett sådant meddelande och har ingen aning om vilket eller i vilken tråd.
    Eller varför.


     jag tror att det kan bli så om ett inlägg man citerat blivit bortplockat
  • Anonym (dödsstöten)

    Familjeliv har ju fungerat riktigt bra senaste månaderna och varit riktigt smidigt och snabbt och inte hängt sig i vart och vartannat inlägg.

  • Nandez
    Anonym (dödsstöten) skrev 2021-09-03 16:03:37 följande:
    Familjeliv har ju fungerat riktigt bra senaste månaderna och varit riktigt smidigt och snabbt och inte hängt sig i vart och vartannat inlägg.
    Ja, det har fungerat jättebra
  • molly50
    ClumsySmurf skrev 2021-09-03 14:43:34 följande:
     jag tror att det kan bli så om ett inlägg man citerat blivit bortplockat
    Ja,det är ju säkert så.
    Men jag tycker det är lite irriterande när man bara får själva koden,t ex Ärende och en kod,men inget mer.
    Man vill ju veta vad det är man har fått bortplockat.
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-09-04 13:13:44 följande:
    Ja,det är ju säkert så.
    Men jag tycker det är lite irriterande när man bara får själva koden,t ex Ärende och en kod,men inget mer.
    Man vill ju veta vad det är man har fått bortplockat.
    Ja, det är irriterande
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?