• Wifey.

    BF november 2020

    Hittar ingen novembertråd så tänkte att jag startar en för oss med BF november 2020.

    Här kan vi följas åt under hela graviditeten.

    Jag är iallafall 21 år och väntar mitt andra barn 1 november. Har redan en dotter som fyller 4 år under sommaren.

    Ska bli så kul att följas åt.

  • Svar på tråden BF november 2020
  • ScP87
    Bebislängtan123 skrev 2020-02-29 09:34:04 följande:

    Jag har startat en grupp på Facebook nu, skriv till mig i PM här så kan jag lägga till er!


    Hur skriver man pm här?
  • eifos89

    Hej!

    Idag visade stickan tveklöst ett + och jag kan därmed äntligen ansluta mig till er :)

    Jag är 31 år och detta blir vårat tredje barn. BF 6-7 november någonting.

    Slänger iväg ett om för jag vill också gärna vara med i fb-gruppen!

    STORT GRATTIS TILL ER ALLIHOP!

  • ScP87
    Bebislängtan123 skrev 2020-02-29 12:10:56 följande:

    Du kan också skriva din mejl här om du vill :)


    Tror jag lyckade skicka ett meddelande till dig :)
  • Planerarbarn19

    Hej alla! Plussade äntligen i onsdags, fattade inte om de stämde eller inte så tog ett nytt test igår och de va ännu starkare :) men jag började blöda igår em, inte jätte mkt men är ändå orolig :(..... behöver bara använda trosskydd som de kommer lite i och på pappret efter toabesök. Har försökt så länge och aldrig tidigare plussat... nån som också haft lite blödningar? Har haft som lite mensvärk i ländryggen också

  • Mirum
    Planerarbarn19 skrev 2020-02-29 14:38:13 följande:

    Hej alla! Plussade äntligen i onsdags, fattade inte om de stämde eller inte så tog ett nytt test igår och de va ännu starkare :) men jag började blöda igår em, inte jätte mkt men är ändå orolig :(..... behöver bara använda trosskydd som de kommer lite i och på pappret efter toabesök. Har försökt så länge och aldrig tidigare plussat... nån som också haft lite blödningar? Har haft som lite mensvärk i ländryggen också


    Kan va en nidblöding, vanligt och helt ofarligt :) Vid missfall bör du blöda mer. Men förstår oron, håller tummarna för dig
  • boshab
    Sanlin90 skrev 2020-02-29 08:13:08 följande:

    Jag räknade ut att ul är i v. 13 jag tror det är det som hänger ihop med kub testet.


    Okej! Får inte ta KUB i mitt landsting då jag inte är i risk. Tycker det ska vara lika vård i hela Sverige... Funderar dock på att ta NIPT, får dock bekosta det själv och det går ju på 5500. Vi har inte bestämt oss än :)
  • Planerarbarn19
    Mirum skrev 2020-02-29 16:12:02 följande:

    Kan va en nidblöding, vanligt och helt ofarligt :) Vid missfall bör du blöda mer. Men förstår oron, håller tummarna för dig


    Ja de har avtagit lite nu mot kvällen, håller tummarna att det inte kommer tillbaka! Har ett VUL om två veckor så får se om det finns ett litet hjärta som tickar då :) två veckor känns dock som en evigheeeet just nu haha
  • nystrom98

    Hej och grattis till alla fina plus! Jag plussade igår på ett cb tidigt test och har bim idag. Preliminärt bf är den 5 november :). Väntar mitt andra barn om denna bestämmer sig för att stanna med oss! Första fyller 2 i slutet på november.

    Jag är 21 år, hinner dock fylla 22 innan liten kommer. Har en sambo i samma ålder. Tänker göra ett vanligt test imorgon och se om det är något starkare, för det borde det väl vara? Sonen var oplanerad så det plusset var långt efter bim så det var riktigt starkt, jag har alltså egentligen inte så stor koll på hur snabbt det ska stegra och bli tydligare ????

    Är otroligt rädd att mensen ska komma då jag känner molande värk i magen, men det kan ju lika gärna vara livmodern som växer tänker jag..

    Vill också gärna vara med i fbgruppen så jag skickar iväg ett pm! Ser fram emot att dela denna resa med er :)

  • eifos89

    Hej tjejer..

    jag lämnar igen då jag började blöda igår kväll. Kom en flod i morse och testet visade betydligt svagare.. :(

    Lycka till alla!

Svar på tråden BF november 2020