• Majja92

    Bim juni 2020

    Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

    Bim 1/6

  • Svar på tråden Bim juni 2020
  • Anonym (sol)
    Undrandee skrev 2020-06-07 14:02:15 följande:

    Ni som brukar ha äl värk, känner ni av det när ägget ska släppa eller har släppt?

    Har beräknad äl idag och känner av värk, men det brukar alltid vara mitt enda symtom, aldrig någe "äggvite flytningar".

    Men tveksam på att mannen orkar ligga ikväll, fick till det igår så vet inte om det räcker?


    Innan! Enligt anteckningar.
  • Trio2021

    Många har haft Bim och många börjar närma sig, hur mår ni? Har ni några symptom eller vad känner ni? :D när ska ni testa?

  • Apoapo
    Trio2021 skrev 2020-06-07 18:57:11 följande:

    Många har haft Bim och många börjar närma sig, hur mår ni? Har ni några symptom eller vad känner ni? :D när ska ni testa?


    Jag har BIM på tisdag. Testade med ett digitalt jag hade hemma igår och negativt. Tänkte inte köpa nåt mer nu. Tycker annars att det är rimligt att testa 3 test om dagen så ska försöka hålla mig. Har jättemycket mensvärk och ont i ryggen. Brukar inte ha de. Så är kluven om det är kört eller ett tecken.
  • MR8692
    Trio2021 skrev 2020-06-07 18:57:11 följande:

    Många har haft Bim och många börjar närma sig, hur mår ni? Har ni några symptom eller vad känner ni? :D när ska ni testa?


    Är idag på BIM-5 och om jag inte minns fel så fick jag första svaga plusset BIM-3 med sonen. Så jag tänker hålla mig två dagar till innan jag testar :) Har en del molvärk, men kan lika gärna vara att mensen är på ingång.

    Överanalyserar allt just nu! Dock var mannen bortrest lagom vid ÄL så vi fick bara till det 4 resp 3 dagar innan ÄL så har inte jättestora förhoppningar den här månaden. Hur mår du du och när ska du testa?
  • Lillahjärtat2020

    Fick mens 19/5, varade i 4 dagar. Positiva ÄL-tester förra helgen 29/5, vi fick till mys dagarna före, mitt i ÄL och efter. Fick en bra känsla! Sedan kom det en blödning i tisdags 2/6. Blev jätteglad o tänkte att det kunde vara en nidblödning, men blödningen ökade o har slutat idag. Har alltså hållt på i ca 6 dagar. Vad tror ni? Kan det vara en nidblödning eller var det mens som kom? Verkar så konstigt, då den kom 14 dagar efter förra mensen :/ Jätteförvirrad...

  • Trio2021
    Apoapo skrev 2020-06-07 19:29:03 följande:

    Jag har BIM på tisdag. Testade med ett digitalt jag hade hemma igår och negativt. Tänkte inte köpa nåt mer nu. Tycker annars att det är rimligt att testa 3 test om dagen så ska försöka hålla mig. Har jättemycket mensvärk och ont i ryggen. Brukar inte ha de. Så är kluven om det är kört eller ett tecken.


    Oh vad spännande! De här dagarna fram till Bim går ju fruktansvärt långsamt haha! Jag håller tummarna för att du pausar på tisdag :D
  • Trio2021
    MR8692 skrev 2020-06-07 19:30:27 följande:

    Är idag på BIM-5 och om jag inte minns fel så fick jag första svaga plusset BIM-3 med sonen. Så jag tänker hålla mig två dagar till innan jag testar :) Har en del molvärk, men kan lika gärna vara att mensen är på ingång.

    Överanalyserar allt just nu! Dock var mannen bortrest lagom vid ÄL så vi fick bara till det 4 resp 3 dagar innan ÄL så har inte jättestora förhoppningar den här månaden. Hur mår du du och när ska du testa?


    Men vad spännande, hoppas dagarna går fort fram till tisdag :D går ju fruktansvärt långsamt fram till Bim haha! Man är extremt otålig! Håller tummarna för att du pussar på tisdag! Vad hade du tänkt använda för test då?

    Jag plussade med vår dotter på Bim - 5 så tänkte testa den dagen tror jag :D

    Jag överanalyserar också allt! Varenda liten grej, och googlar och googlar så jag blir trött på mig själv haha. Jag har inga förhoppningar alls denna månad egentligen, för vi hade tänkt avvakta lite! Men det är så välkommet om det skulle bli ett plus ändå :) och jag hade ägglossning för bara en vecka sen snart, så borde inte känna något egentligen men känner hur mycket som helst! Inbillning antar jag :D
  • Sanal1
    Trio2021 skrev 2020-06-07 18:57:11 följande:

    Många har haft Bim och många börjar närma sig, hur mår ni? Har ni några symptom eller vad känner ni? :D när ska ni testa?


    Har bim imorgon eller tisdag och tänker testa onsdag om inte den dyker upp. Haft väldigt låga förhoppningar, känt av lite stickningar sedan ägglossning men inte haft nåt ont i brösten som jag annars brukar ha dagarna innan mens.
  • Undrandee
    Anonym (sol) skrev 2020-06-07 18:04:33 följande:

    Innan! Enligt anteckningar.


    Har en sjuhelvetes värk just nu så undrar inte om det är på gång nu. Hoppas bara min man är lika sugen på en omgång som jag ikväll! Brukar dock få rätt ont av aex på äl, men det är det värt. :)
  • acge
    Trio2021 skrev 2020-06-07 18:57:11 följande:

    Många har haft Bim och många börjar närma sig, hur mår ni? Har ni några symptom eller vad känner ni? :D när ska ni testa?


    Jag har BIM idag, 7/6 och mensen har inte kommit. Mina bröst är jätteömma och jag har haft molande värk (likt mensvärk) till och från hela dagen. Förberett mig på mensen hela dagen men den verkar inte vilja dyka upp.

    Har inte bestämt mig för när jag ska testa än. Kanske gör jag det imorgon, men helst vill jag hålla mig till iaf på tisdag. :)  Om inte mensen kommer förstås!
Svar på tråden Bim juni 2020