• Nico91

    BIM Augusti 2020

    Hej!

    Så kom den oönskade mensen i juli igen.

    Denna cykel blir försök nummer två med bisolvonmetoden.

    Har någon av er testat bisolvon? Fungerade det? Hur lång tid tog det innan det tog sig isåfall?

    Håller tummar och tår för att denna månad blir en månad med PLUS! :)

  • Svar på tråden BIM Augusti 2020
  • Jenzia
    Entusiastisk skrev 2020-07-22 21:06:05 följande:

    <3<3<3

    Det är det!

    Tack för att ni finns här!

    Har själv inga nära kvinnliga vänner så ni är ovärderliga här inne att kunna dela detaljer fysiska som psykiska!

    Känns tryggt och skönt att vi är ett fint gäng som kan stötta varandra <3


    Det samma! Ovärderlig stöttning på alla sätt och vis! Är hemskt gärna din vän, kloka kvinna!
  • Entusiastisk
    saraama skrev 2020-07-22 22:02:22 följande:

    Jösses vad fin du är då <3 Heja oss alla och vår strävan efter att få skapa liv i våra kroppar!


    <3<3<3

    Eller hur!
  • Entusiastisk
    Jenzia skrev 2020-07-22 22:11:21 följande:

    Det samma! Ovärderlig stöttning på alla sätt och vis! Är hemskt gärna din vän, kloka kvinna!


    Verkligen<3

    Tack och detsamma <3
  • schulia1

    Hoppar in här jag med :)

    Har BIM 10/8 och beräknas ägglossning 27/7. Inne på andra försöket för att få ett syskon till våran 2åring. Är 30 år :)

  • Entusiastisk
    schulia1 skrev 2020-07-22 22:33:29 följande:

    Hoppar in här jag med :)

    Har BIM 10/8 och beräknas ägglossning 27/7. Inne på andra försöket för att få ett syskon till våran 2åring. Är 30 år :)


    Välkommen:)

    Nästan samma som jag :)

    BIM 11/8 och beräknad äl 27/7. Är dock inne på 10 månaden vi försöker men egentligen kanske 2a riktiga försöket då amningen ställt till det för mig de andra månaderna.. Vår dotter är nu 2 år och 3 månader :) är 31 år!

    Ska bli kul att följas åt:)
  • annikandy

    Har läst lite och här inne verkar det hur mysigt som helst, underbara kvinnor som hänger här inne och hoppas på samma sak.... att augusti är vår månad ?

    J

    Jag vill gärna hänga här inne med er. Jag hoppas på ett plus, jag har bil i början av månaden, runt den 3:dje om det är som det ska.

    Jag har 4 barn sen innan, mellan 15 och 1,5år. Bor i dom småländska skogarna. :)


    ¤Familjen är mitt allt¤
  • schulia1
    Entusiastisk skrev 2020-07-22 22:50:00 följande:

    Välkommen:)

    Nästan samma som jag :)

    BIM 11/8 och beräknad äl 27/7. Är dock inne på 10 månaden vi försöker men egentligen kanske 2a riktiga försöket då amningen ställt till det för mig de andra månaderna.. Vår dotter är nu 2 år och 3 månader :) är 31 år!

    Ska bli kul att följas åt:)


    Jaa men gud vad roligt att följas åt när vi både har barn i samma ålder och har BIM nästan precis samtidigt. Antar att din dotter är född i april -18? Min son är född i maj -18 :)
  • Entusiastisk
    schulia1 skrev 2020-07-23 06:49:56 följande:

    Jaa men gud vad roligt att följas åt när vi både har barn i samma ålder och har BIM nästan precis samtidigt. Antar att din dotter är född i april -18? Min son är född i maj -18 :)


    Ja men precis! Vad roligt <3

    Så spännande! Då är vi inne i den fertila perioden nu då:D
  • Entusiastisk
    annikandy skrev 2020-07-22 23:50:31 följande:

    Har läst lite och här inne verkar det hur mysigt som helst, underbara kvinnor som hänger här inne och hoppas på samma sak.... att augusti är vår månad ?

    J

    Jag vill gärna hänga här inne med er. Jag hoppas på ett plus, jag har bil i början av månaden, runt den 3:dje om det är som det ska.

    Jag har 4 barn sen innan, mellan 15 och 1,5år. Bor i dom småländska skogarna. :)


    Du är så välkommen att hänga här med oss <3

    Härligt att bo i skogen! Precis som Amidina här inne ju! Måste vara fint att låta sina barn växa upp så!
  • saraama
    schulia1 skrev 2020-07-22 22:33:29 följande:

    Hoppar in här jag med :)

    Har BIM 10/8 och beräknas ägglossning 27/7. Inne på andra försöket för att få ett syskon till våran 2åring. Är 30 år :)


    Välkommen! Är också 30 år (om några dagar), har bim 10/8 och har en 2 åring född juni-18 :) Fick upp notis om att jag är i fertila perioden nu enligt Natural Cycles. Kul att följas åt och hoppas på plus :)
Svar på tråden BIM Augusti 2020