• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Blond tjej
    Anonym (Kfnf) skrev 2023-07-20 08:52:00 följande:

    Det roliga är om man anmäler ett inlägg och det blir borttaget, så ska personen som gjort inlägget få ett Mail om varför inlägget blev borttaget. Det får man inte. Det e-postmeddelandet får man själv.


    Fattade ingenting en gång för det inlägget hade ju inte jag skrivit. Buggig sida. 


    Jag har också fått ett mejl om att ett inlägg som jag skrev hade blivit borttaget fast jag inte hade skrivit inlägget   
  • Anonym (Kvinna 55)
    Blond tjej skrev 2023-09-02 20:38:19 följande:
    Jag har också fått ett mejl om att ett inlägg som jag skrev hade blivit borttaget fast jag inte hade skrivit inlägget   
    Samma här  
  • Anonym (Hm)
    Blond tjej skrev 2023-09-02 20:38:19 följande:
    Jag har också fått ett mejl om att ett inlägg som jag skrev hade blivit borttaget fast jag inte hade skrivit inlägget   
    Inte hänt mig.
  • Nandez
    Anonym (Ew) skrev 2023-08-31 21:58:51 följande:
    Hon kan själv göra det. Det verkar inte heller vara något problem mer än hon är inne sällan och då skriver för fort. Inget konstigt att spärrarna funkar.
    Okej
  • ClumsySmurf
    Blond tjej skrev 2023-09-02 20:38:19 följande:
    Jag har också fått ett mejl om att ett inlägg som jag skrev hade blivit borttaget fast jag inte hade skrivit inlägget   
    Hade du citerat inlägget så ditt inlägg med citatet blev borttaget eller är det kvar?
  • Blond tjej
    ClumsySmurf skrev 2023-09-04 19:32:39 följande:
    Hade du citerat inlägget så ditt inlägg med citatet blev borttaget eller är det kvar?
    Jag hade inte citerat det inlägget och jag blev inte avstäng heller 
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?