• Emmo77

    Någom mer 40+ som är gravid med bf mars/april 21

    Är gravid med 3:e barnet, haft 2 missfall under ett år så är nervös men hoppas det går vägen denna gång. Privat vul igår.....6+3 så lite kortare än jag hoppats men.....

    Känns som lång väg att gå, roligare att dela med någon

    Mina grabbar är 13 o 6 år

  • Svar på tråden Någom mer 40+ som är gravid med bf mars/april 21
  • Jen1977

    Jag tänkte göra kub. Vilka siffror gäller egentligen för sannolikheten man mäter? När kan man vara hyfsat lugn och vid vilken siffra erbjuds man gratis nipt? Ni som gjort dessa test tidigare eller redan varit på inskrivning kanske vet mer.

  • Emmo77

    Fick ny tid nästa v, hon tyckte den var för liten.... Börjar jag blöda så.... Känns ju inte så lovande

  • Morran78

    Ska bara uppdatera lite! Gjorde kub idag och det gick jättebra. Bebisen sprattlade och sparkade. Hon sa att jag hade låg risk när hon gjort själva uträkningen och hon frågade om jag ville veta siffrorna eller om det räckte med att veta att risken var låg. Jag sa att jag inte ville veta siffrorna utan om de är över 200 är jag nöjd och det var det, det såg bra ut sa hon. Är glad att jag inte bad om siffrorna. Känns jättebra nu,

  • Heltlämplig

    Hej! Jag är 43 och väntar mitt 5:e barn. Min äldsta är 23 år och yngsta 10 år. Är i v. 13. På to ska jag på UL och ta nipt test. Är lite spänd inför det.. Får man reda på kön när man får svar på nipt och hur lång tid får man vänta på svar, någon som vet?

  • Stefania77
    Emmo77 skrev 2020-09-10 15:55:30 följande:

    Fick ny tid nästa v, hon tyckte den var för liten.... Börjar jag blöda så.... Känns ju inte så lovande


    Hur gick det?
  • Stefania77

    Hej, 43 och vàntar mitt andra barn i April 21. 
    Jag hàller dock  pà att googla pà ett osunt sàtt om àlder och missfall.  Det kànns redan hopplòst fòr det verkar som alla 40+ àtminstonne har ett eller ett par missfall i bagaget. ..
    Kommer inte kunna slappna av fòrràn jag kànner en spark.

  • Jen1977

    Önskar er andra stort lycka till! Är tvungen att lämna gruppen själv. Det kommer säkert gå bra för er ?.

    Många kramar till alla!

  • Jen1977
    Stefania77 skrev 2020-09-14 12:15:28 följande:

    Hej, 43 och vàntar mitt andra barn i April 21. 

    Jag hàller dock  pà att googla pà ett osunt sàtt om àlder och missfall.  Det kànns redan hopplòst fòr det verkar som alla 40+ àtminstonne har ett eller ett par missfall i bagaget. ..

    Kommer inte kunna slappna av fòrràn jag kànner en spark.


    Vet att det är jättesvårt att slappna av. Oron tar lätt över glädjen. För de flesta kommer det att gå bra!
  • Jen1977
    Jen1977 skrev 2020-09-14 14:20:00 följande:

    Önskar er andra stort lycka till! Är tvungen att lämna gruppen själv. Det kommer säkert gå bra för er ?.

    Många kramar till alla!


    Skulle inte vara ett frågetecken utan ett hjärta!
Svar på tråden Någom mer 40+ som är gravid med bf mars/april 21