• Svar på tråden Bf April 2021
  • AnnSoofiie

    Hejsan!

    Vill någon vara snäll och lägga till mig i hemliga fbgruppen ? Har provat med meddelande till Stila men kanske ej kollar meddelanden här längre.

    Tack på förhand!

  • Vovalol
    Producenten skrev 2020-09-07 19:18:49 följande:

    Jag upplever stor skillnad i magstorlek om jag jämför med min första graviditet. Då märkte jag skillnad först i vecka 13 (kunde inte knäppa jeansen), men jag kunde utan problem dölja gravidmagen under oversize-skjortor till vecka 22. Den här gången fick jag överge mina vanliga jeans redan i vecka 9 och jag tycker att magen syns redan nu (i vecka 10). KAN det verkligen vara så att gravidmagen syns redan, eller är jag bara svullen och förstoppad? Haha.. jag är iaf glad att jag jobbar hemifrån så att jag inte behöver oroa mig för att chefen och kollegorna ska se magen. Vi ska jobba hemifrån åtminstone året ut, så jag kan dölja detta rätt länge om jag skulle vilja hehe. Nån mer som också upplever att det syns redan?


    Jag är i v9 och tycker också jag märker skillnad jämfört med förra graviditeten. Känns som man vill gå och hålla in magen för att ingen ska misstänka något och fråga :P
  • Anonym (Gravid igen)

    Var på ul/vul idag och ser tyvärr inte lovande ut. Hon såg en graviditet men tyckte den var för liten så bokat tid till gyn nästa fre....skulle jag börja blöda ska jag höra av mig... Ville ju att det skulle gå vägen denna gång....

  • Anonym (FB-gruppen)
    Nostalgity skrev 2020-09-13 21:55:46 följande:

    Hej! Finns det plats kvar i fb gruppen?


    Ja. Skriv till stila så addar hon dig.
    AnnSoofiie skrev 2020-09-10 12:38:03 följande:

    Hejsan!

    Vill någon vara snäll och lägga till mig i hemliga fbgruppen ? Har provat med meddelande till Stila men kanske ej kollar meddelanden här längre.

    Tack på förhand!


    Har det löst sig för dig?
  • Ehlda

    Mått fint till 7+0 i fre, då slog illamåendet till. Positivt är det ju men jobbigt. Men skönt med.. för molandet försvann så behövde lite symptom.

  • Jllnic

    Är gravid i 9+6. Idag har det dragit och kittlats i magen. Endast upplevt det tidigare under graviditeten men aldrig innan. Men idag har det varit med jämna mellanrum. Försöker googla men hittar bara saker sådant om magONT och det här gör verkligen inte ont.

  • Anonym (Sessan)

    Hej, tänkte hoppa in i den här gruppen. Har bf 12/4 .

    Jag går jag in i vecka 11 (10+0) och allt känns ännu ganska overkligt. Har mått bättre än många av de andra gångerna jag varit gravid . Detta är vårt 8:e barn vi väntar men typ min 11:e startade graviditet.

    Min minsta är precis 1 år och allt går i full fart här med redan oroliga nätter och aktiva dagar så jag vet inte om det är därför jag inte hinner känna efter ????

    Blir kul att följa alla här inne i tråden.

  • Veerooniicaa

    Hej!

    Hoppar också in här. Har bf 12/4 och går alltså in i vecka 11 idag. Har mått oförskämt bra hittills fram till för några dagar sedan då kraftigt illamående dök upp från ingenstans. Kräkts varje morgon nu sedan några dagar tillbaka och är illamående i princip konstant. Fler som blivit att må sämre runt denna vecka? Man läser ju annars att det ska börja bli bättre runt denna tid.

    Detta är min första graviditet. Min sambo har två barn sedan tidigare :)

  • Enmsik
    Anonym (Sessan) skrev 2020-09-15 08:20:19 följande:

    Hej, tänkte hoppa in i den här gruppen. Har bf 12/4 .

    Jag går jag in i vecka 11 (10+0) och allt känns ännu ganska overkligt. Har mått bättre än många av de andra gångerna jag varit gravid . Detta är vårt 8:e barn vi väntar men typ min 11:e startade graviditet.

    Min minsta är precis 1 år och allt går i full fart här med redan oroliga nätter och aktiva dagar så jag vet inte om det är därför jag inte hinner känna efter ????

    Blir kul att följa alla här inne i tråden.


    Jag känner lite likadant med att tiden går fortare denna gång. Har en dotter född i april i år så jag plussade när hon nästan var 4 månader. Den här första tiden har gått sååå mycket fortare denna graviditet än med henne. Går in i vecka 9 idag :)
Svar på tråden Bf April 2021