• Anonym (knappastva?)

    Kvinna på nätet som söker lite kul

    På sexsidor som Bodycontact t ex, där är det inte konstigt. Men på en vanlig dejtsajt? Såg en kvinna nu som uppenbarligen är ute efter lite kul.
    Varningsklockor va?

  • Svar på tråden Kvinna på nätet som söker lite kul
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (knappastva?) skrev 2020-05-22 07:22:22 följande:
    Jag har inget emot sex, men jag vill inte bli misshandlad.
    Så en kvinna som är ute efter sex kommer att misshandla dig...? Eller tror du att det är folk som skapar fejkkonton för att misshandla andra...? Hör du inte hur konstigt det låter?

    Du märker ju när du pratar med en människa om den är seriös eller inte. Och så gäller väl samma för dig som för kvinnor, att träffas på en allmän plats första gången.
  • Anonym (knappastva?)

    Och varför skulle en attraktiv kvinna behöva söka efter lekkamrater på nätet?
    Och själv riskera att råka ut för idioter. Speciellt i dessa tider, då kvinnor våldtas till höger och vänster.
    Nej, nåt lurt är det.

  • Anonym (knappastva?)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-05-22 07:29:05 följande:
    Så en kvinna som är ute efter sex kommer att misshandla dig...? Eller tror du att det är folk som skapar fejkkonton för att misshandla andra...? Hör du inte hur konstigt det låter?

    Du märker ju när du pratar med en människa om den är seriös eller inte. Och så gäller väl samma för dig som för kvinnor, att träffas på en allmän plats första gången.
    Du läste nog inte det jag skrev i början av tråden. Sånt här händer, män träffar kvinnor och tror det ska bli lite action. Sen blir det action, fast inte som han trodde.
    Läste om en kvinna som var i en mans lägenhet, sen signalerade hon till sina kumpaner utanför, och de kom upp till lägenheten. Och då blev det action.
  • Anonym (knappastva?)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-05-22 07:29:05 följande:
    Du märker ju när du pratar med en människa om den är seriös eller inte. Och så gäller väl samma för dig som för kvinnor, att träffas på en allmän plats första gången.
    Finns aldrig garantier, folk kan luras.
  • Anonym (knappastva?)

    Läste om en annan man som lurades till en plats ute i skogen, för att träffa en kvinna för sex. 
    Men är man så dum, så får man skylla sig själv.

  • Anonym (Hold my beer)

    Ja men låt bli då. Jag håller inte med om att attraktiva kvinnor inte skulle söka sex via nätet (känner själv till flera stycken) men du har ju din fasta övertygelse om att du kan råka illa ut så du får väl låta bli.

  • Anonym (knappastva?)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-05-22 08:42:44 följande:

    Ja men låt bli då. Jag håller inte med om att attraktiva kvinnor inte skulle söka sex via nätet (känner själv till flera stycken) men du har ju din fasta övertygelse om att du kan råka illa ut så du får väl låta bli.


    Jag tror att det finns en risk, många män är desperata efter sex och lätta offer.
    De kvinnorna som du känner som hittar sexpartners via nätet, vet du om de själva skriver till männen, eller om män skriver till dom?
    För det måste vara svårt för en man att "göra sig hörd" bland de 100 mejl i timmen som hon får.
    De kvinnorna som du känner som söker sex via nätet, har de en störning?
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (knappastva?) skrev 2020-05-22 08:50:53 följande:
    Jag tror att det finns en risk, många män är desperata efter sex och lätta offer.
    De kvinnorna som du känner som hittar sexpartners via nätet, vet du om de själva skriver till männen, eller om män skriver till dom?
    För det måste vara svårt för en man att "göra sig hörd" bland de 100 mejl i timmen som hon får.
    De kvinnorna som du känner som söker sex via nätet, har de en störning?
    Som jag förstått är det männen som skriver till dem och nej kvinnorna har ingen störning, de är fullständigt normala människor. Och det är inte 100 mejl i timmen heller.

    Du verkar har inte bara en snedvriden bild av män att de ska luras för att misshandla folk utan även av kvinnor. Om en kvinna söker sex på nätet måste hon ju vara störd på nåt sätt? Inte konstigt att det inte går så bra för dig...
  • Anonym (Kåt tjej (50år))
    Jag har sökt en kk på BC. Fick hundratals svar. 
    Men när det väl kommer till kritan så vågade inte många män träffas.
    Bestämde att ses på en neutral plats och det var bara en man som dök upp...
Svar på tråden Kvinna på nätet som söker lite kul