• Anonym (Hg)

    Ligger med andra trots kär i min pojkvän

    Hej alla glada! Nu är det såhär att jag och min kille har varit tillsammans i snart 2 år. Jag älskar honom jättemycket och vill spendera hela livet med honom. MEN jag tycker inte han presterar så bra i sängen så på senasts har jag börjar ligga med andra... inga känslor alls inblandade då det endast är min kille jag är kär i, störtkär. Jag skulle vilja påstå att det inte räknas som otrohet då inga känslor är inblandade men är rädd för vad min älskade pojkvän ska säga om jag berättar! Hur hade ni tagit detta om det var ni som var kille?

  • Svar på tråden Ligger med andra trots kär i min pojkvän
  • Oerhörd
    Tecum skrev 2020-05-21 15:28:04 följande:

    Lever ni i ett öppet förhållande nu? Hur fungerar det?


    Ja, sen några år. Det fungerar bättre än det gjorde innan. Båda är mer tillfreds med vardagen och samtalen mycket mer öppna.
  • Robert 832

    Jag hade blivit sjukt upphetsad men jag är ovanlig på det sättet.

    Tror faktiskt inte din kille bryr sig så mycket om du hade känslor eller ej för de andra men betydligt mer om det faktum att du inte brydde dig om att ta hans känslor i beaktning.

    I regel är det sveket som gör ont, inte handlingen. De flesta i öppna relationer är fine med partners som ligger med andra och de allra flesta överhuvudtaget är fine med att deras respektive haft andra före. Det är just sveket.

  • Anonym (Haha)

    Nja du... jag har bara fått en avsugning upprepade gånger men erkänner iallafall att jag var otrogen.. om jag bli påkommen :)

  • Tecum
    Oerhörd skrev 2020-05-21 18:47:28 följande:
    Ja, sen några år. Det fungerar bättre än det gjorde innan. Båda är mer tillfreds med vardagen och samtalen mycket mer öppna.
    Har han också andra eller är det bara du? Hade du lämnat honom om han inte gått med på öppet förhållande? Vet ni om/känner varandras partners?
  • Oerhörd
    Tecum skrev 2020-05-21 19:31:19 följande:

    Har han också andra eller är det bara du? Hade du lämnat honom om han inte gått med på öppet förhållande? Vet ni om/känner varandras partners?


    Han har också andra. Det var jag som gick med på det, och vid det här laget; ja, jag skulle lämna honom om han tog tillbaka det. Vi vet om och känner till, men känner inte varandras partners.
  • Anonym (TROLL)

    varför svarar folk seriöst i tråden? fattar inte ALLA att det är ett troll som vill ha uppmärksamhet?

  • Anonym (stackars troll)
    Anonym (TROLL) skrev 2020-05-21 23:50:43 följande:

    varför svarar folk seriöst i tråden? fattar inte ALLA att det är ett troll som vill ha uppmärksamhet?


    Men troll vill också ju ha uppmärksamhet - om det inte får den på nåt annat sätt
  • Anonym (Guru)
    Robert 832 skrev 2020-05-21 19:24:08 följande:

    Jag hade blivit sjukt upphetsad men jag är ovanlig på det sättet.

    Tror faktiskt inte din kille bryr sig så mycket om du hade känslor eller ej för de andra men betydligt mer om det faktum att du inte brydde dig om att ta hans känslor i beaktning.

    I regel är det sveket som gör ont, inte handlingen. De flesta i öppna relationer är fine med partners som ligger med andra och de allra flesta överhuvudtaget är fine med att deras respektive haft andra före. Det är just sveket.


    Jag är kluven där. Skulle nog mest bli ledsen. Men inte heller omöjligt att jag skulle bli upphetsad av det. Vad fan är fel på en? Skrattande
  • Anonym (Guru)
    Anonym (TROLL) skrev 2020-05-21 23:50:43 följande:

    varför svarar folk seriöst i tråden? fattar inte ALLA att det är ett troll som vill ha uppmärksamhet?


    Många här på FL är lättlurade och dumma i huvudet. Även jag.
Svar på tråden Ligger med andra trots kär i min pojkvän