• Anonym (40+)

    Älskarinna

    Har blivit älskarinna till min unga fd kk jag hade länge. Han har nu flickvän. Vill ha mig. Jag vill ha honom. Han vill vara den som tar kontakt. Säkert så han inte riskerar att jag skriver när han är med henne. Någon som varit i samma situation? Jag sitter INTE och väntar på honom och även lagt fram det till honom. Plus att framförhållning är bra om han vill träffa mig så jag oxå har en chans att planera och göra mig tillgänglig vilket accepterats. I dessa Corona tider snurrar tankarna mer än vanligt. Spydiga kommentarer undanbedes!

  • Svar på tråden Älskarinna
  • Anonym (Hold my beer)

    Spydig kommentar på ingående. Du behöver inte romantisera situationen och kalla dig för "älskarinna", du är hans ligg på sidan om, han är ett svin mot sin flickvän, och själv har du tydligen ingen som helst empati med henne heller. Skam i kroppen, någon? Inte det nä.

  • JonasSa

    Nej, jag har inte varit i samma situation. Det var svar på din fråga.

    Dömer dig inte men jag uppfattar att du bra gärna vill ha honom, men det du måste veta inombords är vad du verkligen ha. Är det sex när det passar honom, är det ett förhållande med honom?


     


    Jag vet inte svaren men du har en del att fundera över.

  • Anonym (40+)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-04-09 10:41:08 följande:

    Spydig kommentar på ingående. Du behöver inte romantisera situationen och kalla dig för "älskarinna", du är hans ligg på sidan om, han är ett svin mot sin flickvän, och själv har du tydligen ingen som helst empati med henne heller. Skam i kroppen, någon? Inte det nä.


    Haha jag romantiserar inte! Tack och nej tack till din spydiga, trista kommentar!! Glad påsk!
  • Anonym (Älskaren)
    Jag var älskare i 16 trevliga år åt en äldre gift kvinna (hon var typ 32 när vi träffades första gången, jag var 22). Vi hade så skön sex, hon var fantastisk, och vi hade roligt ihop. Hennes man reste och jag var singel/särbo men hade flera flickvänner. Det gick att fixa att vi sov hos varandra.

    Vi blev aldrig upptäckta och vi sa båda att otroheten gjorde våra synliga förhållanden bättre på var sitt håll.

    Jag fick familj och två barn senare och då träffades vi hos henne hemma på luncherna för att älska svettigt och roligt. Jag tycket mycket om henne.

    Synd att det liksom rann ut i sanden när vi blev äldre. Möjligen skaffade hon en annan yngre älskare om jag känner henne rätt. Jag fick svårare med tiden att kunna komma ifrån för att träffas på luncherna. 
  • Anonym (40+)
    JonasSa skrev 2020-04-09 11:03:40 följande:

    Nej, jag har inte varit i samma situation. Det var svar på din fråga.

    Dömer dig inte men jag uppfattar att du bra gärna vill ha honom, men det du måste veta inombords är vad du verkligen ha. Är det sex när det passar honom, är det ett förhållande med honom?

     

    Jag vet inte svaren men du har en del att fundera över.


    Inte ett förhållande. Hade jag varit 15-20 år yngre definitivt! Men nu är det inte så. Jag attraheras väldigt av honom, men det är allt.
  • Anonym (Eo)

    Den dagen hans flickvän står utanför din dörr och ger dig en rak jävla höger får du vad du förtjänar!

    Skaffa lite vett!

  • Anonym (Tombola)

    Varit i liknande situation i alla fall. Var älskare till en gift kvinnlig kollega
    Började med att det småflörtades vid någon konferens men inget mer hände då jag var i ett förhållande men det tog fart och eskalerade när mitt dåvarande förhållande tog slut. Vi träffades oftast hemma hos mig då jag var singel, vi hade roligt och sexet var fantastiskt med mycket experimenterande och utforskande av gränser. Vi kunde prata om allt men inte om hennes förhållande då dog konversationen ut och hon drogs sig undan. Av det drog jag slutsatsen att det bara var sex och närhet hon var ute efter och egentligen inte mig. Allt tog slut när jag träffade min nuvarande. 

  • Anonym (Amorsson)

    Jag vill ha en älskarinna! En mogen, fyllig, härlig, pratglad, sensuell kvinna. Min fru har underlivssjukdom och jag är svulten. 

  • Anonym (Ordning)
    Anonym (40+) skrev 2020-04-09 10:39:08 följande:

    Har blivit älskarinna till min unga fd kk jag hade länge. Han har nu flickvän. Vill ha mig. Jag vill ha honom. Han vill vara den som tar kontakt. Säkert så han inte riskerar att jag skriver när han är med henne. Någon som varit i samma situation? Jag sitter INTE och väntar på honom och även lagt fram det till honom. Plus att framförhållning är bra om han vill träffa mig så jag oxå har en chans att planera och göra mig tillgänglig vilket accepterats. I dessa Corona tider snurrar tankarna mer än vanligt. Spydiga kommentarer undanbedes!


    Så jävla uselt och egoistiskt att aktivt medverka till någon oskyldigs olycka. Knulla runt hur mycket du vill, men gör det med andra singlar.

    Snubben är en otrogen idiot, men du är inte mycket bättre.
  • Anonym (Anonym)

    Herregud vad världen består av P K människor,,,,
    Om alla vore likadana, om allt var grått och svart,,,skulle ni vara nöjda då??
    JAG köper smuggelsprit,JAG kör för fort ibland,JAG har snattat när jag var barn,JAG betalar inte alltid i parkeringsautomater,,,,och det värsta av allt,,,jag skiter i vad andra tycker o tänker om mig. Det finns värre saker att lägga energi på,,,,

Svar på tråden Älskarinna