• Anonym (Han)

    Exet skickar porriga bilder

    Blev dumpad för snart 3månader sendan av min dåvarande tjej. Vi har varigt ihopp i 8år. haft ett bra och stabilt förhållande men hon fick nån livskris och var inte kär längre och flyttade ut som en vårvind. Men till saken! Mitt ex har aldrig släppt taget hon hör av sig flera gånger om dagen, är flörtig, pratar minnen, pratar om saker hon vill hitta på. Och idag kom det jag verkligen inte hade förvänta mig?! Lätt klädda porriga bilder på henne. Hur ska jag tolka hennes beteende? Har frågat om hon ångrar att hon lämna mig men det har hon inte och vill bara vara vän

  • Svar på tråden Exet skickar porriga bilder
  • Anonym (Anonym)

    Hon vill med största säkerhet inte ha dig tillbaka, men hon saknar uppmärksamheten hon fick av dig.

    Blocka och gå vidare. Inget gott kommer komma ur er kontakt.

  • Anonym (Anonym)

    Hon vill med största säkerhet inte ha dig tillbaka, men hon saknar uppmärksamheten hon fick av dig.

    Blocka och gå vidare. Inget gott kommer komma ur er kontakt.

  • Anonym (L)

    Blocka henne. Då kommer hon att ge sig till känna, tror jag. Då kan du dumpa henne en gång för alla.

  • Anonym (mmm)

    Inte så ovanligt men trist. Hon vill ha din uppmärksamhet, kanske tom sex, men det betyder inte att hon vill ha dig tillbaka. 

  • Lilyje

    Hon vill inte ha dig tillbaka, men hon vill ha dig i reserv. Så genom att höra av sig o skicka bilder så försöker hon förhindra att du går vidare.

    Skulle du träffa en annan lär hon helt plötsligt komma på Att hon vill ha dig tillbaka. Inte för att hon egentligen vill, men hon vill inte att någon annan ska ha dig heller.


    M 2010 | B 2017 | A 2019
  • Tecum

    En typisk teaser. Hon vill ha din uppmärksamhet och vara säker på att du inte glömmer henne. Men ändå hålla dig på armlängds avstånd.

  • misil

    Många ex har svårt att släppa taget,på detta sätt försvårar hon för dig att gå vidare och hitta en ny(vilket hon antagligen skulle ha svårt för)även om det var hon som avslutade förhållandet. 

  • Anonym (Han)
    Anonym (L) skrev 2020-02-21 21:03:02 följande:

    Blocka henne. Då kommer hon att ge sig till känna, tror jag. Då kan du dumpa henne en gång för alla.


    Har själv tänkt mycket på att bryta kontakten för att se hur hon reagerar. Några vänner tror att hon kommer tillbaka men några andra inte
  • Anonym (L)
    Anonym (Han) skrev 2020-02-21 21:08:36 följande:
    Har själv tänkt mycket på att bryta kontakten för att se hur hon reagerar. Några vänner tror att hon kommer tillbaka men några andra inte
    Gör det. Ta kontrollen över ditt liv. Som det är nu så kontrollerar hon dig. 
  • Anonym (Han)

    Mycket läsvärt det ni skriver. har ju tyvärr mycket känslor kvar för henne och hennes beteende nu gör det inte lättare att gå vidare. Jag bor kvar i våran gamla lägenhet men hon har saker kvar hon inte hämtar. Hon pratar om att vi borde äta middag måndag för jag var ju så bra på mat. Ja ni ser... omöjligt att gå vidare så här

Svar på tråden Exet skickar porriga bilder