• Anonym (middle)

    Killar som är oskuld är omanliga

    En kille som är oskuld och får höra att tjejer/kvinnor tycker att oskulder är omanliga och osexiga, vad tror ni att han tänker/känner?

  • Svar på tråden Killar som är oskuld är omanliga
  • Anonym (M35)

    Är den här tråden representativ för befolkningen i stort så måste jag erkänna att jag är förvånad. Inte över att det finns kvinnor som väljer bort oskulder men det verkar vara en dealbreaker för de flesta kvinnorna. Jag upplever personligen att personkemi och ömsesidig attraktion spelar större roll än tidigare erfarenheter när det gäller sex. Med en ny partner kan det ju ändå bli fumlig till en början även båda är sexuellt erfarna.

  • Anonym (Man33)

    Kvinnor gillar inte oskulder men män gör det. Jag skulle aldrig bli tillsammans med en kvinna som har haft sex med fler än 1-2 st. Vill inte vara tillammans med en spermahink.

  • Anonym (Strunta i)
    Tukt skrev 2020-09-18 17:39:55 följande:

    Så om du möter en 29-årig man och blir blixtförälskad och får reda på att han precis vaknat upp ur en 15-år lång koma, sedan han cyklade i diket som 14 åring.

    Men det faktum att han legat i koma och inte kunnat skaffa sig den manlighet du så hårt eftertraktar så går han fett bort?


    Nu var det inte mig du frågade men oavsett anledning vill jag inte ha en oerfaren man
  • Anonym (Strunta i)
    Anonym (Mm) skrev 2020-09-18 18:28:32 följande:

    Så det viktigaste kriteriet hos en man är att han är bra i sängen och inte oskuld?


    Det är ett av kriterierna - att man funkar sexuellt och har samma preferenser. En oskuld har ingen aning om vad gärna har för preferenser. Jag hade inte inlett ett förhållande utan att veta att man funkade sexuellt
  • Anonym (Strunta i)
    Anonym (Mm) skrev 2020-09-18 17:53:46 följande:

    Bara för att en kille vart med många betyder det ju inte att han är bra i sängen.


    Nej men har har mött olika kvinnor, olika preferenser och har troligtvis provat en hel del saker och vet vad han gillar.
  • Anonym (middle)
    Anonym (M35) skrev 2020-09-18 20:05:35 följande:

    Är den här tråden representativ för befolkningen i stort så måste jag erkänna att jag är förvånad. 


    Jag blev förvånad över att så få förstår och svarar på frågan i trådstarten.
  • Anonym (M35)
    Anonym (middle) skrev 2020-09-18 22:44:34 följande:

    Jag blev förvånad över att så få förstår och svarar på frågan i trådstarten.


    Jag kan ju bara svara för hur jag tänkte och kände när jag var oskuld. Eftersom oskuld inte är ett karaktärsdrag är det svårt säger huruvida jag var representativ för gruppen oskulder över 20 eller ej.

    Jag kände inte heller att det faktum att jag aldrig haft sex på något sätt definierade mig som person. Jag levde ett bra och socialt liv och det enda som saknades var den närhet jag har nu när jag har fru och barn.

    Jag kan som jag nämnde i ett tidigare inlägg inte påminna mig om att jag har hört någon referera till oskulder som omanliga och osexiga och hade jag gjort det hade jag förmodligen antingen ignorerat eller ifrågasatt deras trångsynthet beroende på vilket humör jag varit på.
  • Anonym (s)
    Anonym (Strunta i) skrev 2020-09-18 20:48:37 följande:
    Det är ett av kriterierna - att man funkar sexuellt och har samma preferenser. En oskuld har ingen aning om vad gärna har för preferenser. Jag hade inte inlett ett förhållande utan att veta att man funkade sexuellt
    Ha ha och du tror att en man skulle ha koll på det bara för att han har råkat haft sex. Han kan ju lika gärna vara typen som bara tänker på att tömma och att det ska vara skönt för honom och sen skiter i hur det är för dig. Många män som ligger med många är så. På samma sätt kan en som aldrig haft någon just därför vara väldigt intresserad av att göra det så bra som möjligt för den tjej som ger honom en chans. Så du har ingen aning om en som har haft sex med flera innan kommer att vara bra bara för det. Du har lite omogen inställning. Låter snarare som att du inte vill ta så mycket ansvar i sängen utan bara ligga där och mannen ska sköta det.
  • SweeneyTodd
    Anonym (Man33) skrev 2020-09-18 20:43:06 följande:
    Kvinnor gillar inte oskulder men män gör det. Jag skulle aldrig bli tillsammans med en kvinna som har haft sex med fler än 1-2 st. Vill inte vara tillammans med en spermahink.
    Hoppas du trollar. Man är väl knappast en ''spermahink'', om man har haft sex med tre stycken.
  • Anonym (Man33)
    SweeneyTodd skrev 2020-09-19 08:27:25 följande:
    Hoppas du trollar. Man är väl knappast en ''spermahink'', om man har haft sex med tre stycken.
    Beror ju såklart på ålder också... Är man 18 så skulle jag säga det. Är man 30 är det väl OK.
Svar på tråden Killar som är oskuld är omanliga