• Anonym (Anonym)

    Gillar du när killen slickar på dina bröst?

    Vissa tjejer blir ju galet kåta av det

  • Svar på tråden Gillar du när killen slickar på dina bröst?
  • Anonym (Anonym)
    Gaskarl skrev 2020-09-21 10:22:37 följande:

    Oj, coolt. Har förstått att det inte känns så mycket för kvinnan,men mannen kommer ju åt att göra det fint för henne under tiden..Min stora dröm att få gå hela vägen så.


    Bröstknulla?

    Så roligt är det inte.. Eller jo det är kul men i några sekunder ibland liksom. Rent sådär för stimulansens skull är det verkligen NOLL i njutning, men det kan såklart va kul om även tjejen tycker det är en rolig grej. Men det förutsätter att hon har ganska stora också, vilket långtifrån alla tjejer har. SÅ nej släpp tanken på det där. Att bröstknulla är verkligen inget som höjer sexlivet sådär avsevärt mycket.

    Kul med rätt tjej men man kan va utan det.
  • Gaskarl
    Anonym (Anonym) skrev 2020-09-21 10:30:42 följande:

    Bröstknulla?

    Så roligt är det inte.. Eller jo det är kul men i några sekunder ibland liksom. Rent sådär för stimulansens skull är det verkligen NOLL i njutning, men det kan såklart va kul om även tjejen tycker det är en rolig grej. Men det förutsätter att hon har ganska stora också, vilket långtifrån alla tjejer har. SÅ nej släpp tanken på det där. Att bröstknulla är verkligen inget som höjer sexlivet sådär avsevärt mycket.

    Kul med rätt tjej men man kan va utan det.


    Jag har gjort så mycket annat, det är just ibland jag vill ha det och självklart med en kvinna som tycker det är lite kul.
  • Man 78
    Anonym (Låtlisa) skrev 2020-09-21 10:14:32 följande:

    Att bli bröstknullad är sjukt sexigt. Går igång på själva grejen men rent stimulimässigt ger det inte mig så mycket.


    Håller med, gillar det skarp, rätt vinkel så blir det riktigt skönt också, har kommit så flera gånger, visuellt läckert att stöta till så kuken tittar ut och sprutar en skvätt. :) 
  • Anonym (Kapten)

    Säkert. En tjej jag känner sa att hon nästan fick orgasm när en man smekte hennes bröst.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (??) skrev 2020-09-21 09:21:01 följande:

    Hur då, liksom lite överallt? 

    Nej, det blir för mig mest konstigt och kanske lite kittligt. Jag vill bara att man suger på bröstvårtorna. 


    Nja, mest på bröstvårtorna tänkte jag iofs.
  • Anonym (gg)

    Suga hårt på bröstvårtorna och bita lätt går bra.

  • Gaskarl
    Anonym (gg) skrev 2020-09-21 11:39:24 följande:

    Suga hårt på bröstvårtorna och bita lätt går bra.


    Det gillar du.
  • Anonym (tack)
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-09-21 10:30:53 följande:

    Älskar kuk mellan tutar


    jag oxå.. alltså inte så att jag har tuttar men gärna den stora emellan stora tuttar Glad
Svar på tråden Gillar du när killen slickar på dina bröst?