• Anonym (Beatbox)

    Är jag en feg man?

    Jag är singel. Hon också. Vi har besökt varann några gånger var på Happypancake.
    Jag har inte skrivit. Inte hon heller.
    Hon är attraktiv och vi bor i samma stad.
    Är jag feg? Är hon feg?

  • Svar på tråden Är jag en feg man?
  • Anonym (Beatbox)

    Fick en ny chans nu då hon dök upp på Tinder. Jag svepte höger. Inte fått nån matchning, så ni hade rätt. Hon var inte intresserad, för då hade hon skrivit.

  • Anonym (Beatbox)

    Jag skrev till en annan tjej som också bor här i stan. Hon var inne på min sida flera ggr, så jag tänkte att hon kanske var nyfiken. Jag tänkte fel.

  • Anonym (sådär)
    Anonym (Beatbox) skrev 2020-02-18 10:46:16 följande:

    Jag är singel. Hon också. Vi har besökt varann några gånger var på Happypancake.
    Jag har inte skrivit. Inte hon heller.
    Hon är attraktiv och vi bor i samma stad.
    Är jag feg? Är hon feg?


    Ja du är feg för enligt rådande normen är det ju mannen förväntas höra av sig.
    Gör man inte det blir man utan så du har all anledning att vara den som tar initiativ.

    Hon är van vid rådande normer där det är killen som förväntas ta kontakt och gör han inte det går hon bara vidare till nästa sökande. Varför skulle hon ödsla energi på en "konstig" snubbe som inte hör av sig när hon har 10 till som står i kö?
  • Anonym (Beatbox)
    Anonym (sådär) skrev 2020-09-24 12:49:47 följande:
    Ja du är feg för enligt rådande normen är det ju mannen förväntas höra av sig.
    Gör man inte det blir man utan så du har all anledning att vara den som tar initiativ.

    Hon är van vid rådande normer där det är killen som förväntas ta kontakt och gör han inte det går hon bara vidare till nästa sökande. Varför skulle hon ödsla energi på en "konstig" snubbe som inte hör av sig när hon har 10 till som står i kö?
    Ja, det är ingen idé att skriva till tjejer, då de redan har 10 till som står i kö.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Beatbox) skrev 2020-09-24 12:54:53 följande:
    Ja, det är ingen idé att skriva till tjejer, då de redan har 10 till som står i kö.
    Nja, det stämmer ju inte för du vet ju inte vilken av dem hon kommer välja. Det kan lika gärna vara du. Men vad som är klart är att när spelreglerna ser ut som de gör.. många söker - en väljer så blir det alltid konkurrens och du måste vinna din plats om du öht ska kunna lyckas. Ger du upp i förväg för att du inte tror det är någon idé så kommer du ju aldrig ens vara med i matchen och heller aldrig lyckas.

    Tänkt istället såhär, varför skulle hon välja mig före de andra och vad kan jag göra för att det ska bli så.
  • Anonym (sådär)
    Sandrasöt88 skrev 2020-03-22 09:18:14 följande:
    Alldeles riktigt, herr incelbox!
    Kan du inte ta dina feministfasoner någon annastans?
    Så jävla tröttsamt med manshatare som alltid ska yla om incels så fort en kille är osäker på hur han ska lyckas med tjejer.
  • Anonym (Beatbox)
    Anonym (f) skrev 2020-02-18 11:00:04 följande:
    Jag skriver nog aldrig till någon. Dels för att jag inte riktigt tror på dejtingsiter, dels för att jag är ganska blyg.
    Ja, senast idag såg jag en tjej som skrev att hon är blyg, så hon skriver nog inte först.
    Men här på FL "så skriver tjejer först om de är intresserade"
  • Anonym (Beatbox)

    Fått en del besök från tjejer senaste tiden, men ingen skriver. Är de blyga eller ej intresserade?

  • Anonym (Igen)
    Anonym (Beatbox) skrev 2020-10-03 07:36:25 följande:

    Fått en del besök från tjejer senaste tiden, men ingen skriver. Är de blyga eller ej intresserade?


    De är inte intresserade av dig.
Svar på tråden Är jag en feg man?